News

POST TYPE

INTERVIEW

စာေရးဆရာမဂ်ဴးနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
01-Feb-2019



““ၾကာေတာ့သည္လည္း ေမာင့္စကား” ဝတၳဳကို ဖတ္ထားတဲ့ ပရိသတ္ေတြအတြက္ကေတာ့ ႐ုပ္ရွင္မွာက နည္းနည္းေလး ကြဲလြဲတာမ်ိဳး ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္လိမ့္မယ္”

“ၾကာေတာ့သည္လည္း ေမာင့္စကားႅ ဝတၳဳကို ေရးသားခဲ့တဲ့ စာေရးဆရာမ ဂ်ဴးနဲ႔ေတြ႔ဆံုၿပီး ယင္းဝတၳဳကို ႐ုပ္ရွင္အျဖစ္ ျပန္႐ိုက္ဖို႔ ခြင့္ျပဳတဲ့အေၾကာင္းရင္းနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားအေပၚ အျမင္ေတြကို The Voice က ေမးျမန္းေဖာ္ျပထားပါတယ္။ 

Voice : အရင္တုန္းက ႐ုပ္ရွင္အျဖစ္ ႐ိုက္ခဲ့ဖူးတဲ့ “ၾကာေတာ့သည္လည္း ေမာင့္စကား” ဝတၳဳကို ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ဖို ့ဘာေၾကာင့္ခြင့္ျပဳခဲ့တာလဲ။
J : အဲ့ဒါကေတာ့ ဝတၳဳထဲပါတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေတြေနရာမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္မယ့္သူေတြနဲ ့ ႐ိုက္ကူးမယ့္ ဒါ႐ိုက္တာေၾကာင့္ပါ။ ဒီကားကို ႐ိုက္မယ့္ဒါ႐ိုက္တာကလည္း ကိုယ္ယံုၾကည္ရတဲ့သူ ျဖစ္ေနတယ္ေလ။ ဒီကား႐ံုမတင္ခင္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာ ေျပာဆိုေနၾကတာေတြကို ကၽြန္မလည္း ၾကားပါတယ္။ အရင္တုန္းက ႐ိုက္ခဲ့တာကေတာ့ Version အေဟာင္းေပါ့ေနာ္။ ကိုမီးပြား ႐ိုက္တာကေတာ့ Version အသစ္ေပါ့။ ဇာတ္ကားအေဟာင္းတုန္းကေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြက အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ တတ္ႏိုင္သမွ် လုပ္သြားၾကတယ္။ Version အသစ္သည္လည္း အေဟာင္းကို မေက်ာ္ရင္ေတာင္မွ မီေအာင္လိုက္ႏိုင္မယ္လို႔ ကၽြန္မထင္ပါတယ္။ ဒီကားမွာပါဝင္တဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြကလည္း ႏွယ္ႏွယ္ရရေတာ့ မဟုတ္ၾကဘူးေလ။

Voice : ဝတၳဳဇာတ္အိမ္တည္ထားတဲ့ ေရနံေခ်ာင္းၿမိဳ႕အစား ျပင္ဦးလြင္မွာ ေျပာင္း႐ိုက္တာကိုလည္း တခ်ိဳ ့ပရိသတ္ေတြက သေဘာမက်တာ ရွိတယ္ေနာ္။
J : အရင္ဇာတ္ကားေဟာင္းတုန္းကေတာ့ ေရနံေခ်ာင္းမွာပဲ ႐ိုက္ခဲ့တာေပါ့။ အခုျပန္႐ိုက္တဲ့ကားမွာေတာ့ ျပင္ဦးလြင္မွာ ေျပာင္း႐ိုက္တယ္။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာေတာ့ တင္တင္ေဇာ္သည္ ေရနံေခ်ာင္းသူပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ျပင္ဦးလြင္သူပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံထဲမွာေနေနတဲ့ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္။ ဆရာဝန္တစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္။ သူ႔ရဲ႕ စိတ္ထား၊ သူ႔ရဲ ့မာန၊ သူ႔ရဲ ့ခံစားခ်က္၊ သူ႔ရဲ႕ က်င့္ဝတ္အကုန္လံုးဟာ ဘယ္ၿမိဳ႕မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ အတူတူပါပဲ။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာေတာ့ ျပင္ဦးလြင္နဲ႔ ေရနံေခ်ာင္းဟာ သိပ္မကြာပါဘူး။ ဒါ႐ိုက္တာအေနနဲ႔ကေတာ့ ျပင္ဦးလြင္မွာ ႐ိုက္ခြင့္ေပးပါလို ့ေျပာလာတဲ့အခါမွာ သူတို ့႐ိုက္လို႔လြယ္ေအာင္လို႔ ခြင့္ျပဳေပးခဲ့တာပါ။

Voice : ဆရာမ ဝတၳဳေတြကို ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္မယ္ဆိုရင္ ပရိသတ္ေတြက အေသးစိတ္ကအစ ခံစားၿပီးေတာ့ ဂ႐ုစိုက္ၾကတာရွိတဲ့အေပၚကိုေရာ ဘာေျပာခ်င္လဲ။
J : ကၽြန္မအတြက္ကေတာ့ “ၾကာေတာ့သည္လည္း ေမာင့္စကား” ႐ုပ္ရွင္မွာ အေရးႀကီးတာက တင္တင္ေဇာ္ရဲ ့ ႐ုပ္သြင္ရယ္၊ သူ႔ရဲ ့စိတ္နဲ႔ခံစားမႈေပါ့။ ဒါေပမဲ့လည္း တခ်ိဳ ့ကက်ေတာ့ အဲ့ဒီလိုမွ မျမင္တာ။ အထူးသျဖင့္ ေရနံေခ်ာင္းက သူေတြေပါ့ေနာ္။ အဲ့ဒါေလးေတြကိုလည္း သူတို႔ဘက္က အားမလိုအားမရ ျဖစ္တာေလးေတြ ရွိပါတယ္။ ကၽြန္မအတြက္ကေတာ့ ျပႆနာမရွိပါဘူး။ ပရိသတ္ေတြက ကၽြန္မဝတၳဳေတြကို ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ရင္ ဂ႐ုတစိုက္နဲ ့ေစာင့္ၾကည့္ၾကတာကို ကၽြန္မလည္း ပိုၿပီး သတိထားမိပါတယ္။ 

Voice : ဆရာမရဲ ့ဇာတ္ေကာင္ တင္တင္ေဇာ္နဲ ့ေဖြးေဖြးက ကြဲလြဲမႈေတြရွိတယ္လို႔လည္း ေျပာၾကတာရွိတယ္။
J : ပရိသတ္ေတြကေတာ့ ကြဲလြဲတယ္လို ့ထင္ၾကတာေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာေတာ့ တင္တင္ေဇာ္ကို အသားညိဳတယ္လို႔လည္း မေရးထားမိဘူး။ တင္တင္ေဇာ္သည္ ဆံပင္ရွည္သလား၊ တိုသလားဆိုတာကို ကၽြန္မေတာင္ သိပ္မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ ဒါေပမဲ့ သူတို ့စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေဖြးေဖြးနဲ ့တင္တင္ေဇာ္က ႐ုပ္သြင္ခ်င္းမတူဘူးလို ့ထင္ၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဇာတ္ကားကိုၾကည့္လိုက္ရင္ေတာ့ သူတို႔ရဲ ့စိတ္ေတြ၊ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ေတြ ေျပာင္းရင္ေျပာင္းသြားႏိုင္တယ္လို႔ ကၽြန္မထင္ပါတယ္။

Voice : ဒီဇာတ္ကားမွာ ေဖြးေဖြးရဲ ့သ႐ုပ္ေဆာင္မႈကိုေရာ ဘယ္လိုမွတ္ခ်က္ေပးခ်င္လဲ။
J : ဒီကားကို အထူးပြဲျပတဲ့ေန႔တုန္းက ကၽြန္မသြားၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္။ ဇာတ္ကားျပၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဆရာမေရ ေဖြးသ႐ုပ္ေဆာင္တာ ဘယ္လိုေနလဲ၊ အဆင္ေျပရဲ႕လားလို ့ေဖြးေဖြးက ေမးပါတယ္။ ေဖြးရယ္ သိပ္ေတာ္တာပဲလို႔ ကၽြန္မေျပာခဲ့ပါတယ္။ သူ သ႐ုပ္ေဆာင္တာက ကၽြန္မရဲ ့ဇာတ္ေကာင္ တင္တင္ေဇာ္နဲ ့အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ တူပါတယ္။ ဒီဇာတ္ကားကို ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ပရိသတ္ေတြ လာၾကည့္ရင္ေတာ့ ႀကိဳက္ၾကမွာပဲဆိုတာ ကၽြန္မသိပါတယ္။ “ၾကာေတာ့သည္လည္း ေမာင့္စကား” ဝတၳဳကိုဖတ္ထားတဲ့ ပရိသတ္ေတြအတြက္ကေတာ့ ႐ုပ္ရွင္မွာက နည္းနည္းေလးကြဲလြဲတာမ်ိဳး ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္လိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ပရိသတ္ကေတာ့ တအားသေဘာက်ၾကမွာပါ။

Voice : ဆရာမေရးခဲ့တဲ့ ဝတၳဳေတြထဲမွာ “အမွတ္တရ”ကိုေတာ့ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ဖို ့ဘယ္ေတာ့မွ မေရာင္းဘူးလို ့သိရတယ္။ ဘာေၾကာင့္ျဖစ္မလဲ။
J : ကၽြန္မရဲ ့ဝတၳဳေတြမွာ “အမွတ္တရ” ကိုေတာ့ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ဖို႔ ေရာင္းမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ အမွတ္တရ ဝတၳဳထဲမွာပါတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေတြကို ႐ုပ္ရွင္မင္းသား၊ မင္းသမီးေတြနဲ ့အစားထိုးၿပီးေတာ့ မၾကည့္ခ်င္ဘူး။ မေရာင္းတာပဲ ေကာင္းတယ္လို ့ကၽြန္မဆံုးျဖတ္လိုက္ပါတယ္။ ပရိသတ္ေတြကို အမွတ္တရဝတၳဳထဲမွာ ပါတဲ့ စုစုေထြးနဲ႔ေမာင္နဲ႔ကို ဝတၳဳထဲကအတိုင္းပဲ ခံစားေစခ်င္တယ္။ ကၽြန္မနဲ႔ပရိသတ္ေတြရဲ႕ အျမင္က ဒီေနရာမွာေတာ့ ထပ္တူက်တယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ မေရာင္းေတာ့ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တာပါ။

သန္႔ဇင္ဦး