News

POST TYPE

SATIRE

ဆားပုလင္း ေမာင္ၿဗိႏွင့္ ရိုဂါလီ
24-Sep-2017

တစ္ေန႔သ၌ ကြၽႏ္ုပ္ ေဒါက္တာအဲလက္စ္ႏွင့္ မိတ္ေဆြႀကီး ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိတို႔သည္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕၊ လမ္းမေတာ္ရပ္ရွိ စာအုပ္ပလာဇာႀကီးသို႔ ေရာက္ရွိေနေလသည္။

ထိုပလာဇာႀကီးတြင္ စာအုပ္တစ္အုပ္ဝယ္လွ်င္ မုန္႔ဟင္းခါးတစ္ပြဲေကြၽးသည္ ဟူေသာ သတင္းအရ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ မိတ္ေဆြႏွစ္ဦးသည္လည္း စာဖတ္ျခင္းကို ဝါသနာႀကီးသည့္သူမ်ား ျဖစ္သည့္ အားေလ်ာ္စြာ အေဟာင္းပုံထဲမွ ဆယ့္ငါးမိနစ္အတြင္း ေသာက္က်ဳိးနည္း ေအာင္ျမင္နည္းဟူေသာ ငါးရာက်ပ္တန္စာအုပ္ တစ္အုပ္စီ ဝယ္ယူခဲ့ၾကေလသည္။

“ကဲ...ေဒါက္တာေရ...စာအုပ္ေတြေတာ့ ဝယ္ၿပီးၿပီ... ဒီစာအုပ္ႏွစ္အုပ္ျပၿပီး ပလာဇာပိုင္ရွင္ေတြဆီမွာ မုန္႔ဟင္းခါးစားလက္မွတ္ ႏွစ္ေစာင္ ထုတ္ရမယ္ဆိုေတာ့ ခင္ဗ်ား...႐ုံးခန္းကို သြားထုတ္ဗ်ာ...အဲ့ဒီ႐ုံးခန္းထဲမွာ ဘယ္သူမွေတာ့ ေတြ႔ရမွာ မဟုတ္ဘူး...ဒါေပမဲ့...အဲ့ဒီ႐ုံးခန္းရဲ႕  ညာဘက္အစြန္ဆုံး အခန္းေလးကို တံခါးသုံးခ်က္ ေခါက္ၿပီး ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိ  တရားခံနဲ႔အတူ ရွိေနၿပီ... လိုက္ခဲ့ပါလို႔သာေျပာလိုက္... လူတစ္ေယာက္ ထြက္လာလိမ့္မယ္... အဲ့ဒီလူနဲ႔ ေဒါက္တာနဲ႔ က်ဳပ္ဆီသာ လာခဲ့ၾကဗ်ာ...က်ဳပ္ကေတာ့ ဟို ဝါးကုလားထိုင္ေလးေတြမွာ ရွိမယ္”

ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိသည္ သူ၏ ေအာင္ျမင္ခံ့ညားလွၿပီး ညႇိဳ႕ဓာတ္အျပည့္ပါေသာ ေညႇာင္နာနာ အသံျဖင့္ အထက္ပါအတိုင္း ေျပာေလလွ်င္ ကြၽႏ္ုပ္မွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အတူတကြ အမႈမ်ား လိုက္ခဲ့သည့္အေလ်ာက္ ကိုေမာင္ၿဗိတြင္ တစ္စုံတစ္ရာအေၾကာင္း ရွိၿပီဟု ရိပ္စားမိေခ်၏။

ကြၽႏ္ုပ္က တစ္စုံတစ္ရာ ေမးျမန္းျခင္းျပဳရန္ ဟန္ျပင္ေသာ္လည္း ကိုေမာင္ၿဗိကား ကြၽႏ္ုပ္အနားမွ အလြန္သြက္လက္ေသာ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ အိပဲ့အိပဲ့ ထြက္ခြာသြားေပၿပီ။

ကြၽႏ္ုပ္လည္း ‘တာဝန္မွအပ မဝင္ရ’ ဟု ေရးထားေသာ ပလာဇာ႐ုံးခန္း အတြင္းသို႔ တြန္းဝင္လိုက္ေသာအခါ ကိုေမာင္ၿဗိ ေျပာသည့္အတိုင္းပင္ မည္သူမွ် မေတြ႔ရေခ်။

သို႔ႏွင့္ ကြၽႏ္ုပ္လည္း အခန္း၏ ညာဘက္အစြန္းတြင္ Toilet ဟု ေရးထားေသာ အခန္းငယ္ေလးတစ္ခုအား ေတြ႔သည္ႏွင့္ တံခါးကိုေခါက္ကာ ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိ ေျပာခိုင္းသည့္အတိုင္း ေျပာလိုက္ေလသည္။

ခဏအၾကာတြင္ တံခါးပြင့္သြားၿပီးေနာက္ လူတစ္ေယာက္ထြက္လာၿပီး ကြၽႏ္ုပ္အား ေအာက္ပါအတိုင္း ေျပာေလသည္။

“ခင္ဗ်ား...ေဒါက္တာအဲလက္စ္ ထင္ပါရဲ႕...ကိုေမာင္ၿဗိ ဘယ္မွာလဲ”

ကြၽႏု္ပ္လည္း စကားမေျပာဘဲ ေနာက္ကလိုက္ခဲ့ရန္ အခ်က္ျပလိုက္သည္ႏွင့္ ထိုသူလည္း ကြၽႏု္ပ္ေနာက္မွ သြက္သြက္လွမ္းကာ လိုက္လာေလသည္။

ပလာဇာေထာင့္စြန္းရွိ ဝါးကုလားထိုင္မ်ား အနားသို႔ ေရာက္ေသာအခါ ကိုေမာင္ၿဗိသည္ ၾကမ္းျပင္တြင္ထိုင္လ်က္ ဝါးကုလားထိုင္မ်ားေနာက္မွ မွန္ခ်ပ္မ်ားကို စိတ္ဝင္တစား ၾကည့္႐ႈေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။

ကြၽႏ္ုပ္တို႔ သူ႔အနား ေရာက္သြားၾကသည္ႏွင့္ ကိုေမာင္ၿဗိသည္ မ်က္ရိပ္ျပကာ ထိုင္ခိုင္း၏။

“ကဲ...ကိုဟန္နီ...ခင္ဗ်ားေျပာတဲ့ ေခါင္းေမြးျဖဴ အဘိုးအိုဆိုတာ... သူပဲမဟုတ္လား” ဟု ေမးလိုက္လွ်င္ ကိုဟန္နီဆိုသူက ေခါင္းညိတ္ေလသည္။

ကြၽႏ္ုပ္ကား သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ေျပာေနသည္ကို နားမလည္သျဖင့္ ဝါးကုလားထိုင္ေပၚတြင္ ဖုန္းတစ္လုံးကိုင္ကာ ထိုင္ေနေသာ အဘိုးအိုကိုသာ အကဲခတ္ေနမိ၏။

အဘိုးအိုသည္ တစ္ေခါင္းလုံး ေဖြးေနေသာဆံပင္၊ မ်က္ႏွာေပၚရွိ အေရးအေၾကာင္းမ်ားစြာ၊ ေခ်ာင္က်ေနေသာနားထင္ႏွင့္ မ်က္တြင္းမ်ား၊ ပိန္ခ်ည့္ခ်ည့္ ျဖဴေလ်ာ္ေလ်ာ္ျဖင့္ အားနည္းေနဟန္ ရွိ၏။

သို႔ေသာ္ျငား သူ၏လက္ထဲတြင္ကိုင္ထားေသာ ဖုန္းအျပားေလးကို စူးစိုက္ၾကည့္ေနသည့္ သူ႔မ်က္လုံးမ်ာကေတာ့ ေဖ်ာ့ေတာ့ေသာ သူ႔ပုံသဏၭာန္ႏွင့္ မလိုက္ဖက္စြာ အေရာင္တလက္လက္ ေတာက္ေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။

“ဟုတ္တယ္...ကိုေမာင္ၿဗိ...ခဏေန...သူ လုပ္ငန္းစေတာ့မယ္...ေစာင့္ၾကည့္ေနပါ” ဟု ကိုဟန္နီက ေျပာလိုက္ေလသည္။

ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိကား လြန္စြာတည္ၾကည္ ခံ့ညားေသာဟန္ျဖင့္ မခ်ဳိမခ်ဥ္ ၿပံဳးလိုက္ရင္း...

“ခဏေန မဟုတ္ပါဘူး...ကိုဟန္နီ...အခုကို...လုပ္ငန္းစေနပါၿပီ... သူ အသံထြက္မလာေသးလို႔ပါ...ခင္ဗ်ား လူႀကီးက ေပါ့ေသးေသးေတာ့ မဟုတ္ဘူးဗ်...သူ႔ထဲမွာ ဂ်ပန္ျပည္ျဖစ္ေတြခ်ည္းပဲ”

ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိက ထိုသို႔ေျပာလိုက္လွ်င္ ကိုဟန္နီ ဆိုသူမွာ တြန္႔ခနဲ ျဖစ္သြားေလ၏။

“ဒါနဲ႔...သူ႔ထဲကဟာေတြက ဂ်ပန္ျပည္ျဖစ္ေတြ ဆိုတာ ကိုေမာင္ၿဗိ ဘယ္လိုသိလဲ”

“ဟိုမွာေလဗ်ာ...သူ႔ေနာက္မွာ မွန္ရွိတယ္...မွန္ထဲကေန ကြၽန္ေတာ္က ထိုင္ၾကည့္ေနတာ...အသံထြက္လာတာနဲ႔...ကြၽန္ေတာ္က လႈပ္ရွားမယ္...ေဒါက္တာနဲ႔ ကိုဟန္နီက သူထြက္ေျပးမယ္ႀကံရင္ ဖမ္းဖို႔ တာဝန္ယူပါ”

ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိႏွင့္ ကိုဟန္နီတို႔၏ စကားမ်ားကို ကြၽႏု္ပ္က နားမလည္ ျဖစ္ေနစဥ္ အဘိုးအိုထိုင္ ေနရာထံမွ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာ အသံစူးစူးရွရွႀကီးမ်ား ထြက္လာေလသည္။

အသံထြက္လာသည္ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္နက္ ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိသည္ အဘိုးအို ထိုင္ေနရာဆီသို႔ တစ္ဟုန္ထိုး ေျပးသြားၿပီးေနာက္ လႊားခနဲခုန္ကာ လက္ထဲက ဖုန္းကို လုယူလိုက္ေလသည္။

ကြၽႏ္ုပ္ႏွင့္ ကိုဟန္နီတို႔လည္း ထြက္ေျပးရန္ ျပင္ဆင္ေနေသာ အဘိုးအိုကို တစ္ဖက္တစ္ခ်က္စီက ဝင္ခ်ဳပ္လိုက္ေလ၏။

ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိ၏ လက္ထဲသို႔ လက္ကိုင္ဖုန္း ေရာက္သြားသည္ႏွင့္ ထိုအသံအနက္ႀကီးမ်ားသည္ အလြန္တရာမွ အံ့ၾသစရာေကာင္းလွေအာင္ ေပ်ာက္ျခင္းမလွ ေပ်ာက္သြားေလသည္။

ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိသည္ အနီးအနားမွ ေကာ္ဖီဆိုင္မွ မိန္းမပ်ဳိေလးမ်ားအား အဆိုပါဖုန္းကို ေျမႇာက္ျပေသာအခါ မိန္းမပ်ဳိေလးမ်ားက ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိအား ကယ္တင္ရွင္ႀကီးသဖြယ္ ဝိုင္းဝန္းၾကည့္ၾကသျဖင့္ ကြၽႏ္ုပ္ပင္ မနာလိုဝန္တိုစိတ္ ေပၚမိေပသည္။

သို႔ေသာ္ျငား ကြၽႏ္ုပ္၏ မိတ္ေဆြႀကီး ဆားပုးလင္း ေမာင္ၿဗိသည္ မိန္းမႏွင့္ ပတ္သက္လာလွ်င္ အေနအထိုင္ တည္ၾကည္လြန္းသူျဖစ္ၿပီး ဆယ္တန္းေက်ာင္းသား ဘဝကတည္းက ေက်ာင္းသူအိမ္သာ သြားေခ်ာင္းမႈျဖင့္  ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးက ႀကိမ္ျဖင့္ေဆာ္သည္ကိုပင္ ဖင္တုတပ္ၿပီး အ႐ိုက္ခံသည္အထိ ေယာက္်ားပီသသူ ျဖစ္ေလ၏။

ကြၽႏ္ုပ္တို႔လည္း ထိုအဘိုးအိုကို ဖမ္းဆီးလာၿပီး ႐ုံးခန္းအတြင္းသို႔ ဝင္လိုက္ေသာအခါ ႐ုံးခန္းအတြင္းတြင္ အင္းစိန္စီအိုင္ဒီမွ အိုင္ပီျမင့္ဦး ေရာက္ရွိေနသည္ကို ေတြ႔ရေလသည္။

“အိုင္ေဆး...ကိုေမာင္ၿဗိေရ...အမႈေတြက ကိုေမာင္ၿဗိဆီ မလာေတာ့ ကိုေမာင္ၿဗိက အမႈေတြဆီ လိုက္ေနရတယ္ထင္ပ...ဒါနဲ႔...ဒီသက္ၾကားအို အဘိုးႀကီးက စာအုပ္ဆိုင္ေတြခ်ည္းရွိတဲ့ ဒီေနရာမွာ ဘာျပစ္မႈမ်ား က်ဴးလြန္ေလသလဲဗ်”

အခန္းတြင္းသို႔ ဝင္ဝင္ခ်င္း အိုင္စီအက္စ္ျမင့္ဦးက ထိုသို႔ေျပာလိုက္လွ်င္ ကိုေမာင္ၿဗိသည္ ၿပံဳးလ်က္ သာေနေလ၏။

“ဒီလိုပါဗ်ာ... ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဒီပလာဇာကို စဖြင့္ကတည္းက ေန႔ခင္းဘက္ဆို ဒီအဘိုးႀကီးက တက္လာတယ္။ ၿပီးေတာ့ စာအုပ္ဝယ္သူေတြ၊ စာဖတ္သူေတြနားဖို႔ ခ်ေပးထားတဲ့ ဝါးကုလားထိုင္ေတြမွာ ထိုင္ၿပီး ကန္ေတာ့ပါရဲ႕ ညစ္ညမ္းကားေတြကို ၾကည့္တယ္ဗ်ာ... ဒီတိုင္းၾကည့္ရင္ ေတာ္ေသးတယ္... အခုဟာက အသံကို အက်ယ္ႀကီး ဖြင့္ၾကည့္တာ...အဲ့ဒီေတာ့ ပလာဇာကိုလာတဲ့ အမ်ဳိးသမီးေတြ၊ စာအုပ္ဆိုင္ ဝန္ထမ္းမေလးေတြနဲ႔ ဘယ္သင့္ေတာ္မတုံးဗ်...အဲ့ဒါနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္က ခု ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိကို အကူအညီေတာင္းၿပီး လက္ပူးလက္ၾကပ္ဖမ္းခိုင္းရတာပါပဲ...ေတာက္... ဒီ လူႀကီးဗ်ာ...အသက္ႀကီးမွ ကိုယ့္ဘာသာ ဘူးထရင္လည္း အသံေတာ့ တိုးတိုးလုပ္ေပါ့ဗ်ာ”

ကိုဟန္နီက ေဒါသတႀကီး ေျပာေနခ်ိန္တြင္ ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိသည္ တစ္စုံတစ္ခုကို ေတြးေတာေနၿပီ ဆိုလွ်င္ သူလုပ္တတ္သည့္ အက်င့္အတိုင္း တင္ပါးကိုသာ တျဗင္းျဗင္းကုပ္ေနေလ၏။

“ကဲ...ကိုဟန္နီ...ေျပာမေနပါနဲ႔ေတာ့...ကြၽန္ေတာ္ ေကာက္ခ်က္ဆြဲရသေလာက္ေတာ့ သူဟာ နားေလးေနပုံပဲဗ်... မွန္း..ေဒါက္တာေရ...သူ႔အိတ္ေထာင္ထဲကို တစ္ခ်က္ေလာက္ ႏိႈက္ၾကည့္ေပးပါဗ်ာ...နားၾကားကိရိယာေလးရွိရင္ ရွိႏိုင္တယ္”

ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိက ထိုသို႔ဆိုလွ်င္ ကြၽႏ္ုပ္လည္း အဘိုးအို၏ အိတ္ကပ္ကို ႏိႈက္ၾကည့္ရာ နားၾကားကိရိယာေလး တစ္ခုကို ေတြ႔ရသျဖင့္ အလြန္ပင္ အ့ံၾသသြားေလသည္။

“ကဲ...ေဒါက္တာ...တစ္ဆက္တည္း အဲ့ဒီကိရိယာေလးရဲ႕ ေနာက္က ဓာတ္ခဲထည့္တဲ့ ေနရာမွာ ဓာတ္ခဲမရွိဘူး ဆိုတာေလးပါ အတည္ျပဳေပးပါဦး”

ကိုေမာင္ၿဗိ ေျပာသမွ် မွန္ေနသျဖင့္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ အားလုံးမွာ တအံ့တၾသ ျဖစ္ၾကရေလ၏။

“မအံ့ၾသၾကနဲ႔ဗ်...သိပ္႐ိုးစင္းပါတယ္...ခုန သူၾကည့္ေနတဲ့ဟာေတြက မိတ္အင္ဂ်ပန္ဇာတ္ကားေတြ...ေတာ္႐ုံလူေတာင္ နားမခံသာဘူး...ဒါကို သူက အသံအက်ယ္ႀကီးဖြင့္တယ္ ဆိုေတာ့ နားထိုင္းေနလို႔ လို႔ က်ဳပ္ ေကာက္ခ်က္ဆြဲၾကည့္တာ...နားထိုင္းတဲ့ သက္ႀကီး႐ြယ္အို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ နားၾကားကိရိယာေလးေတြ ပါတတ္လို႔လည္း ခုနလို စမ္းခိုင္းၾကည့္တာ... အဲ...ပါပါလ်က္နဲ႔ မသုံးဘူးဆိုေတာ့ ဓာတ္ခဲမရွိလို႔ေပါ့ဗ်ာ...ေနာ့”

ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိက ထိုသို႔ရွင္းျပမွ ကြၽႏ္ုပ္တို႔အားလုံးလည္း ထိုအခ်က္ကို ေတြးမိေလေတာ့သည္။

“ကဲ...ဒီ အဘကိစၥကေတာ့ ခဏေန ပုလိပ္ဘက္ကလည္း လာၾကေတာ့မွာဆိုေတာ့ ၿပီးၿပီေပါ့... ဒါနဲ႔ အိုင္စီအက္စ္ဦးျမင့္ဦးက ဘာကိစၥမ်ားတုံးဗ်...”

“ဒီလိုဗ်ာ ကိုေမာင္ၿဗိ...အခု က်ဳပ္တို႔ႏိုင္ငံ ႀကံဳေနရတဲ့ အေျခအေနကို ခင္ဗ်ားလည္း အသိပဲ။ ဟိုး  အေနာက္ဘက္က ဘဂၤါလီေတြကို က်ဳပ္တို႔က အၾကမ္းဖက္သတ္ျဖတ္တယ္ဆိုၿပီး ႏိုင္ငံႀကီးေတြက စြပ္စြဲေနၾကသဗ်။ အဲ့ဒီလို ပုံေဖာ္ေနတဲ့ သတင္းဌာနေတြကလည္း ရွိေနတယ္ေလ...”

“အင္း... ဒီကိစၥက ရယ္ေတာ့ ရယ္ရသားဗ်။ ႏို႔ေနပါဦး... အခုက လူေတြေသတယ္...ထြက္ေျပးရတယ္ေပါ့ဗ်ာ... ဒီကိစၥကို အေနာက္ဘက္ႏိုင္ငံေတြက လူသားခ်င္းစာနာတယ္ေပါ့...ေနစမ္းပါဦး...ဟိုးအရင္ အီရတ္တို႔၊ အာဖဂန္တို႔မွာ ဗုံးႀကဲခံရၿပီး အစုလိုက္ အၿပံဳလိုက္ မာလကီးယား ကုန္တာကေရာ လူေတြ မဟုတ္ဘူးလားဗ်။ အဲ့ဒီေနရာေတြကေန အသည္းအမဲ ထြက္ေျပးရတာလည္း လူေတြပဲ မဟုတ္လား”

“ဟုတ္တယ္ေလ...ကိုေမာင္ၿဗိ”

“အဲ...ေနာက္တစ္ခုက...အဲ့ဒီတုန္းက လူေတြေသေအာင္ ေလေၾကာင္းကေန ဗုံးႀကဲတာကေရာ...အခု လူသားခ်င္းစာနာပါတယ္ဆိုၿပီး က်ဳပ္တို႔ကို ႐ႈတ္ခ်ေနတဲ့ လူေတြပဲ မဟုတ္လား...က်ဳပ္တို႔ဆီကမွ ေျမျပင္မွာ ဂ်င္ကလိေလာက္၊ ေသနတ္ေလာက္နဲ႔ ျဖစ္ၾကတာပါဗ်ာ... သူတို႔က ကေလးလူႀကီးမေရွာင္ ဗုံးတန္နဲ႔ခ်ီ ႀကဲခ်ခဲ့တာပဲ...ဒီလိုဆို...သူတို႔ ဗုံးႀကဲခ်ခဲ့တဲ့ လူေတြက လူေတြမဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့ သေဘာလား... အဲ့ဒီလူေတြကို ဗုံးႀကဲခဲ့တဲ့ သူတို႔ကေရာ အျပစ္မရွိေတာ့ဘူးတဲ့လား”

ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိ၏ စကားအဆုံးတြင္ အိုင္စီအက္စ္ ကိုျမင့္ဦးသည္ ေခါင္းကိုသာ တြင္တြင္ခါယမ္းေန၏။

“ဟုတ္တယ္...ကိုေမာင္ၿဗိ...ခက္တာက...ႏိုင္ငံျခားသတင္းဌာနေတြက ဒီဘဂၤါလီေတြကို ႐ိုဟင္ဂ်ာ ဆိုတဲ့ အမည္တပ္ၿပီး က်ဳပ္တို႔ ႏိုင္ငံသားေတြပါလို႔ အတင္းထိုးေကြၽးေနတဲ့ ျပႆနာဗ်...ဒီလူေတြက ဘယ္ကလူေတြလဲ ဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ သက္ေသျပဖို႔ လိုမယ္...ကိုေမာင္ၿဗိ”

အိုင္စီအက္စ္ ကိုျမင့္ဦး၏ စကားဆုံးသည္ႏွင့္ ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိသည္ သူ႔ထုံးစံအတိုင္း တင္ပါးကို တျဗစ္ျဗစ္ျမည္ေအာင္ ကုပ္လိုက္ၿပီးေနာက္... အနီးဆုံး စာအုပ္ေကာင္တာ တစ္ခုဆီသို႔ ထသြားေလ၏။

အတန္ၾကာၿပီးေနာက္ စာအုပ္တစ္အုပ္ကို ယူလာကာ အိုင္စီအက္စ္ကိုျမင့္ဦး ေရွ႕သို႔ပစ္ခ်ၿပီး ေအာက္ပါအတိုင္း ေျပာလိုက္ေလသည္။
“ဒီလို ေျပာၾကေၾကးဆို က်ဳပ္တို႔ဘက္ကလည္း ဒီ႐ိုဟင္ဂ်ာလို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေျပာတဲ့လူေတြ ဘယ္ကလာလဲဆိုတဲ့ အေထာက္အထား တိတိက်က်ျပလို႔ ရပါတယ္ဗ်”

ကိုျမင့္ဦးသည္ ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိအား တစ္လွည့္၊ စာအုပ္အား တစ္လွည့္ မယုံမရဲျဖင့္ ၾကည့္ၿပီးေနာက္...

“ဟာ...ကိုေမာင္ၿဗိက...ေနာက္ေရာ့မယ္... ဒါ ရွိတ္စပီးယားျပဇာတ္စာအုပ္ မဟုတ္လားဗ်...အဲ့စာအုပ္ထဲမွာ ဘယ့္ႏွယ္ ဒီ႐ိုေတြ...ဘဂၤါလီေတြကိစၥက ပါပါ့မလဲ”

ကိုျမင့္ဦးက ေစာဒကတက္သည္ႏွင့္ ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိသည္ လြန္စြာမွ နားေထာင္ေကာင္းေသာ ေညႇာင္နာနာအသံျဖင့္ ရယ္လိုက္ၿပီး -

“အခု ႐ိုဟင္ဂ်ာလို႔ ႏိုင္ငံတကာမွာ ေျပာေနၾကတဲ့သူေတြက သူတို႔နာမည္ေရွ႕မွာ ႐ိုဆိုတာ တပ္ၾကတယ္ မဟုတ္လားဗ်... ဥပမာ - ႐ိုေရႊေမာင္တို႔၊ ႐ိုေနလင္းစိုးတို႔ ဆိုတာ ခင္ဗ်ားလည္း ၾကားဖူးမွာေပါ့”

“အင္း...အဲ့ဒါေတာ့ ဟုတ္တယ္ေလ...ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒါ ရွိတ္စပီးယားနဲ႔ ဘာဆိုင္လို႔တုံး ကိုေမာင္ၿဗိရဲ႕”

“ဂႏၴဝင္ အဂၤလိပ္ျပဇာတ္ေရးဆရာႀကီး ဝီလွ်ံရွိတ္စပီးယားရဲ႕ ျပဇာတ္စာအုပ္ထဲက အခန္းသုံးကို လွန္ၾကည့္လိုက္ပါ ကိုျမင့္ဦးေရ... သူ႔ျပဇာတ္နာမည္က ႐ိုမီယိုနဲ႔ ဂ်ဴးလိယက္တဲ့ဗ်... ဇာတ္ေကာင္နာမည္က ႐ိုမီယိုေနာ္... အဟင္း... ၁၆ ရာစုက ရွိတ္စပီးယားကေတာ့ ေမာင္ေတာ မေရာက္ဖူးေလာက္ဘူးဗ်... ဒီအခ်က္ကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ နာမည္အစမွာ ႐ိုတပ္ထားၾကတဲ့ ဒီေမာင္ေတြဟာ အဂၤလန္ႏိုင္ငံသားေတြျဖစ္ဖို႔ ရာခိုင္ႏႈန္း မ်ားတာေပါ့ဗ်ာ...အဂၤလန္ မဟုတ္ေတာင္ ျပဇာတ္ထဲမွာ အေျချပဳထားတဲ့ အီတလီ ၿမဳိ႕သားေတြ ေနမွာေပါ့ ... ဟုတ္တယ္မဟုတ္လား ... ကိုျမင့္ဦးရဲ႕... ဟားဟား”

လြန္စြာမွ ဉာဏ္ပညာဗဟုသုတျဖင့္ ျပည့္စုံေသာ ကိုေမာင္ၿဗိ၏ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ားကို ကြၽႏ္ုပ္ႏွင့္ အိုင္စီအက္စ္ ကိုျမင့္ဦးတို႔ ေတြးေတာ့မဆုံးခင္မွာပင္ အေစာပိုင္းက ကြၽႏ္ုပ္တို႔ ဖမ္းဆီးခဲ့ေသာ စာအုပ္ပလာဇာေပၚမွ အဘိုးအိုသည္ ပုလိပ္အရာရွိမ်ားႏွင့္အတူ ျဖတ္သြားသည္ကို ေတြ႔ရေလသည္။

အဘိုးအိုကို ျမင္သည္ႏွင့္ ဆားပုလင္းေမာင္ၿဗိသည္ ထိုင္ေနရာမွထၿပီး အဘိုးအိုႏွင့္ ပုလိပ္သားမ်ား ရွိရာသို႔ တစ္လွမ္းခ်င္း ေလွ်ာက္သြားေလသည္။

ထို႔ေနာက္ အဘိုးအို၏ ေရွ႕တည့္တည့္သို႔ ရပ္လိုက္ၿပီး ေအာက္ပါအတိုင္း ေအာင္ျမင္ခံ့ညားစြာ ေျပာလိုက္ေလေတာ့သည္။

“အဘ...မသြားခင္ေလး...ဖုန္းဇတ္ျပာေလး ဖြင့္ၿပီး...ကြၽန္ေတာ့္ဖုန္းထဲ...ဟိုကားေလးေတြ ပစ္ထည့္ေပးခဲ့ပါဦး”

ၿဗိတိသွ်ကိုကိုေမာင္