News

POST TYPE

RELAX

ေနမင္းနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
24-Sep-2016

မၾကာမီခင္ တင္ေတာ့မယ္ မေအးပြင့္၊ ျမင့္ျမင့္စန္း လမ္း ၃ဝ ဇာတ္ကား လက္ခံျဖစ္ပုံ၊ ဓားဘခက္ ဇာတ္ေဆာင္အတြက္ ျပင္ဆင္ခဲ့ပုံ၊ ယခုႏွစ္အတြင္း ဇာတ္ကား ႐ိုက္ကူးမႈ မ်ားလာတဲ့အေၾကာင္း စတဲ့ အႏုပညာ လႈပ္ရွားမႈေတြကို The Voice က သ႐ုပ္ေဆာင္ ေနမင္းနဲ႔ ေတြ႔ဆုံေမးျမန္း ထားပါတယ္။

Voice : ဒီဇာတ္ကားက တစ္ေခတ္ တစ္ခါက ေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ ကားဆိုေတာ့ ဘယ္လို အခ်က္ေတြေၾကာင့္ လက္ခံျဖစ္တာလဲ။
NM : အဓိက ဦးသီဟေၾကာင့္ သူ ဒီကားကို ႐ိုက္မယ္ဆိုေတာ့ လက္ခံလိုက္တာ။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရရင္ ဂ်က္မတုန္းက ကြၽန္ေတာ္ မႀကိဳက္ဘူး၊ ဒါေပမဲ့ ဦးသီဟေၾကာင့္ ႐ိုက္တယ္။ ေနာက္တစ္ခုက အစ္ကိုႀကီး လက္ခံထားလို႔ ႐ိုက္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ဂ်က္မက ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ အမ်ားႀကီး လူပိုသိသလို ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ မွတ္တိုင္ တစ္ခု ျဖစ္ခဲ့တယ္။

Voice : ဓားဘခက္ ဇာတ္ေဆာင္အတြက္ ဘယ္လိုမ်ဳိးေတြ ျပင္ဆင္ခဲ့လဲ။
NM : ကြၽန္ေတာ္ တစ္ခုပဲ အသံကို ပုံမွန္ထက္ေလးတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက လူကို ၿငိမ္ေအာင္ ထားၿပီး မ်က္လုံးကို တတ္ႏိုင္သမွ် ကစားတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ ဓားသမား တစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္က Sensitive အရမ္းျဖစ္တဲ့ သေဘာမွာ ရွိတယ္။ အခ်ိန္ျပည့္ လႈပ္ရွားဖို႔ ေတြးေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ အဲဒါတစ္ခုကို ေတာ္ေတာ္ေလး သတိထားၿပီး အိုက္တင္ လုပ္ျဖစ္တယ္။ ေနာက္တစ္ခုက စိုးရိမ္စိတ္က မပီျပင္မွာလည္း ေၾကာက္တယ္။ အဲဒါႀကီးက သိပ္ၿပီး သတိထား လုပ္ရင္လည္း ပုံမွန္ထက္ ေက်ာ္သြားရင္ အလြန္အကြၽံႀကီး ျဖစ္သြားမွာဆိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို စိတ္ဖိစီးမႈေတြ မ်ားခဲ့တယ္။

Voice : အရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့တဲ့ ဦးေနေအာင္ရဲ႕ ဇာတ္႐ုပ္ မပီျပင္မွာကို စိုးရိမ္မႈ ရွိခဲ့လား။
NM : အဲဒီလိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ မစိုးရိမ္ဘူး။ ဘာေၾကာင့္ မစိုးရိမ္လဲဆိုေတာ့ ဂ်က္မတုန္းကလည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္း ကြၽန္ေတာ့္ကို ေမးၾကတယ္။ အရင္တုန္းကတည္းက ကြၽန္ေတာ္ မယွဥ္တတ္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ တျခား တစ္ေယာက္နဲ႔ ယွဥ္ေျပာရင္ မႀကဳိက္ဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ လူတစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ တန္ဖိုးခ်င္း မတူၾကဘူး။ အႏုပညာ ဆိုတာ စက္႐ုံထုတ္ကုန္ မဟုတ္ၾကဘူး။ ထပ္တူျပဳလို႔လည္း မရဘူး။ ေအာင္ျမင္ျခင္း မေအာင္ျမင္ျခင္းဆိုတဲ့ အတိုင္းအတာက်ေတာ့ အႏုပညာရဲ႕ တည္ေဆာက္မႈနဲ႔ မဆိုင္ျပန္ဘူး။ ပရိသတ္ရဲ႕ စိတ္ခံစားမႈ၊ အားေပးမႈ အေပၚမွာ ေအာင္ျမင္ျခင္း မေအာင္ျမင္ျခင္း သတ္မွတ္ၾကတယ္။ Ice Cube (ရက္ပါ ေတးသံရွင္) သူ အင္တာဗ်ဴး ေျဖတဲ့တစ္ခုမွာ ေျပာဖူးတယ္။ ဟိုအရင္ ငယ္စဥ္တုန္းက ဆိုခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေတြ အခု ျပန္နားေထာင္ေတာ့ ဘယ္လိုေနလဲဆိုေတာ့ ငယ္ငယ္တုန္းက ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ဓာတ္ပုံေလး တစ္ပုံ ျပန္ၾကည့္ရသလိုပါပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ခ်စ္စရာ ေကာင္းပါလား၊ သူရဲ႕ ႏုပ်ဳိမႈရဲ႕ ရွိခဲ့တဲ့ သက္တမ္း တစ္ခုရွိတယ္။ ထိုနည္းလည္းေကာင္းပဲ အဲဒီတုန္းက အန္ကယ္ လုပ္ခဲ့တာရွိမွာေပါ့။ အခုလည္း ကြၽန္ေတာ္ လုပ္တတ္သေလာက္ေလး လုပ္ထားတာေပါ့။ တစ္ခုေတာ့ ရွိတယ္ အန္ကယ္က ကြၽန္ေတာ့္ထက္ ႐ုပ္ပိုေခ်ာတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ဒီလို ကျမင္းေၾကာ ထၿပီး ဆတ္ေတာက္ဆတ္ေတာက္ ေတာက္ေလွ်ာက္ သြားတာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္က ေမ်ာက္နဲ႔ပိုတူမယ္ ထင္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ တတ္ႏိုင္သေလာက္ အေကာင္းဆုံး ႀကဳိးစား႐ိုက္ကူး ထားပါတယ္။

Voice : ဒီကားထဲက မေအးပြင့္ရဲ႕ မဲွ႔ေတြကို ပရိသတ္ စိတ္ဝင္စားေနတာ ဆိုေတာ့ မဲွ႔အားလုံးကို ရွာေတြ႔ခဲ့လား။
NM : ကြၽန္ေတာ္ ေသခ်ာ မေတြ႔ဘူး (ရယ္လ်က္) ဒါ႐ိုက္တာႀကီးေတာ့ ေသခ်ာ ေတြ႔တယ္။ ဒုတိယ မဲွ႔လည္း ကြၽန္ေတာ္ မေတြ႔ဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာႀကီး သူတို႔ဘာသာ သြား႐ိုက္ၾကတာ၊ အဲဒီအခန္း ႐ိုက္တာ ကြၽန္ေတာ္ မပါဘူး။

Voice : ဒီကားက ပရိသတ္ကို ဘယ္လို ရသမ်ဳိး ေပးတယ္လို႔ ျမင္မိလဲ။
NM : ေဖ်ာ္ေျဖမႈ ေပးႏိုင္တဲ့ကားလို႔ ေျပာလို႔ရတယ္။ ဒီကားက ကြၽန္ေတာ္ ကုိယ္တိုင္လည္း ေၾကာက္တဲ့ ကားတစ္ကား။ အခုၾကည့္ၿပီးေတာ့မွ နည္းနည္း စိတ္သက္သာရသြားတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႐ုပ္ရွင္ေလာကမွာ လမ္းသစ္ တစ္ခုလို႔ ျမင္ရတယ္။ အရင္တုန္းက ဟာသေတြ သြားတယ္။ အဲဒီဟာေတြကို ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တုိင္ မႀကဳိက္ေတာ့ ကားမ႐ိုက္ခဲ့ရဘူး။ အုတ္ၾကား ျမက္ေပါက္ စ႐ိုက္ခ်ိန္ကလည္း ကြၽန္ေတာ့္မွာ အေျပာအဆိုေတြ ခံရတယ္။ ျပႆနာေတြတက္ အခု႐ုံတင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ ေစတနာကို သူတို႔ နားလည္တယ္။

Voice : ဒီကားအေပၚ ကိုယ္တိုင္ၾကည့္ၿပီးၿပီဆိုေတာ့ ေက်နပ္ အားရမႈ ရွိရဲ႕လား။
NM : ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏိုင္တဲ့ အားေလးနဲ႔ တတ္ႏိုင္သမွ် အေကာင္းဆုံး စိုက္ထုတ္ထားတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ကြၽန္ေတာ္ မလာၾကည့္ခင္ စိုးရိမ္တာက ဘာလဲဆိုေတာ့ အက္ရွင္ကား တစ္ကားကို ႐ုံေပၚမွာၾကည့္ရင္ ဆြဲေဆာင္မႈ ရွိမလား၊ ဘယ္လို သြားမလဲ ၿပီးသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဒီဟာကို ပရိသတ္ ေက်နပ္မႈရလား။ တကယ္ အႏုပညာအား၊ ေငြေၾကးအား အကုန္စိုက္ ထားတာဆိုေတာ့ ဒီကား ပရိသတ္ အားေပးရင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ မေခ်ာေလးေယာက္ ဘာညာေပါ့ ဇာတ္ကားေတြ ဆက္သြားၾကမယ္။ ဒီကား အဆင္မေျပရင္ ဦးသီဟလည္း ဂ်ပန္ျပန္ၿပီေပါ့။

Voice : ကိုယ္တိုင္က ဒရမ္မာ ပိုပိုင္တာကို အခုေနာက္ပိုင္း အက္ရွင္ကားေတြ ႐ိုက္ကူးမႈ မ်ားလာတာ ဘာေၾကာင့္လဲ။
NM : ကြၽန္ေတာ္ သိတာေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ ကားေလးကို တစ္ကားနဲ႔ တစ္ကား ပရိသတ္ကို မတူေစခ်င္ဘူး။ သူတို႔ၾကည့္ရင္ ႐ုပ္ရွင္ကို သက္သက္ စိတ္ထဲမွာ သတ္မွတ္ၿပီး လာၾကည့္တာမ်ဳိး ခံစားေစခ်င္တယ္။ အေရွ႕မွာဆို မဂၤလာလွည္း ဟာသ၊ အုတ္ၾကား ျမက္ေပါက္၊ လူးရတနာသိုက္၊ အခု ဒီကားေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္ ႐ိုက္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ကားေလးေတြကို ပရိသတ္က ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ႔ အားေပးၾကတယ္၊ လက္ခံၾကတယ္ ဆိုတာကို လိုခ်င္တယ္။ အဲဒီလို မတူတဲ့ဟာမ်ဳိးေတြကို အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ေအာင္ ႀကဳိးစား ၾကည့္ခ်င္တယ္။

Voice : မၾကာခင္ ႐ိုက္ကူးမယ့္ အ႐ႈပ္ ဇာတ္ကားမွာ ဘယ္လို ဇာတ္႐ုပ္မ်ဳိးနဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္မွာလဲ။
NM : ကြၽန္ေတာ့္ ဇာတ္ေကာင္က လူေမာင္ဆိုတဲ့ ကာလသား ေခါင္းေဆာင္ေပါ့။ သူႀကဳိက္တဲ့ ေကာင္မေလးက ေအးျမေပါ့။ ဒါေပမဲ့ အိေခ်ာပို ကိုယ္ဝန္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဒီအမႈကို အရင္ ေျဖရွင္းၿပီးမွ ေအးျမက အေျဖေပးမယ္ ဆိုေတာ့ ဒီအမႈကို သူကလိုက္ ရွင္းရတယ္။ အိေခ်ာပိုကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္က အၿမဲ ကူညီေတာ့ ဒီကိုယ္ဝန္က ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ ရတာလားဆိုေတာ့ အဲဒီဟာကို လိုက္ရွင္းရတာေပါ့။

Voice : အ႐ႈပ္ဇာတ္ကားမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြက မ်ားေတာ့ ကိုယ္က ဇာတ္ကို ဘယ္ေလာက္ထိ ပံ့ပိုးေပးႏုိင္မယ္လို႔ ထင္မိလဲ။ 
NM : ကြၽန္ေတာ္ အဲဒီလို မေတြးတတ္ဘူး။ လူးရတနာသိုက္ဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္ ဦးေဇာ္ကို ကူညီခ်င္လို႔ ဝင္႐ိုက္တာ။ အားလုံး ကြၽန္ေတာ္ပါတာ ကုိးခန္းပဲ ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ဘာလုပ္ေပးႏိုင္လဲ ဆိုၿပီး ဝတ္စုံေတြကအစ ေသခ်ာေလး ႐ိုက္ျဖစ္တယ္။ အဲဒီမွာ ကြၽန္ေတာ့္ ဇာတ္ေကာင္ပဲ ကြၽန္ေတာ္ ေတြးလိုက္တယ္။ အခု အုတ္ၾကားျမက္ေပါက္ဆိုရင္ ေျပာၾကတယ္၊ ကိုယ့္ကုမၸဏီက ႐ိုက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္အခန္း နည္းတယ္ဆိုၿပီး ေျပာၾကတယ္။ အဓိက ကြၽန္ေတာ့္စ႐ိုက္ထဲက ဇာတ္ေကာင္ပဲ ၾကည့္တယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေခၚ႐ိုက္တဲ့ ကားေတြမွာဆိုရင္ အဲဒီလိုပဲ ေတြးတယ္။ မင္းသားၿပဳိင္တာေတြ၊ မၿပဳိင္တာေတြ ကြၽန္ေတာ္ မသိဘူး။ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဒီေနရာပါဆိုရင္ ပါလိုက္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ ဇာတ္ေကာင္နဲ႔ ပတ္သက္တာေတြကို နားလည္သေလာက္ ေမးတယ္။ လုပ္ႏိုင္သေလာက္ေလး လုပ္တယ္ အဲဒီသေဘာပဲ။

Voice : ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ဖြံ႔ၿဖဳိးေရး ဖိုရမ္ကေန ႐ုပ္ရွင္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ စာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ရမယ့္ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြ ထြက္ခဲ့တာဆိုေတာ့ အဲဒီအေပၚ ဘယ္လိုျမင္မိလဲ။
NM : အရင္တုန္းထဲက ကြၽန္ေတာ္ ႀကဳိးစားခဲ့ဖူးတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ဆီမွာ ဘာသာျပန္ထားတာေတြလည္း ရွိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ႀကဳိးစားရင္း တျဖည္းျဖည္း ေနာက္ဘာျဖစ္လဲဆိုေတာ့ အရမ္းႀကီး အစြန္းေတြ ထြက္ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ လူဆိုးႀကီး ျဖစ္ခဲ့ဖူးတယ္။ အဲဒီေနာက္ပိုင္း ကြၽန္ေတာ္ ေမ့လိုက္ၿပီးေတာ့ ခိုင္းတာေလးပဲ လုပ္မယ္ ဆုံးျဖတ္ၿပီး ေနလိုက္တယ္။ အဲဒီလို ေနလိုက္တဲ့အတြက္ ဘာျဖစ္လဲဆိုေတာ့ သူတို႔ တိုင္ပင္လိုက္တာ ဘာမွ မသိလိုက္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ့္ကို မဖိတ္လိုက္ဘူးဗ်ာ။

Voice : ေနာက္ပိုင္း စာခ်ဳပ္နဲ႔လုပ္ကိုင္ ရမယ့္စည္းမ်ဥ္းေတြ ထြက္လာေတာ့မွာဆိုေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ တစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ထိ ေျပာင္းလဲသြားမယ္လို႔ ျမင္မိလဲ။
NM : လူမျပင္ဘဲနဲ႔ မူျပင္လည္း အလကားပဲဗ်။ လူျပင္လို႔ လူက ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ျမင္သြားၿပီးရင္ေတာ့ မူကို သုံးတတ္ လာလိမ့္မယ္။ အဓိကေတာ့ အဲဒါပါပဲ။ ဥပမာ ထားပါေတာ့ အစိုးရ အေျပာင္းအလဲ ျဖစ္ၾကတယ္။ ေဒၚစု တက္လာခ်ိန္မွာ ဘာလုပ္ေပးမလဲ ဘာလုပ္ေပးမလဲဟာမ်ဳိး တကယ္ေတာ့ မဆိုင္ဘူးေလ။ Leader လုပ္တဲ့သူက Leader လုပ္တဲ့ေနရာမွာ လမ္းစဥ္ပဲ ခ်ေပးမယ္။ လုပ္ရမွာက ကိုယ္လုပ္ရမယ္။ ကိုယ္တိုင္ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီမွာရွိတဲ့ ႀကဳိးစား အားထုတ္မႈ အေပၚမွာ မူတည္တယ္။ အဲဒီလိုပဲ မင္းသားဆိုရင္ မင္းသား၊ စက္အဖြဲ႔ဆိုရင္ စက္အဖြဲ႔၊ ကင္မရာမင္းဆိုရင္ ကင္မရာမင္း သူတို႔ရဲ႕ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီမွာရွိတဲ့ ရာထူး၊ သူတို႔ယူထားတဲ့ တာဝန္ အဲဒီဟာနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အရည္အခ်င္း တစ္ေယာက္ခ်င္းစီ ျပည့္စုံလားဆိုတာ အရင္ဆန္းစစ္သင့္တယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ ထင္တယ္။ ဘာျဖစ္လဲဆိုေတာ့ သူတို႔ ယူထားတဲ့ ရာထူးနဲ႔ သူတို႔ထဲက အရည္အခ်င္းနဲ႔ ျပည့္စုံၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ က်န္တဲ့ဟာ ဆက္စဥ္းစားသင့္တယ္လို႔ ထင္တယ္။ ကိုယ္တိုင္ျမင္ေအာင္ မၾကည့္ၾကဘဲနဲ႔ေတာ့ ေဘးလူခ်ည္း လိုက္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ေျပာေန႐ုံနဲ႔ေတာ့ ဘယ္သူမွ သူတို႔ လိပ္ျပာကို လုံၾကမွာ မဟုတ္ဘူး။

Voice : အကယ္ဒမီက နီးလာၿပီဆိုေတာ့ အကယ္ဒမီ ရင္ခုန္သံ ဘယ္လိုရွိပါသလဲ။
NM : ဘယ္လို ေျပာရမလဲေပါ့။ ရရင္လည္း ေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ။ အခုေနာက္ပိုင္း ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ကို ဘယ္လို ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ခ်ထားလဲဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ခိုင္းတဲ့ ဇာတ္ေကာင္အေပၚမွာ အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ေအာင္ ႀကဳိးစားမယ္လို႔ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ခ်ထားတယ္။

ဆုအိေျႏၵဦး

  • VIA