News

POST TYPE

ENTERTAINMENT

ႏိုင္းႏိုင္းနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
03-May-2018 tagged as အႏုပညာ

“ဒု႒ဝတီကို လြန္၍” ဇာတ္ကားက ပရိသတ္ေတြရဲ႕ အျမင္ကို ေျပာင္းလဲေစခ်င္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးႀကိဳးစားထားတဲ့ ဇာတ္ကားပါ” 

နာမည္ေက်ာ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ႏိုင္းႏိုင္းနဲ႔ေတြ႔ဆံုၿပီး ေမလ ၄ ရက္ေန႔မွာ ႐ံုတင္ျပသေတာ့မယ့္ “ဒု႒ဝတီကို လြန္၍” ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားတဲ့ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္အေၾကာင္း၊ ႐ိုက္ကြင္းအေတြ႔အႀကံဳမ်ားနဲ႔ ဇာတ္ကားအေပၚ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို The Voice က ေမးျမန္းေဖာ္ျပထားပါတယ္။ 

Voice : ဒု႒ဝတီကို လြန္၍ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားတဲ့ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္အေၾကာင္းကေနစၿပီး ေျပာျပေပးပါဦး။
NN : ဒီဇာတ္ကားကေတာ့ ရတနာပစၥည္းတစ္ခုကိုရွာတဲ့ အေၾကာင္းေလးကို အေျခခံၿပီး ႐ိုက္ျပထားတာပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ကာ႐ိုက္တာကေတာ့ ျပင္သစ္မွာေနတဲ့ ျမန္မာလူငယ္တစ္ေယာက္ေပါ့။ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ျမန္မာျပည္ကို ျပန္ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္အေဖရဲ႕ ျပႆနာထဲမွာ ဝင္ပါသြားတဲ့အေၾကာင္းေလးပါပဲ။ ဇာတ္လမ္းက တကယ္ျဖစ္ႏိုင္တယ္၊ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာထက္ ပရိသတ္ေတြအတြက္ ေဖ်ာ္ေျဖေရးတစ္ခုအေနနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္ဆန္ဆန္ ဖန္တီးထားတဲ့ ဇာတ္ကားေလးပါပဲ။ ဇာတ္ကားကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ လိုအပ္တာေတြကို ေဝဖန္အႀကံေပးလို႔လည္း ရပါတယ္။ 

Voice : ဇာတ္ကားကို ျပန္ၾကည့္ရတဲ့အခ်ိန္မွာေရာ ဘယ္ေလာက္အထိ ေက်နပ္အားရမႈရွိလဲ။
NN : ဒီဇာတ္ကားကို အထူးပြဲျပေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေသခ်ာျပန္ၾကည့္ရတာပါ။ ဇာတ္ကားကို ဒါ႐ိုက္တာနဲ႔ ထုတ္လုပ္သူပိုင္းက တစ္ဆင့္ၿပီးတစ္ဆင့္ ေကာင္းေအာင္ လုပ္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မၾကည့္ရဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႐ိုက္တုန္းက တခ်ိဳ႕ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြမွာဆို ကြန္ပ်ဴတာ အထူးျပဳလုပ္ခ်က္ေတြ မပါေသးဘူး။ အခု ျပန္ၾကည့္ရတဲ့အခါမွာေတာ့ အျမင္ဆန္းေနတယ္။ ပရိသတ္ေတြလည္း သေဘာက်မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ 

Voice : ဒီဇာတ္ကားမွာ အက္ရွင္ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြကို ကိုယ္တိုင္ႀကိဳးစားၿပီး လုပ္ေဆာင္ခဲ့တယ္ေနာ္။ ဘယ္လို အခက္အခဲေတြေရာရွိခဲ့လဲ။
NN : ဒီဇာတ္ကားအတြက္ Pre Production လုပ္တုန္းက ကၽြန္ေတာ့္ ေျခေထာက္ေခါက္သြားတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ဇာတ္ကားတစ္ကားလံုးက ေျခေထာက္အနာႀကီးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေတာက္ေလွ်ာက္ ႐ိုက္ထားတာပါ။ ဒါေပမဲ့ ၾကည့္လိုက္ရင္ေတာ့ သိပ္မသိသာဘူး။ ဇာတ္ဝင္ခန္းတစ္ခန္း ႐ိုက္ၿပီးရင္ ကၽြန္ေတာ့္ေျခေထာက္ေတြက ညိဳမည္းစြဲေနေရာ။ မနက္ဆိုရင္ ေျခေထာက္ ေထာက္လို႔မရဘူး။ ေျခေထာက္ သိပ္မနာေအာင္လို႔ ထံုေဆးေတြဖ်န္းၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တာပါ။

Voice : ဒီဇာတ္ကား ႐ိုက္ကြင္းေပၚမွာေရာ ထိခိုက္ဒဏ္ရာရတာမ်ိဳး ရွိခဲ့လား။
NN : ကၽြန္ေတာ္တို႔က အတတ္ႏိုင္ဆံုးေတာ့ အႏၲရာယ္ကင္းေအာင္ သတိထားၿပီး ႐ိုက္ရတာေပါ့ေနာ္။ ဆိုင္ကယ္စီးတဲ့ အခန္းမွာေတာ့ ေျပးရင္းလႊားရင္း ႐ိုက္ရတဲ့အခန္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဆိုင္ကယ္စီးတဲ့ ဦးထုပ္မဝတ္လိုက္မိဘူး။ ႐ိုက္တဲ့အခါမွာေတာ့ နည္းနည္း ဂ႐ုစိုက္ရတာေပါ့။ အဲဒီအခန္း႐ိုက္တုန္းက မႏၲေလးက ဆိုင္ကယ္စတန္႔သမားေတြကလည္း ဝိုင္းကူေပးၾကပါတယ္။ သူတို႔ေၾကာင့္ ဇာတ္ကားလည္း ႐ုပ္လံုးပိုႂကြသြားတာေပါ့ေနာ္။ ဒါ႐ိုက္တာလိုခ်င္တဲ့အတိုင္း ရေအာင္လည္း ဆိုင္ကယ္ကို ခဏခဏ ေမွာက္ေပးၾကတယ္။ သူတို႔ကိုလည္း ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္။

Voice : ကိုႏိုင္းႏိုင္းအတြက္ အမွတ္တရအရွိဆံုး ဇာတ္ဝင္ခန္းဆိုရင္ေရာ ဘယ္အခန္းျဖစ္မလဲ။
NN : ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အမွတ္တရအရွိဆံုးကေတာ့ ဆန္းထြဋ္နဲ႔ ကားခ်င္းတိုက္တဲ့အခန္းေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ကားေမာင္းရင္ မတိုက္ေအာင္ဘဲ ေမာင္းခဲ့တာေလ။ ဇာတ္ကားထဲမွာ ကားခ်င္းတိုက္ရတဲ့အခန္း ႐ိုက္ေတာ့လည္း ကားႏွစ္စီးတိုက္ခါနီးမွာ ခ်က္ခ်င္းျပန္ျပန္ေရွာင္လို႔ ဒါ႐ိုက္တာအာကာက တိုက္မွရေတာ့မယ္ ကိုႏိုင္းလို႔ သတိေပးရတယ္။ သူေျပာေတာ့မွပဲ ႏွစ္ေယာက္လံုးက ကားခ်င္းစတိုက္ၾကေတာ့တာပါ။ အဲ့ဒီအခန္းကို ေ႐ႊတိဂံုဘုရားနားက လမ္းမေပၚမွာ ႐ိုက္ခဲ့တယ္။ လသာ ၁၉ လမ္းဘက္မွာလည္း ညဘက္ႀကီး ႐ိုက္ခဲ့တယ္။ အဲ့ဒီအခန္း ႐ိုက္တုန္းက ယာဥ္ထိန္းရဲ အဖြဲ႔ဝင္ေတြကလည္း အမ်ားႀကီးကူညီေပးခဲ့ၾကပါတယ္။

Voice : ကိုယ့္႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားေတြလည္း ႐ံုမတင္တာ ၾကာၿပီဆိုေတာ့ “ဒု႒ဝတီကို လြန္၍” ဇာတ္ကားအေပၚေရာ ဘယ္ေလာက္အထိ ေမွ်ာ္လင့္ထားလဲ။
NN : ဒု႒ဝတီကို လြန္၍ ဇာတ္ကားက ပရိသတ္ေတြရဲ႕အျမင္ကို ေျပာင္းလဲေစခ်င္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုး ႀကိဳးစားထားတဲ့ ဇာတ္ကားပါ။ ပရိသတ္ေတြ ၾကည့္ရတဲ့အခါမွာ ဇာတ္ကားေလးက ၾကည့္ရတာတန္တယ္လို႔ ခံစားရတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုး ႀကိဳးစားရက်ိဳး အရမ္းနပ္သြားပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ့္ဇာတ္ကားေတြလည္း ႐ံုမတင္တာၾကာၿပီဆိုေတာ့ရင္လည္း ရင္ခုန္ပါတယ္။ အက္ရွင္ကားေကာင္းေကာင္း ၾကည့္ခ်င္တဲ့ ပရိသတ္ေတြကေတာ့ ဒီကားေလးကို ႀကိဳက္လိမ့္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္။

သန္႔ဇင္ဦး

  • VIA