News

POST TYPE

ENTERTAINMENT

ဒါ႐ိုက္တာ ဝိုင္းနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
26-Mar-2018 tagged as အႏုပညာ



“ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူသားေတြမွာ ခ်စ္ျခင္း၊ မုန္းျခင္းေတြရွိေနလို႔သာ ျပႆနာေတြ တက္ေနတာပါ” 

၂၀၁၇ ခုႏွစ္၊ အကယ္ဒမီေပးပြဲမွာ “ရင္ဘတ္ထဲကဓား” ႐ုပ္ရွင္ကားနဲ႔ အေကာင္းဆံုးဇာတ္ၫႊန္းဆု ရရွိခဲ့တဲ့ ဒါ႐ိုက္တာဝိုင္းနဲ႔ ေတြ႔ဆံုၿပီး ဇာတ္ၫႊန္းပိုင္း အမွတ္တရမ်ားနဲ႔အတူ ရင္ခုန္ခံစားမႈမ်ားအေၾကာင္း တေစ့တေစာင္းကို The Voice က ေမးျမန္းေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

Voice : “ရင္ဘတ္ထဲကဓား” ႐ုပ္ရွင္ကားနဲ႔ ဇာတ္ၫႊန္းဆုရခဲ့တာဆိုေတာ့ ဇာတ္ၫႊန္းပညာကို ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ေလ့လာခဲ့တာလဲ။ 
W : အစ္ကိုအေနနဲ႔ ဇာတ္ၫႊန္းပညာကို အသက္ ႏွစ္ဆယ့္ႏွစ္၊ ႏွစ္ဆယ့္သံုးေလာက္ကတည္းက စသင္တာပါ။ ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူမွ မသိပါဘူး။ အစ္ကို အသက္ႏွစ္ဆယ့္ငါးမွာ ဇာတ္ၫႊန္းေရးေနၿပီ၊ အသက္ႏွစ္ဆယ့္ငါးမွာပဲ ဇာတ္ၫႊန္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေရးျဖစ္တယ္။ အစ္ကိုတို႔ဆီမွာက ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္ၫႊန္းေရးတဲ့လူဆို သိပ္ၿပီး သတိမထားၾကဘူး။ ေနာက္ အစ္ကို အသက္သံုးဆယ္ေရာက္မွ ဒါ႐ိုက္တာလုပ္တယ္။ ဦးညီညီထြန္းလြင္ဆီမွာပဲ ဇာတ္ၫႊန္းပညာ အစအဆံုးကိုသင္တာေပါ့ေနာ္။ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးညီညီထြန္းလြင္က အစ္ကို႔ကို အေကာင္းဆံုး ေလ့က်င့္ေပးခဲ့တဲ့ ဆရာသမားပါ။ 

Voice : ကိုယ္တိုင္ေရးတဲ့ဇာတ္ၫႊန္းနဲ႔ သူမ်ားေရးတဲ့ ဇာတ္ၫႊန္းကို ႐ိုက္ရတဲ့အပိုင္းမွာ ကြာျခားမႈေတြက ဘာေတြျဖစ္မလဲ။ 
W : ကိုယ့္ဇာတ္ၫႊန္းက်ေတာ့ ကိုယ္စာက်က္ၿပီးသားစာကို စာေမးပြဲျပန္ေျဖရသလိုမ်ိဳးျဖစ္တယ္၊ သူမ်ား ဇာတ္ၫႊန္းက်ေတာ့ သူမ်ားရဲ႕ဦးေႏွာက္ကို ကိုယ္ကအရင္ဆံုးသိေအာင္လုပ္ရတယ္။ သူက ဘာကိုဆိုလိုခ်င္တာလဲ၊ ဒီကတ္က ဘာကိုျပခ်င္တာလဲ၊ ဒီစကားလံုးက ဘာကိုေျပာခ်င္တာလဲဆိုတာကို အဘက္ဘက္က အျပန္ျပန္အလွန္လွန္ စဥ္းစားရတယ္။ သူကလည္း စိတ္ကူးနဲ႔ ႐ိုက္ထားတာေလ။ သူ႔စိတ္ကူးနဲ႔႐ိုက္ထားတဲ့ ပံုသဏၭာန္တစ္ခုကို ကိုယ့္ပံုဏၭာန္ျဖစ္ေအာင္ ျပန္လုပ္တဲ့ေနရာမွာ အခက္အခဲအမ်ားႀကီးရွိတယ္။ သူက ေခါက္ၿပီးသား စကၠဴတစ္႐ြက္လိုပဲ၊ သူက က်ိဳးေၾကေနတာကို ကိုယ္က ကိုယ့္ပံုသဏၭာန္ ျပန္ေခါက္မယ္ဆိုရင္ က်ိဳးတာေၾကတာက အနည္းနဲ႔ အမ်ားပါမွာပါ။ 

Voice : ကိုယ္ကိုယ္တိုင္က ဘယ္လိုဇာတ္လမ္းမ်ိဳးကို ဦးစားေပးၿပီး ဇာတ္ၫႊန္းေရးခ်င္လဲ။ 
W : အဲ့ဒါကေတာ့ ေျပာရခက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ရင္ခုန္ေစတဲ့ ဇာတ္လမ္းမ်ိဳးေပါ့ေနာ္။ ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္ ရင္ခုန္ေပမယ့္လည္း ကၽြန္ေတာ္မႏိုင္တဲ့ဇာတ္လမ္းမ်ိဳးဆိုရင္ တျခားဇာတ္ၫႊန္းေရးဆရာေတြဆီကို အပ္ပါတယ္။ ဥပမာ - “သမၼတႀကီးထံ ေပးစာ” ႐ုပ္ရွင္ကားဆိုရင္ ဇာတ္လမ္းရဲ႕ တစ္ဝက္ေလာက္ကို ေရးၿပီးသြားၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္က ဥပေဒအေၾကာင္းေတြကို မႏိုင္ဘူး။ တကယ္လို႔ ႏိုင္ေအာင္လုပ္မယ္၊ ေလ့လာမယ္ဆိုရင္ တစ္ႏွစ္၊ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ကို ကၽြန္ေတာ္ ဥပေဒစာအုပ္ေတြၾကားထဲမွာ ဘာအလုပ္မွမလုပ္ဘဲ ဖတ္ရလိမ့္မယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ဥပေဒပညာကိုသိတဲ့၊ နည္းနည္းနားလည္တတ္ကၽြမ္းတဲ့ ဆရာေနေနာ္တို႔လို လူမ်ိဳးဆီမွာအပ္တယ္။ ၿပီးေတာ့မွ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ပံုစံအတိုင္းရေအာင္ ညႇိယူတယ္၊ တိုင္ပင္ယူၿပီး လုပ္တာမ်ိဳးေပါ့ေနာ္။ 

Voice : “ရင္ဘတ္ထဲကဓား” ဇာတ္ၫႊန္းေရးေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္အတြက္ အဓိကအခက္အခဲက ဘာျဖစ္ခဲ့လဲ။ 
W : အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ မဂၤလာမေဆာင္ခင္ ပထမတစ္လအလိုမွာ ေရးတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ရပ္လိုက္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ဆက္ေရးလို႔မရေတာ့လို႔ပါ၊ ကၽြန္ေတာ္ဆက္ေရးလို႔ရွိရင္ မိန္းမသိပ္မယူခ်င္ေတာ့ဘူး။ ဒီစကားကို ႐ံုမတင္ခင္ကတည္းကလည္း ေျပာဖူးပါတယ္၊ အိမ္ေထာင္ေရးဆိုတာ ဒါႀကီးပါလား၊ မိန္းမကလည္း ယူေတာ့မယ္၊ ဒီဆိုက္ကိုက မိလို႔ေတာ့ မျဖစ္ဘူးေပါ့ေနာ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ တစ္လေက်ာ္ေလာက္အလိုမွာ ရပ္လိုက္တယ္။ မိန္းမယူၿပီး ႏွစ္လေလာက္ေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေရးတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ကိုယ္မဂၤလာေဆာင္တုန္းက အေတြ႔အႀကံဳေတြကပါလာေတာ့ နည္းနည္းေလးပိုၿပီးလံုၿခံဳမႈရွိလာတယ္။ အၾကမ္းၿပီးခ်ိန္ကေတာ့ ႏွစ္လခြဲေလာက္ ၾကာပါတယ္။ 

Voice : “အေမွာင္ထဲမွာ” ဆိုတဲ့နာမည္ကို “ရင္ဘတ္ထဲကဓား” ဆိုၿပီး ျပန္ေျပာင္းျဖစ္တာေနာ္၊ ဇာတ္သိမ္းမွာလည္း အေျပာင္းအလဲေလးနဲ႔ သိမ္းထားျဖစ္ပံုကိုလည္း ေျပာျပေပးပါဦး။ 
W : အဓိက “အေမွာင္ထဲမွာ” ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ နည္းနည္းေလး ႐ိုးသလိုခံစားရတယ္။ “ရင္ဘတ္ထဲက ဓား” ဆိုတာက ကၽြန္ေတာ္အရင္တုန္းက ဗီဒီယိုကားတစ္ကားမွာဇာတ္ၫႊန္းေရးတုန္းက ေပးခဲ့တဲ့နာမည္ပါ။ အဲ့ဒီနာမည္ကို ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳက္တယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားတယ္၊ ဒီကားအတြက္ နာမည္ေပါင္းမ်ားစြာကို ကၽြန္ေတာ္ မႀကိဳက္တာနဲ႔ ဒီနာမည္ကိုေပးျဖစ္တာပါ။ ေနာက္တစ္ခုက ဇာတ္သိမ္းမွာက ဆရာမရဲ႕ဝတၳဳမွာ ေနာက္ဆံုး အေမနဲ႔ စကားေျပာတဲ့အခန္းမပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီအခန္းမွာ ဇာတ္ကသိမ္းရမွာ အေရးႀကီးတယ္၊ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ခံစားရမွလည္း ျဖစ္မယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႔ သံုးေလးရက္ေလာက္ကို စကားလံုးေတြ ညႇိၾကည့္ေပမယ့္ မရဘူး။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ဘာေလး သြားေတြ႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က နံနက္ပိုင္းမွာ ေမတၱသုတ္႐ြတ္တာတို႔၊ တရားထိုင္တာတို႔လုပ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ဥေပကၡာအေၾကာင္းေလးကိုတရားနာမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူသားေတြမွာ ခ်စ္ျခင္း၊ မုန္းျခင္းေတြရွိေနလို႔သာ ျပႆနာေတြ တက္ေနတာပါ။ ဒါေတြကို ဥပကၡာျပဳလိုက္ရင္ေတာ့ အင္မတန္ျငိမ္းခ်မ္းသြားမယ္ဆိုတဲ့ သေဘာမ်ိဳးနဲ႔ ဒီဇာတ္သိမ္းရဲ႕ စကားလံုးကို ေ႐ြးျဖစ္တာပါ။

Voice : ပိုင္ၿဖိဳးသုအကယ္ဒမီရတာက အားလံုးအတြက္ Surprise ျဖစ္တယ္ဆိုေတာ့ ကိုယ္တိုင္က မွန္းေပးထားလား၊ ဒါ႐ိုက္တာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ႐ိုက္ကူးေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ဘယ္လိုသင္ၾကားျပသမႈေတြ လုပ္ေပးခဲ့ရလဲ။
W : ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႔ကေတာ့ ခပ္ေရးေရးပါပဲ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ တျခားကားေတြမွာလည္း တျခားလူေတြက နာမည္ထြက္တယ္ေလ။ ဒါေပမဲ့ တျခားနာမည္ထြက္တဲ့လူေတြရဲ႕ကားေတြကို မၾကည့္ဖူးေတာ့ သိပ္မေမွ်ာ္လင့္ထားပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခုက သုသုမွာ ေကာင္းတာတစ္ခုက သူ႔ကို တစ္ရက္၊ ႏွစ္ရက္ေလာက္ လိုအပ္တာ ၫႊန္ၾကားၿပီးသြားတာနဲ႔ ေနာက္ပိုင္းမွာ သိပ္ၿပီး ၫႊန္ၾကားစရာမလိုေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က “ေနဝင္ အိပ္တန္းတက္” ႐ုပ္ရွင္ကားမွာကတည္းက သူ႔အေၾကာင္းကို ေကာင္းေကာင္းသိတယ္။ ဒီအလုပ္ကိုလုပ္ရင္ အာ႐ံုစူးစိုက္မႈ အရမ္းေကာင္းတယ္။ သူ႔ေခါင္းထဲမွာ ဘာမွမရွိေတာ့ဘူး။ သူ႔ရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္ပိုင္းမွာ သူ႔ရဲ႕အားသာခ်က္ေပါ့ေနာ္။ ေနာက္တစ္ခုက သူက ဆရာဝန္တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ မွတ္ဉာဏ္အရမ္းေကာင္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို အႀကိဳက္ဆံုးအခ်က္ကေတာ့ အက္တင္တစ္ဆင့္ခ်င္းသြားတဲ့ေနရာမွာ မွန္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူအကယ္ဒမီဆုရတဲ့အတြက္ ဝမ္းသာတယ္။ သူ႔အေနနဲ႔ကေတာ့ ရမယ္လို႔ ထင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ သူဟာ ေ႐ႊ႐ုပ္သြင္ဇာတ္႐ုပ္နဲ႔ ဝင္ေအာင္ကတ္တိုင္းကတ္တိုင္းမွာ သူႀကိဳးစားခဲ့တယ္။ သူက ႀကိဳးစားမႈရဲ႕ အသီးအပြင့္ကို ခံစားရတယ္။ လူတိုင္းလူတိုင္းက ကိုယ့္အလုပ္ကိုယ္ တာဝန္ေက်မယ္ဆိုရင္ တစ္ခ်ိန္က်ရင္ ရလဒ္ေတြဆိုတာ ေကာင္းေနမွာပါ။ 

ဝင္းထြန္းႏိုင္