News

POST TYPE

SATIRE

ဆယ္လီေမာင္ႏွင့္ YBS
22-Jan-2017 tagged as

ရန္ကုန္ေဆာင္းသည္ ျမန္မာျပည္အစိုးရ အဆက္ဆက္အလား။ သူ႔ကာလကုန္ခါနီး ၿပီဆိုမွ အလုပ္အရမ္း လုပ္ျပ၏။

အခုလည္းၾကည့္။ ဇန္နဝါရီလလယ္ေလာက္ ေရာက္မွ လာေအးျပေနသည္။

ေဆာင္းဘယ္ေလာက္ေအးေအး ... ဆယ္လီေမာင္ကေတာ့ မေအးႏိုင္။ မနက္ ေလးနာရီခြဲကတည္းက ေရထခ်ိဳးသည္။ တဗြမ္းဗြမ္းႏွင့္ ခ်မ္းပဲ မခ်မ္းႏိုင္။

ေရခ်ိဳးၿပီးၿပီ။ မ်က္ႏွာကို ေဒးခရင္ေတြ ဘာေတြ လိမ္း၏။ ကိုယ္လံုးကို လိုးရွင္းလိမ္း၏။ မွန္ေရွ႕တြင္ နာရီဝက္ မတ္တတ္ရပ္ကာ ဆံပင္ကို ေၾကာ့ေနေအာင္ ဖီး၏။

ဆယ္လီေမာင္ ဘယ္သူႏွင့္မ်ား ခ်ိန္းထားသနည္း။ မဟုတ္။ သူ႔အခန္းနံရံက ႐ြက္ဆုတ္ျပကၡဒိန္ေလးကို ၾကည့္။ ညကမွ ေလာေလာလတ္လတ္ စုတ္ၿဖဲထားသည့္ စာ႐ြက္ေလး၏ေအာက္တြင္က ၂၀၁၇ ဇန္နဝါရီ ၁၆ ရက္ေန႔။

ခုနစ္နာရီဒင္ဆို ဆယ္လီေမာင္ အိမ္က ထြက္ၿပီ။ လမ္းထိပ္ ကားမွတ္တိုင္တြင္ သူတို႔ ရပ္ကြက္ထဲမွ လူငယ္ေလးမ်ားကို ေတြ႔ရသည္။ ဘတ္စ္ကား လမ္းေၾကာင္းသစ္တြင္ ေဗာ္လံတီယာ ကူညီေပးမည့္ လူငယ္မ်ား။

ဆယ္လီေမာင္ တက္ၾကြသြားသည္။ ေဗာ္လံတီယာေလးမ်ားထံသို႔ သြားၿပီး သူတို႔လက္ထဲမွ စာ႐ြက္ကို ခပ္တည္တည္ျဖင့္ ဆြဲယူလိုက္သည္။

“ၿမိဳ႕ထဲသြားမယ္ ... ဘယ္လို သြားရမလဲ” ဆယ္လီေမာင္ ေမးၿပီ။

“ဒီကေန သခင္ျမပန္းၿခံအထိ သြားရမယ္ အစ္ကို ... အဲ့ဒီကမွ ေျပာင္းစီးရမွာ” ေဗာ္လံတီယာမေလး၏ အေျဖ။

“ကြ်တ္စ္ ... အရင္က တစ္ဆင့္တည္း ေရာက္တာကိုး”

ဆယ္လီေမာင္ စိတ္မရွည္သလို ညည္းေတာ့ ေဗာ္လံတီယာမေလးက ေခါင္းေလးယို႔ထြက္သြား၏။

“ဒါတင္ ဘယ္ကမလဲကြာ ... ဒီကေန သခင္ျမ ပန္းၿခံကို ႏွစ္ရာတဲ့ကြာ ... အရင္က တစ္ရာပဲ ေပးရတာကို ... မမိုက္ဘူးကြာ”

ဆယ္လီေမာင္၏ ကြ်တ္စ္ကို ေဘးနားတြင္ရပ္ေနေသာ ဦးေလးႀကီးက ပိုအေရာင္တင္ေပးလိုက္၏။

ဦးေလးႀကီးမွာလည္း ေခသူ မဟုတ္။ 

ဒီမွတ္တိုင္တြင္ ႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာ က်င္လည္ေနခဲ့သူ။ အရင္က ဒီမွတ္တိုင္မွာ ဒီဦးေလးႀကီးကို သူ အၿမဲတမ္း မ်က္မွန္းတန္းမိခဲ့သည္။

သိပ္မွတ္မိသေပါ့။

“အိမ္ကား ... ဆယ္မိနစ္ ...၂၁၀ က ငါးမိနစ္ပဲ ရွိေသးတယ္ ... လိုက္ဖိုက္ရင္ မီတယ္ ... ေနာက္ကသံုး အျဖဴေတာ့ ေခၚသြားေပါ့”

ဘယ့္ႏွယ္ ... ဘာညာ ... ထိုစကားေတြေျပာၿပီး လက္ထဲက စာအုပ္ၾကားထဲ ႏွစ္ရာ၊ ႏွစ္ရာညႇပ္ေနတဲ့ ဦးေလးႀကီး။

အခုေတာ့ သူလည္း ဘယ္ဆီ ခရီးဆက္မည္ မသိ ... ဆယ္လီေမာင့္ေဘး လာရပ္ေန၏။

ဘတ္စ္ကားေတြ တစ္စီးၿပီးတစ္စီး ဆိုက္လာေသာ္လည္း ဆယ္လီေမာင္ ကားေပၚ မတက္ေသး။ ရွစ္နာရီ ထိုးၿပီ။ ဘတ္စ္ကား မွတ္တိုင္တြင္ လူအုပ္ႀကီးက တျဖည္းျဖည္း မ်ားလာၿပီ။ ဟိုေဗာ္လံတီယာေတြ အလုပ္႐ႈပ္ၿပီ။ လူေတြကလည္း ပြစိ ပြစိ ျဖစ္လာၾကသည္။ 

အိုေက ... ဒီအေျခအေနကို ဆယ္လီေမာင္တို႔ ေစာင့္ေနတာ။ ဒီအခ်ိန္ဆို သူတို႔ ဆယ္လီေမာင့္ကို ေမွ်ာ္ေနေရာ့မည္။ အခ်ိန္ဆိုင္းေနလို႔ မျဖစ္ေတာ့။ အိတ္ကပ္ထဲမွ ဖုန္းကေလးကို ထုတ္သည္။ လူအုပ္ႀကီးကို ႐ိုက္။ ၿပီးေတာ့ လူအုပ္ႀကီး ေနာက္ခံႏွင့္ သူ႔မ်က္ႏွာေလး ထည့္ကာ ဆယ္လ္ဖီလည္း႐ိုက္။

အိုေက ... တင္ၿပီ။

“ဘတ္စ္ကားဂိတ္မွာ လူပင္လယ္ႀကီး ျဖစ္ေနၿပီ။ YBS ရဲ႕ ပထမေန႔ေလ ...။ ဟားဟား”

ဒါက ဆယ္လီေမာင္ရဲ႕ ေဖ့ဘြတ္ေပၚက ပံုနဲ႔ တြဲေနတဲ့ပို႔စ္။

အလိုေလး ... ဒီအခ်ိန္ဆို ေဖာ္လိုဝါအေပါင္း သူေတာ္ေကာင္းေတြလည္း ဘယ္ကားစီးရမွန္းမသိ ေယာင္လည္လည္ဆိုေတာ့ ဆယ္လီေမာင္ ပို႔စ္က အိုေကေနၿပီေပါ့။ ဒါေတာင္ ဆယ္လီေမာင္ရဲ႕ ပထမ ေျခလွမ္းပဲ ရွိေသးတာ။ ေနာက္ ဘာလာမလဲ ဆက္ၾကည့္။

ဘတ္စ္ကားမွတ္တိုင္တြင္ လူမ်ား အံု႔အံု႔မိႈင္းလာသည့္အခါ ဆယ္လီေမာင္ ဒီအတိုင္း ၾကည့္မေနရက္ေတာ့။ ပလက္ေဖာင္းေပၚမွ ဆင္းလိုက္သည္။ လက္ တစ္ဖက္ကို ဆန္႔တန္းၿပီး အနီးဆံုး တကၠစီတစ္စီးကို တားသည္။ ဒီအခ်ိန္က ေဈးဆစ္ေနလွ်င္ အဆင္မေျပ။ အခ်ိန္တိုင္းက အေရးပါသည္။ 

ဆယ္လီေမာင္၏ ရည္မွန္းခ်က္ ပန္းတိုင္ဆီသို႔ ေရာက္ဖို႔အေရး ေတာင္းသည့္ေဈး ေပးရမည္။

ဆယ္လီေမာင္ ၿမိဳ႕ထဲဒိုးၿပီ။

ၿမိဳ႕ေတာ္ခန္းမေရွ႕။ အေျခအေနကေတာ့ လူေတြ ႐ုတ္႐ုတ္႐ုတ္႐ုတ္။ ေတြ႔ပါၿပီ။ 

မင္းသား၊ မင္းသမီးေတြ၊ အလွမယ္ေတြ၊ ေမာ္ဒယ္လ္ဂဲေလးေတြ ေဗာ္လံတီယာ လုပ္ေနသည့္ေနရာ။

သတင္းမီဒီယာေတြလည္း အမ်ားႀကီး။

ဆယ္လီေမာင္ ဘတ္စ္ကား မွတ္တိုင္ထဲ တိုးသြားသည္။ သတင္းမီဒီယာေတြက ဒီမင္းသား၊ မင္းသမီးေတြကို အင္တာဗ်ဴး အသည္းအသန္ လုပ္ေနၾက၏။

ဒါေတြ ဆယ္လီေမာင္ ဂ႐ုမစိုက္။

မစ္စ္မေလးနား ကပ္လိုက္သည္။ 

“ညီမ ... ပန္းဆိုးတန္း ဘယ္လိုသြားရမလဲ”

“ရွင္”

“ဪ ... ေဆာရီး ... ပန္းဆိုးတန္းက ေရွ႕နားတင္ ျမင္ေနမွပဲဟာ ... ဟီး”

ေနာက္ေတာ့ ဆယ္လီေမာင္ မင္းသမီးေလး တစ္ေယာက္နား ကပ္သြားသည္။

“အစ္မ တာေမြ ဘယ္လိုသြားရမလဲ”

ေနာက္တစ္ေယာက္နား ထပ္ကပ္သည္။

“အစ္ကို ... ရန္ကင္း ဘယ္လိုသြားရမလဲ”

ေဗာ္လံတီယာ စံုသေလာက္ ဆယ္လီေမာင္ လိုက္ ေမးၿပီးခ်ိန္မွာေတာ့ သူ႔မွန္းသည့္အတိုင္း သတင္းမီဒီယာ ႐ုပ္သံေတြက သူ႔ကို ဂ႐ုစိုက္မိပါၿပီ။

လာပါၿပီ ... မိုက္နဲ႔မမ။

“အစ္ကို ... ဒီေန႔ အေျခအေနမွာ ခရီးသြားျပည္သူ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လို သေဘာထားလဲ ေျဖေပးပါ”

“ျမင္တဲ့အတိုင္းပဲဗ်။ လူေတြ ဒုကၡေရာက္ေနၾကတာ။ ဒီကိစၥမ်ိဳးဆိုတာ အစိုးရက ေသခ်ာဆာေဗး လုပ္ၿပီးမွ လုပ္သင့္တာ။ အခုလို အျမန္လုပ္ေတာ့ ၾကည့္ပါဦး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ စင္ကာေပါလ္နဲ႔ ထိုင္းလန္းမွာဆို ဘတ္စ္ကား စနစ္ေတြဟာ ဘယ္ေလာက္ ေကာင္းလိုက္သလဲ။ အခုေတာ့ ခရီးသြားျပည္သူေတြ အလုပ္ေတြ ေနာက္က်ရၿပီ ... ကြ်န္ေတာ္တို႔က အစိုးရကို ေထာက္ျပမွ အစိုးရသိမွာပဲ ... တကယ္ဆို ၿမိဳ႕လူဦးေရ ဘယ္ႏွေယာက္က ဘတ္စ္ကား သံုးစြဲလဲဆိုတာ အစိုးရက သိကို သိသင့္တယ္ ... အခုေတာ့ဗ်ာ ...”

အိုေက ... အဆင္ေျပၿပီ။ ဆယ္လီေမာင္ ေပ်ာ္ၿပီ။ 

ေအာင္ျမင္လိုသူတို႔ မည္သည့္ အနည္းငယ္မွ်ေသာ ေအာင္ျမင္မႈေလာက္ကို မေရာင့္ရဲရာ။ 

ထိုသည္ကား ဆယ္လီေမာင္၏ ေဖ့ဘြတ္ေပၚတြင္ လူတစ္ေထာင္ရွဲယ္ခဲ့ေသာ စေတးတပ္စ္။ ဒီေတာ့ ဒီေနရာတင္ ဘယ္ရပ္လိမ့္တံုး။

“တာေမြကို ဘယ္ကားစီးရတံုး”

အိုေက ... ဆယ္လီေမာင္ တာေမြ ထပ္လစ္ၿပီ။

အလိုေလး ... မထသနဲ႔ ဝိုင္ဘီအက္စ္ ... ဘာကြာ သြားသတံုး။ ျမန္မာလိုနဲ႔ အဂၤလိပ္လို ကြာသေပါ့။ က်ပ္ၿမဲ က်ပ္၊ စုတ္ၿမဲစုတ္၊ ႐ိုင္းၿမဲ႐ိုင္း။

ဒါကိုေတာင္ ငတိတစ္ေကာင္က ေျပာေသး။

“အစကေတာ့ ဒီလိုပါပဲ ... မဂၤလာဦးညေတာင္ အစဆို ခက္ေသးတာပဲ”

ဒီငတိ အရႊန္းေဖာက္ေတာ့ လူေတြက ကားျပႆနာ ဒုကၡေတြၾကားက ၿပံဳးၾကရယ္ၾကသည္။

ဒါကို ဆယ္လီေမာင္ မၾကည္။ ဘယ့္ႏွယ္ ငါလို ဆယ္လီေမာင္တစ္ေယာက္ ကားေပၚပါတာေတာင္ ဒင္းေျပာတာကို လူေတြက ရယ္ႏိုင္ေသး။ ေတြ႔မယ္။

ကားေပၚတြင္ လက္တစ္ဖက္က တန္းကိုကိုင္ရင္း ဆယ္လီေမာင္ ေဖ့ဘြတ္ေပၚ စေတးတပ္စ္ေလး တင္ရမည္။ ေဖာ္လိုဝါေတြ ေစာင့္ေနမင့္ကို။

“စိတ္ပ်က္စရာေန႔ပါပဲ။ ႐ံုးကိုသြားတာ အဆင္ မေျပဘူး။ ဒံုရင္းက ဒံုရင္းပဲ။ အစိုးရဆိုတာ ကိုယ္က ေျပာမွ ျပင္မွာ။ ကိုယ္မေျပာရင္ သူတို႔က ျပင္မွာ မဟုတ္ဘူး။ သိတယ္ မဟုတ္လား ... ကိုယ္က ဆယ္လီေလ ... အဲ့ဒါကိုေတာင္ အစဆို ဒီလိုပဲ ခက္တယ္ေျပာတဲ့ေကာင္ကရွိေသး။ သူ႔ႏွမ မဂၤလာေဆာင္တာ မဟုတ္ဘူး ... ဒါ ဘတ္စ္ ကားစီးေနတာကြ...”

ခဏခ်င္းပင္ Like လုပ္သူ ႏွစ္ရာ ျဖစ္သြား၏။ အခုမွ ဆယ္လီေမာင့္ရင္ထဲ အပူလံုးႀကီး က်သြားေတာ့သည္။ ဒီလို အေျခအေနမွာ ဒီလို ဟာသေျပာတဲ့ေကာင္ကို ဒီလို ခပ္႐ိုင္း႐ိုင္း တြယ္ပစ္မွပဲဟု ဆယ္လီေမာင္ ေတြးကာ ေက်နပ္သည္။

ဘယ့္ႏွယ္ ဆယ္လီေမာင္ကို လာေက်ာ္လို႔ ဘယ္လိုရမလဲကြ။ တာေမြက အိုးရွန္းဆူပါစင္တာ မွတ္တိုင္ႀကီးေရွ႕ ဆယ္လီေမာင္ ဆင္းလိုက္သည္။ အသင့္ေရာက္ေနသည့္ တီဗီခ်န္နယ္ သတင္းေထာက္ေတြေရွ႕သို႔ ခုန ဗ်ဴဟာအတိုင္း ေလွ်ာက္ျပန္သံေပး လုပ္လိုက္၏။ မၾကာမီ ကင္မရာႏွင့္ မိုက္ခြက္က ဆယ္လီေမာင္ေရွ႕ ေရာက္လာသည္။

“အဆင္ မေျပဘူးဗ်။ အေျခခံ လူတန္းစားေတြအတြက္ ကြ်န္ေတာ္က ေျပာတာ။ ဟိုး လိႈင္သာယာကေန ဒီအထိ ကားကို ေလးဆင့္ေလာက္ စီးလာရတယ္။ တစ္ခါစီး ႏွစ္ရာ ဆိုေတာ့ ေလးခါဆိုေတာ့ ရွစ္ရာဗ်။ ဒါကို အစိုးရက မသိတာလား။ စီမံခန္႔ခြဲမႈ အမွားေတြလား။ အေျခခံ လူတန္းစားအေပၚ ဂ႐ုမစိုက္တာလား ... ခ်က္အင္ဗဲလန္႔လုပ္ေပးမွ အစိုးရဆိုတာ စင္ကာေပါလ္ ႏိုင္ငံမွာဆို...”

ကဲ ... အဲ့ဒါ ေနာက္တစ္ပြဲ။

ေအာင္မေလး ... မနက္ေလးနာရီေလာက္ ေရထခ်ိဳးရက်ိဳး၊ အလွထျပင္ရက်ိဳး နပ္ေနပါၿပီ။ ဒီလို ေတြေတြးၿပီး အားရေက်နပ္ေနတုန္း ဆယ္လီေမာင္ ေရွ႕မွ ျဖတ္ေက်ာ္ကာ ဘတ္စ္ကားရွိရာ ေျပးသြားသည့္ ေဈးဗန္းႀကီးႏွင့္ အဘြားအိုထံမွ ႏွစ္ရာတန္တစ္႐ြက္ က်က်န္ရစ္သည္။

ဆယ္လီေမာင္ပဲ။ ဒါမ်ိဳးက် ဘယ္ရမလဲ။ ေျခေထာက္ ေလးႏွင့္ အသာဖိသည္။ ၿပီးမွ ခါးေလးကုန္းကာ ႏွစ္ရာတန္ေလးကို ေကာက္ၿပီး အိတ္ထဲ ထည့္လိုက္၏။ ႏွစ္ရာလည္း ပိုက္ဆံပဲေလ ... ဟဲဟဲ။ ဒီေဈးသည္အဘြားႀကီး ရွပ္ပ်ာ ရွပ္ပ်ာနဲ႔ ... ဒါ့ေၾကာင့္ ဆင္းရဲေနတာ။

လာထား ... ဒီတစ္ခါ ၿမိဳ႕ျပင္ကေန ျပန္လာ အလွည့္။ တကၠစီတစ္စီး ငွားသည္။ ေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းဘက္ ထြက္လာလိုက္၏။ ေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းကေန ၿမိဳ႕ထဲသြားသည့္ကားမ်ား ေစာင့္သည္။ မီဒီယာေတြ မေတြ႔ေတာ့ ဆယ္လီေမာင္ အားမရ။ 

ေအာင္မယ္ ... ကားႀကီးတစ္စီး လာပါၿပီ။ ဆယ္လီေမာင္ ကားေပၚတက္ေတာ့ စပယ္ယာမေတြ႔။ 

ေတြ႔ၿပီ။ ဟြန္း စပယ္ယာေတာင္ မထားႏိုင္တဲ့ ယာဥ္လိုင္းေတြ။ ေျပာလို႔မွ မဆံုးေသး ဒ႐ိုင္ဘာက လွမ္း ေျပာသည္။

“ေရွ႕ကပံုးထဲ ယာဥ္စီးခေလး ထည့္သြားပါ ခင္ဗ်ာ”

ေအာင္မေလး ... ဆယ္လီေမာင္တို႔က ဒါမ်ိဳးေတာ့ ႏံုမလား။

ငါးဆယ္တန္ အစုတ္ တစ္႐ြက္ကို အသာေလး လိပ္ၿပီး ထိုးထည့္ခဲ့တာေပါ့။

ဆယ္လီေမာင္ ထိုင္ခံုရွိရာ အေျပးသြားသည္။ မသြားလို႔မျဖစ္။ ကိုယ့္ကို သူတို႔ ေစာင့္ေနေရာမည္။ ေဖာ္လိုဝါေတြ။ ဖုန္းေလးထုတ္ ေဖ့ဘြတ္ေလးဖြင့္ၿပီး ဘာေရးရမလဲ စဥ္းစားသည္။

အလို ... ဟုတ္သား။ အရင္က ဒီလိုင္းေျပးတဲ့ ၅၁ ကားေတြဆိုတာ တစ္စီးနဲ႔တစ္စီး ေဖာ္ျမဴလာဝမ္း ကားၿပိဳင္ပြဲလို ၿပိဳင္ၿပီး အျမန္ေမာင္းတာ။ အခုကားကေတာ့ အိပဲ့အိပဲ့နဲ႔။ 

ဒါပဲ ၿပိဳင္ဆိုင္လိုစိတ္ မရွိတဲ့လူေတြ။ ဒါေၾကာင့္ ဒီဒ႐ိုင္ဘာ ငါ့ဆီက ငါးဆယ္ပဲရတာ။

ဆယ္လီေမာင္ ထိုႏွယ့္ေတြးၿပီး စာေရးတင္ၿပီ။

“အရင္က ၿမိဳ႕ထဲကို တစ္နာရီပဲ စီးရတယ္ ... အခု တစ္နာရီခြဲေနၿပီ ... ဒါလား ... ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ႕ ေျပာင္းလဲမႈ”

ဆယ္လီေမာင္ ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီး ၿပံဳးလိုက္စဥ္။

“ဟ ... ငါ့တူႀကီး မနက္ကလည္း ကားမွတ္တိုင္မွာ ဆံုတယ္။ အခုေရာ ... ဆံုျပန္ၿပီ”

ေရာ္ ... မနက္တုန္းက ဆယ္လီေမာင္ႏွင့္ ဘတ္စ္ကားဂိတ္တြင္ ဆံုခဲ့သည့္ ဘတ္စ္တစ္စီး ႏွစ္ရာယူကာ အခ်ိန္မွတ္ေပးသည့္ ဦးေလးႀကီး။

ေရစက္ကလည္း ဆံုတတ္ပ။

“ဦးေလးကေရာ ဒီဘက္ ဘာလာလုပ္တာတံုး”

“ေဘာ္ဒါေတြ လာစုတာကြ”

“ဟမ္ ... ဘာလုပ္မလို႔တံုး”

“ဟ ... ငါ့တူရ ... မင္းႏွယ့္ စီးပြားေရးအျမင္ရွိပါကြ ... အခု ငါတို႔ ဒီကားစီးသြားရင္ ဘယ္မွာ ဂိတ္ဆံုးမလဲ”

“သခင္ျမပန္းၿခံေလ”

“ေအး ... ၿမိဳ႕ထဲက လာရင္ေရာ ဘယ္မွာဂိတ္ဆံုးတံုး”

“သခင္ျမပန္းၿခံပဲေလ”

“ေအးေလ ... ဒါဆို ေနာက္ပိုင္း သခင္ျမပန္းၿခံဟာ လူစည္ကားၿပီေပါ့ ... ဒီလိုဆို ငါတို႔လည္း သခင္ျမ ပန္းၿခံပတ္လည္မွာ ေဈးေရာင္းရင္ အိုေကၿပီလို႔ ... အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေဈးေရာင္းဖို႔ အႀကိဳအဆင့္ လူသြားစုတာ”

“ဟာဗ်ာ ... လမ္းေဘးေဈး မေရာင္းရေတာ့ဘူးေလ ... အခုက”

“ေအးေလ ... အဲ့ဒါေၾကာင့္ အခု လမ္းေဘးေဈး ေရာင္းရေရး မနက္ျဖန္မွာ ဆႏၵျပဖို႔ ငါလူသြားစုတာေပါ့ဟ ... ေရာင္းခြင့္ရလို႔ကေတာ့ သခင္ျမပန္းၿခံေဘးမွာ ႏွစ္ေနရာေလာက္ ယူၿပီပဲ ... ဟားဟား”

ႏွစ္ရာေကာက္ဦးေလးႀကီး၏ ရယ္ေမာသံကို ဆယ္လီေမာင္တစ္ေယာက္ လိုက္ပါ မခံစားႏိုင္အား။ ညေနလႊင့္သည့္ တီဗီအစီအစဥ္တြင္ ဆယ္လီေမာင္၏ ရဲရဲေတာက္ ေဝဖန္ခ်က္မ်ားပါလာလွ်င္ လူအမ်ား သူ႔ အား အဘယ္မွ် အထင္ႀကီး ေလးစားလာမလဲ ဟူသည္ကိုသာ ေတြးေတာရင္း...။

ၿဗိတိသွ်ကိုကိုေမာင္

  • VIA
  • TAGS