News

POST TYPE

INTERVIEW

ဒါ႐ိုက္တာ ကိုေပါက္နဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
15-May-2019



“ေခတ္စနစ္ကို ေတာ္လွန္မယ့္ ဇာတ္လိုက္တစ္ေယာက္ ေပၚလာတယ္”

ဇာတ္လိုက္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား ႐ိုက္ကူးမယ့္ အေၾကာင္းနဲ႔ ဇာတ္လိုက္ ကာ႐ိုက္တာေတြအေၾကာင္း အျပင္ဆင္ဆာအႀကိမ္ႀကိမ္ ႀကိဳးစားခဲ့ရပံုေတြကို The Voice က ေမးျမန္းထားပါတယ္။

Voice : ဇာတ္လိုက္အေၾကာင္းေလး ေျပာေပးပါဦး။
KP : ဒီဇာတ္လမ္းေလးက စာဖတ္ပရိသတ္ေတြေရာ Facebook သံုးေနတဲ့ သူေတြေရာ၊ မီဒီယာသမားေတြေရာ အားလံုးသိၿပီးသားျဖစ္မွာပါ။ ဆရာတင္ၫြန္႔ဆိုတာကလည္း စာဖတ္ပရိသတ္ အခိုင္အမာရွိတဲ့ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္တယ္။ သူက မွတ္တမ္းေလးေတြကို အၿမဲတမ္းေရးတတ္တဲ့ ဆရာပါ။ ႐ိုးမေပၚမွာက်တဲ့ မ်က္ရည္ကလည္း ေက်ာင္းဆရာ သူျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ မဆလေခတ္မွာ ေက်ာင္းဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ အျဖစ္အပ်က္အားလံုးကို မွတ္တမ္းတင္ထားတဲ့ ဝတၳဳေလးျဖစ္တယ္။ ဒါက Documeatry တစ္ခုျဖစ္တယ္။ ႐ုပ္ရွင္အျဖစ္ အသက္သြင္းရတဲ့အခါမွာအခက္အခဲေပါ့ေနာ္။ သူကေတာ့ မွတ္တမ္းသေဘာမ်ိဳးျဖစ္သြားတာေတာ့ ႐ုပ္ရွင္အျဖစ္ အသက္သြင္းရင္ တန္ပိုေတြက ေရွ႕ေနာက္ ျပန္ေ႐ႊ႕ရတာရွိတယ္။ ဇာတ္ၫြန္းျပန္ခြဲရေတာ့ အခ်ိန္ယူခဲ့ရတယ္။ 

Voice : ဆင္ဆာလည္းအႀကိမ္ႀကိမ္ ျပန္ျပင္ရတယ္လို႔ၾကားတယ္။ အဲဒါေလးေျပာျပပါဦး။
KP : ျပင္ရပါတယ္။ အႀကိမ္ႀကိမ္ျပင္ရတယ္ တင္ရတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေျခခံပညာဦးစီးဌာနေရာ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္လုပ္ငန္းက လူႀကီးေတြေရာ ဒီဇာတ္ကားေလးေပၚမွာ သူတို႔လည္း အာ႐ံုထားၾကတယ္။ ျဖစ္ရပ္မွန္လည္းျဖစ္ေတာ့ ေမတၱာေရွ႕ထားၿပီးေတာ့ ဆင္ဆာကင္းလြတ္ခြင့္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေလး ေပးလိုက္ပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ လူႀကီးေတြကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ 

Voice : ဇာတ္လမ္းအရ ေက်ာင္းဆရာတစ္ေယာက္က အရက္ေသာက္ၿပီး မူးတာကို ဆင္ဆာက လက္မခံဘူးလည္း ၾကားတယ္။ အဲဒါေလးလည္း ေျပာေပးပါဦး။
KP : အဲဒါက နည္းနည္းေလး လြဲတာေပါ့ေနာ္။ သူတို႔ထင္တာက ေက်ာင္းမွာ အရက္ဝိုင္း ေသာက္တာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္အိမ္မွာ ကိုယ္ေသာက္တာေလ။ ေက်ာင္းဆရာေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဆရာဝန္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ႏိုင္ငံေတာ္အႀကီးအကဲေသာ္လည္းေကာင္း၊ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေသာ္ လည္းေကာင္း ကိုယ့္အိမ္မွာကိုယ္ အရက္ေသာက္တာ ေသာက္လို႔ရတယ္၊ ေနာက္ေတာ့မွ အဲလိုဆို ရတယ္ဆိုၿပီး ျဖစ္သြားတာပါ။ ပထမတုန္းကေတာ့ ေက်ာင္းဆရာက အရက္မူးလို႔ မရဘူး။ အိမ္မွာပဲ ေသာက္တာဆိုေတာ့ ဆင္ဆာ အဆင္ေျပသြားပါတယ္။ 

Voice : မအူဝဲရဲ႕ ေယာက်ာ္းလ်ာကာ႐ိုက္တာကို ကိုယ္တိုင္ေ႐ြးေပးခဲ့တာလား။
KP : အူဝဲကေတာ့ နဂိုကတည္းက ကိုယ့္ညီမေတြပဲ၊ ဟိုးအရင္ကတည္းက ဗီဒီယို႐ိုက္ခဲ့ၾက ကတည္းက ကိုယ္႐ိုက္တဲ့ကားေတြထဲမွာ စကားေတြ သိပ္အမ်ားႀကီးမေျပာရတဲ့ မင္းသမီးေတြထဲမွာ ပါတယ္။ ႏွစ္ခါ သံုးခါ မ႐ိုက္ရတဲ့ မင္းသမီးေပါ့။ ကိုယ္လိုခ်င္တာကိုသာ နားလည္ေအာင္ သေဘာေပါက္ေအာင္ ေျပာျပထားရင္ ဒါ႐ိုက္တာ လိုခ်င္တာကို ကြက္တိလုပ္ေပးႏိုင္ေသာ မင္းသမီးျဖစ္တယ္။ ျပင္ဆင္မႈအားလည္းေကာင္းတယ္။ ဇာတ္ကားေပၚ စီးေမ်ာပါဝင္မႈအားလည္းေကာင္းတယ္။ အူဝဲကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တဲ့ ပံုစံ ခႏၶာကိုယ္ အခ်ိဳးအစားရွိတယ္။ အူဝဲက ကိုယ္လံုးလွတဲ့ မင္းသမီးတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တဲ့ပံုစံကို ျပင္ဆင္ခိုင္းထားတာေတြရွိတယ္။ 

Voice : ပညာေရးေနာက္ခံဇာတ္ကားျဖစ္ေတာ့ ပညာေရးအသိုင္းအဝိုင္းေတြနဲ႔ ႀကိဳတင္ညႇိရတာမ်ိဳးေကာရွိလား။ ဒီကားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေပးခ်င္တဲ့ မက္ေဆ့ခ်္ကေရာ။
KP : ညႇိရတာေတြေတာ့ရွိတယ္။ ပညာေရးဦးစီးၫႊန္ခ်ဳပ္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေမတၱာေရွ႕ထားၿပီးေတာ့ ဆင္ဆာေပးလိုက္တယ္။ ဒါက အဲဒီေခတ္တစ္ခုကိုသာ ပီျပင္ေအာင္၊ ေပၚလြင္ေအာင္ ႐ိုက္ေပးဖို႔ လိုတယ္။ အဲလိုေပၚတယ္ဆိုရင္ ဆင္ဆာကို ကင္းလြတ္ခြင့္ေပးမယ္ေပါ့ေနာ္။ အေျခခံပညာဦးစီးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ဇာတ္လမ္းကေတာ့ အဲဒီ႐ြာကို မင္းသားေတြခ်ည္းပဲ ေရာက္လာတယ္။ ဇာတ္လိုက္က အခုမွေရာက္လာတယ္။ ႐ြာကို တကယ္တိုးတက္ေအာင္လုပ္ဖို႔ ဇာတ္လိုက္တစ္ေယာက္က ေနာက္ဆံုးမွာ ေရာက္လာတယ္။ ႐ြာက ဝိုင္းဝန္းပံ့ပိုးကူညီၾကတယ္ေပါ့။ ေခတ္စနစ္ကို ေတာ္လွန္မယ့္ ဇာတ္လိုက္တစ္ေယာက္ ေပၚလာတယ္။

 ခင္ညိဳညိဳသိမ့္