News

POST TYPE

INTERVIEW

ေနထက္လင္းနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
28-Jun-2018



“ျမန္မာနိုင္ငံမွာက ပိုက္ဆံရဖို႔အတြက္ ငါးပြက္ရာ ငါးစာခ်တဲ့သူေတြမ်ားတယ္”

ဝါရင့္သ႐ုပ္ေဆာင္တစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ေနထက္လင္းနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျပီး “ႏိုင္ငံၾကီးသား” ႐ုပ္ရွင္မွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ရမယ့္ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္အေၾကာင္း၊ ဇာတ္လမ္းေရြးခ်ယ္႐ိုက္ကူးမႈေတြအေၾကာင္းနဲ႔ အနုပညာခံယူခ်က္ေတြ အေၾကာင္းကို The Voice က ေမးျမန္းေဖာ္ျပထားပါတယ္။ 

Voice : ဒါ႐ိုက္တာစတီးလ္ (ေဒြးေမတၱာ) ရိုက္မယ့္ “ႏိုင္ငံၾကီးသား” ႐ုပ္ရွင္မွာ အစ္ကို႔ရဲ ကာ႐ိုက္တာက ဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးလဲ။
NHL : ဒီဇာတ္ကားမွာ ကၽြန္ေတာ္ရယ္၊ ကိုဇင္ဝိုင္းရယ္၊ ေနမ်ိဳးေအာင္ရယ္က ဝန္ၾကီးေနရာက သ႐ုပ္ေဆာင္ရမွာပါ။ မၾကာခင္က ႐ုပ္သံမွာျပခဲ့တဲ့ ဇာတ္လမ္းတြဲတစ္ခုမွာေတာ့ လႊတ္ေတာ္အမတ္ေနရာက သ႐ုပ္ေဆာင္ဖူးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ငယ္ငယ္ကတည္းက ႏိုင္ငံေရးကို စိတ္ဝင္စားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြေတြထဲမွာလည္း လႊတ္ေတာ္အမတ္ေတြ၊ ဘာေတြရွိပါတယ္။ နိုင္ငံေရးသမားေတြရဲ႕ ေျပာဆိုပံု၊ ျပဳမူလႈပ္ရွားပံုေတြကို ကိုယ္ျမင္ေတြ႔ ဖူးထားတာေတြရွိပါတယ္။ ဇာတ္ကား႐ိုက္တဲ့အခါမွာ အဲ့ဒါေတြကို ျပန္အသံုးခ်ျပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ရမွာေပါ့ေနာ္။

Voice : ျမန္မာနိုင္ငံမွာ နိုင္ငံေရးေလာကက အေၾကာင္းေတြကို ႐ိုက္ကူးျပတာမ်ိဳး ရွားတယ္ေနာ္။ ဘာေတြက အခက္အခဲရွိေနလို႔လဲ။
NHL : ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာ ဒီမိုကေရစီဆိုတာက အခုမွစျပီး မ်ိဳးေစ့ခ်ခါစပဲ ရွိေသးတယ္ေလ။ အပင္ေလးက အခုမွ စျပီးထြက္ခါစပဲ ရွိေသးတယ္။ ပင္စည္တို႔၊ အကိုင္းတို႔၊ အသီးတို႔ အထိျဖစ္လာဖို႔အတြက္ အခ်ိန္တစ္ခုေတာ့ ေစာင့္ရဦးမွာေပါ့။ ေနာက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ တံခါးက ပိတ္ထားတဲ့၊ ေစ့ထားတဲ့ဟာေလာက္ပဲရွိေသးတယ္။ တံခါးက လံုးဝမပြင့္ေသးဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေခါင္းေလးဝင္လိုက္၊ ကိုယ္ေလးဝင္လိုက္ လုပ္ေနရတဲ့အဆင့္ပဲရွိေသးတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ အလုပ္လုပ္ရတာ အခက္အခဲေလးေတြ နည္းနည္းရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို နားလည္ေပးပါ။

Voice : ဇာတ္ကားေတြမွာ အရင္ကဆို ရဲေတြ၊ တရားသူၾကီးေတြ လာဘ္စားတာမ်ိဳးကို ႐ိုက္ျပလို႔မရဘူးလို႔ ၾကားဖူးတယ္ေနာ္။
NHL : အိႏၵိယဇာတ္ကားေတြကိုပဲ ၾကည့္လိုက္ပါ။ သူတို႔ႏိုင္ငံမွာ ဒီမိုကေရစီက ကၽြန္ေတာ္တို႔ထက္ေစာတယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခုမွ ကေလးပဲရွိေသးတာကိုး။ မူလတန္းတက္ရဦးမယ္၊ အလယ္တန္း တက္ရဦးမယ္။ ျပီးေတာ့မွ တကၠသိုလ္ဆက္တက္ရဦးမယ္။ အိႏၵိယကတကၠသိုလ္ အဆင့္ေလာက္အထိ ျဖစ္ေနျပီ။ ဝန္ၾကီးေတြ လာဘ္စားတာတို႔၊ ရဲကိစၥေတြ၊ ႏိုင္ငံေရးေလာကကအေၾကာင္းေတြ အကုန္ျပလို႔ရတယ္။ ႐ုပ္ရွင္က အ႐ုပ္နဲ႔အသံကိုတြဲျပီးျပရတာဆိုေတာ့ ဒီအေၾကာင္းအရာေတြကို ျပခြင့္ရရင္ ပိုျပီး ထိေရာက္တယ္ေလ။ ဒါေတြကို ခ်ျပခြင့္ျပဳသင့္တယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္။ လက္ရွိမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အႏုပညာသမားေတြကေတာ့ ေခါင္းေလး၊ ကိုယ္ေလး တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ေတာ့ တိုးဝင္ရမွာေပါ့။

Voice : ႐ုပ္ရွင္ေရစီးမွာ အစ္ကိုနဲ ့ ေခတ္ျပိဳင္မင္းသားေတြေတာင္ ကားေတြ႐ိုက္ေနရေပမယ့္ အစ္ကိုကေတာ့ ကား႐ိုက္နည္းတာကို ေတြ႔ရတယ္။ ဇာတ္ေရြးလို ့ ကား႐ိုက္နည္းေနတာလား။
NHL : အရင္တုန္းက ေပါကားေတြပဲ ႐ိုက္ဖို႔လာေျပာေတာ့ ထုတ္လုပ္သူကို ကၽြန္ေတာ္ အျပတ္ေျပာလႊတ္လိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အေျခာက္ကားတစ္ကား႐ိုက္ျပီးေတာ့ ကိုယ္တိုင္ေတာင္ ျပန္မၾကည့္ရဲခဲ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေပါကားေတြ ႐ိုက္ဖို ့လာမငွားပါနဲ႔လို ့ေျပာျပီး နားလိုက္တာ သံုးေလးႏွစ္ေလာက္ ၾကာသြားတယ္။ အခုဆိုရင္ ေပါကားေရစီးက ရပ္သြားျပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က်ေတာ့ ကာ႐ိုက္တာတစ္ခုကို ပီျပင္ေအာင္ပဲလုပ္ခ်င္တယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာက ပိုက္ဆံရဖို႔အတြက္ ငါးပြက္ရာငါးစာခ်တဲ့သူေတြမ်ားတယ္။ သူတို႔ကလည္း စီးပြားေရးသမားဆိုေတာ့ အျပစ္ေျပာလို႔ေတာ့မရပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အကယ္ဒမီေပးပြဲမွာ အေမစုေျပာခဲ့တဲ့စကား သိပ္ၾကိဳက္တယ္။ ႏိုင္ငံတစ္နိုင္ငံကို ျမႇင့္တင္ခ်င္ရင္ ႐ုပ္ရွင္ကို အမ်ိဳးသားေရးတစ္ရပ္လို႔ျမင္ျပီး ပူးေပါင္းပါဝင္ေပးၾကပါလို ့ ေျပာခဲ့တာကို သိပ္ၾကိဳက္ပါတယ္။

Voice : ကိုယ္တိုင္လည္း ေဈးကြက္အေျခအေနအရ ႐ိုက္ခဲ့ရတဲ့ ဇာတ္ကားေတြရွိမွာပဲေလ။ အဲ့ဒီဇာတ္ကားေတြကို အခုခ်ိန္မွာ ျပန္ၾကည့္ျပီးေတာ့ေရာ ဘယ္လိုခံစားရလဲ။
NHL : ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ေပါကားဆိုလို ့တစ္ကားပဲ႐ိုက္ဖူးပါတယ္။ အဲ့ဒီလိုကားမ်ိဳး ႐ိုက္ဖို ့ လာမငွားပါနဲ႔ လို႔ ထုတ္လုပ္သူကိုေျပာလိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေနာက္လာမငွားေတာ့ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္က စကားေျပာတာေတာ့ ျပတ္တယ္။ အရင္တုန္းကဆို ေပါကားတစ္ကား၊ နယ္ၾကိဳက္ကား၊ ျမိဳ႕ၾကိဳက္ကား၊ အခ်စ္ကားဆိုျပီး ပံုစံမတူေအာင္ ႐ိုက္ျပတာကိုလက္ခံတယ္။ ဒီေခတ္မွာေတာ့ ထုတ္လုပ္သူေတြက ပိုက္ဆံရတဲ့ ေရစီးေၾကာင္း တစ္ခုေနာက္ကိုပဲ လိုက္ေနၾကတယ္။ ပရိသတ္ေတြ ေျပာလြန္းလို႔သာ ဇာတ္ေကာင္အသားေပး၊ ဇာတ္လမ္းအသားေပးဇာတ္ကားတခ်ိဳ႕ ေပၚလာၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆို အေျခာက္ကားတစ္ကား႐ိုက္ျပီး ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ျပန္မၾကည့္ရဲဘူး။ ေယာက်ာ္းပီပီသသ သ႐ုပ္ေဆာင္ရမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္အနုပညာေၾကးကိုေလွ်ာ့ေပးမယ္။ ၾကမ္းၾကမ္းသ႐ုပ္ေဆာင္ရမယ္ဆိုလည္းလာခဲ့ပါ။ စစ္ကား႐ိုက္ရမယ္ဆိုလည္း လာခဲ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ အပီျပင္ဆံုး ႐ိုက္ျပပါမယ္။

သန္႔ဇင္ဦး