News

POST TYPE

RELAX

ေျပတီဦးနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
18-Jun-2018



“ကိုယ္လုပ္ႏိုင္တဲ့ပံုစံလည္းျဖစ္မယ္၊ ဇာတ္လမ္းအရလည္း ႐ိုက္သင့္တဲ့ပံုစံမ်ိဳး ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ မိန္းမလ်ာဇာတ္႐ုပ္ ႐ိုက္ျဖစ္မွာပါ” 

နာမည္ေက်ာ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေျပတီဦးနဲ႔ ေတြ႔ဆံုၿပီး လက္ရွိ ႐ံုတင္ျပသေနတဲ့ “စိန္ေယာက္မ” ႐ုပ္ရွင္အေၾကာင္း၊ မိန္းမလ်ာဇာတ္႐ုပ္ေတြ သိပ္မ႐ိုက္ျဖစ္တဲ့အေၾကာင္းနဲ႔ ပဲခူး႐ိုးမမွာသြား႐ိုက္ခဲ့တဲ့ “တိုးေက်ာ္မန္းနဲ႔ နန္းဆန္တဲ့႐ြာ” ႐ုပ္ရွင္အေၾကာင္းတို႔ကို The Voice က ေမးျမန္းေဖာ္ျပထားပါတယ္။

Voice : စိန္ေယာက္မ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားတဲ့ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္အေၾကာင္းကေန စၿပီးေျပာျပေပးပါဦး။
PTO : ဒီဇာတ္ကားမွာ ကၽြန္ေတာ္က မႀကီးစိုးနဲ႔ မမို႔တို႔ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ ေမာင္ေလးေပါ့ေနာ္။ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အုပ္ထိန္းမႈေအာက္မွာေနရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ႀကီးေတာ္ႀကီးကေတာ့ ေဒၚႏြဲ႔ႏြဲ႔စန္းေပါ့။အစ္မေတြက ေမာင္ကို အရမ္းခ်စ္တဲ့အခါက်ေတာ့ ဘယ္သူနဲ႔မွ သေဘာမတူဘူးေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္က မခိုင္ေလးနဲ႔ ခ်စ္သူေတြေပါ့။ မခိုင္ေလးနဲ႔ လက္ထပ္မယ္ဆိုၿပီး အစ္မေတြကို ေျပာေတာ့ သေဘာမတူၾကဘူး။ ေယာက္မေတာ္ရမယ့္မခိုင္ေလးကို အစ္မႏွစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ့္ကြယ္ရာမွာ ပညာေပးၾကတာေပါ့။ 

Voice : ဒီဇာတ္ကားမွာ အစ္မေတြက ကိုယ့္ခ်စ္သူနဲ႔ သေဘာတူဖို႔အတြက္ မိန္းမလ်ာ ေယာင္ဟန္ေဆာင္ၿပီး လွည့္စားရတဲ့ အခန္းေလးပါတယ္ေနာ္။ မိန္းမလ်ာ အက္တင္လုပ္တာလည္း ေတာ္ေတာ္ပီျပင္တယ္။
PTO : ဇာတ္လမ္းထဲမွာကိုက ဒီဇာတ္ကြက္ကပါေနတာေပါ့ေနာ္။ ေယာက်ာ္းေတြကို စိတ္ဝင္စားတဲ့ အေျခာက္ပံုစံမ်ိဳးေလးလုပ္ျပရတာေပါ့။ အဲဒီဇာတ္ဝင္ခန္းေလးကို ဘယ္လိုလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲဆိုၿပီး မ႐ိုက္ခင္ အရင္စဥ္းစားတယ္။ ကိုယ္လုပ္တတ္သလိုေလး လုပ္ခဲ့တာ ေပါ့ေလ။ ဒါ႐ိုက္တာနဲ႔လည္း တိုင္ပင္ၿပီးေတာ့ လုပ္ခဲ့တာပါ။ ဒါ႐ိုက္တာကိုယ္တိုင္ကလည္း ဓာတ္ခံရွိလို႔လားမသိဘူး။ အသင္အျပေကာင္းတယ္။ ဒါကေတာ့ ရယ္စရာအေနနဲ႔ေျပာတာပါ။

Voice : အစ္ကိုက မိန္းမလ်ာဇာတ္႐ုပ္ေတြ ေရွာင္တယ္လို႔လည္းၾကားဖူးတယ္ေနာ္။ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္မလဲ။
PTO : ဒီကားမွာ မိန္းမလ်ာပံုစံလုပ္တာ အရမ္းပီျပင္တယ္လို႔ေျပာၾကလို႔စိတ္ထဲမွာေတာင္ တစ္မ်ိဳးျဖစ္လာတယ္။ ဒီကားမ႐ိုက္ခင္ လမ္းေလွ်ာက္က်င့္တာတို႔၊ ဘာတို႔ေတာ့ လုပ္ၾကည့္ရတာေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္က မိန္းမလ်ာကာ႐ိုက္တာ လံုးလံုးႀကီး မ႐ိုက္ဘူးရယ္လို႔ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီကားမွာဆို တစ္ကားလံုး မိန္းမလ်ာလုပ္ရတာ မဟုတ္ဘူးေလ။ ႏွစ္ခန္း၊ သံုးခန္းေလာက္ပဲ လုပ္ရတာဆိုေတာ့ အရမ္းႀကီး ျပႆနာမရွိပါဘူး။ အေျခာက္ကာ႐ိုက္တာက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ မလိုက္လို႔သာ မ႐ိုက္ျဖစ္တာပါ။ အေျခာက္ထဲမွာကိုက ကြဲျပားတဲ့ ပံုစံေတြအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ကိုယ္လုပ္ႏိုင္တဲ့ပံုစံလည္းျဖစ္မယ္၊ ဇာတ္လမ္းအရလည္း ႐ိုက္သင့္တဲ့ ပံုစံမ်ိဳး ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ မိန္းမလ်ာဇာတ္႐ုပ္႐ိုက္ျဖစ္မွာပါ။

Voice : ဒီကားၿပီးရင္ မင္းသမီး၊ ေမာ္ဒယ္လ္ အေယာက္ ၄၀ နဲ႔ ႐ိုက္ကူးထားတဲ့ “တိုးေက်ာ္မန္းနဲ႔ နန္းဆန္တဲ့႐ြာ” ႐ုပ္ရွင္႐ံုတင္မွာေနာ္။ အဲဒီကားအေၾကာင္းလည္း သိပါရေစ။
PTO : အဲ့ဒီဇာတ္ကားကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ပါဝင္တဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ အားလံုးေတာ္ေတာ္ေလးကို ခက္ခက္ခဲခဲပင္ပင္ပန္းပန္းနဲ႔ ႐ိုက္ခဲ့ရတဲ့ ဇာတ္ကားတစ္ကားပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သြား႐ိုက္တဲ့ေနရာက ပဲခူး႐ိုးမရဲ႕ အလယ္ေကာင္တည့္တည့္မွာ ရွိတာေပါ့ေနာ္။ အဲဒီေနရာက ဘယ္ေလာက္အထိေခါင္လဲဆိုရင္ ဖုန္းလိုင္းလံုးဝကို မမီေတာ့ဘူး။ ႐ိုက္တဲ့သူေတြအတြက္ေတာ့ အာ႐ံုစိုက္လို႔ပိုေကာင္းတာေပါ့ေနာ္။ ပါလာတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ အကုန္လံုးက ဖုန္းေတြတစ္လံုးမွမမိေတာ့ အလုပ္မ႐ႈပ္ရေတာ့ဘူးေပါ့။ ဒီကား႐ိုက္ခဲ့ရတာ အရမ္းလည္း ပင္ပန္းတယ္။ အရမ္းလည္း ခက္ခဲပါတယ္။ ပါဝင္တဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ အကုန္လံုးက မညည္းမညဴ ႐ိုက္ကူးေပးခဲ့ၾကတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ 

Voice : ပဲခူး႐ိုးမ အလယ္မွာေတာင္ သြား႐ိုက္ခဲ့တာဆိုေတာ့ ကိုယ့္အတြက္ ဘယ္လိုအေတြ႔အႀကံဳသစ္ေတြရခဲ့လဲ။
PTO : ကၽြန္ေတာ္တို႔စေရာက္တဲ့ရက္ကဆို မင္းသမီးေလးတစ္ေယာက္ကို ဘာေကာင္လဲမသိဘူး ကိုက္လိုက္တယ္။ ေျခေထာက္ႀကီးကေယာင္လာေတာ့ ညတြင္းခ်င္းကို ေဆး႐ံုေရာက္သြားတယ္။ တစ္ဖြဲ႔သားလံုးကလည္း သူ႔ကိုေစာင့္ေရွာက္ေပးၾကပါတယ္။ သူ႔ကို ကိုက္သြားတဲ့ အေကာင္က အဆိပ္ေတာ့ရွိတယ္၊ အသက္အႏၲရာယ္ မေပးႏိုင္တာကိုပဲ ေက်းဇူးတင္ရတာေပါ့။ အဲဒီေကာင္မေလးဆို ဆက္ေတာင္မ႐ိုက္ရဲေတာ့ဘဲ ရန္ကုန္ကို တန္းျပန္သြားတယ္။ အဲဒီလို အခက္အခဲေလးေတြ ျပႆနာေလးေတြေတာ့ ရွိခဲ့ပါတယ္။ 

Voice : ဒီကားမွာ ကိုေျပတီဦးရဲ႕ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ကေရာ ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးျဖစ္မလဲ။
PTO : ဒီကားမွာ ကၽြန္ေတာ္ရယ္၊ ကိုေက်ာ္ရဲေအာင္ရယ္၊ ဦးေဗလုဝရယ္က သူငယ္ခ်င္းသံုးေယာက္ေပါ့။ သူငယ္ခ်င္းဆိုေပမယ့္ ငယ္ငယ္ကတည္းက ေပါင္းခဲ့တဲ့သူေတြေတာ့မဟုတ္ဘူး။ တစ္နယ္စီကေန ၿမိဳ႕ကို ေရာက္လာေတာ့ အိမ္စုငွားေနရင္းနဲ႔မွ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္သြားတာေပါ့။ သံုးေယာက္လံုးက ရည္းစားတစ္ခါမွ မရဖူးၾကဘူး။ အဲဒီမွာ ဘယ္သူအရင္ဆံုး မိန္းမရမလဲ၊ မိန္းမရသြားတဲ့သူရဲ႕ အိမ္မွာ က်န္တဲ့ႏွစ္ေယာက္က အိမ္ေဖာ္လိုက္ လုပ္ရမယ္ဆိုၿပီး အေလာင္းအစားလုပ္ၾကတာေပါ့။ အဲဒီထဲမွာ ဦးေဗလုဝက ရည္းစားအရင္ရသြားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ခံရတာေပါ့။ ဇာတ္လမ္းအေျခခံကေတာ့ အဲဒါပါပဲ။

သန္႔ဇင္ဦး