News

POST TYPE

ENTERTAINMENT

ဒါ႐ိုက္တာ ဦးၾကည္စိုးထြန္းနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
24-Mar-2018



“ပုဂၢလိက ခံစားခ်က္၊ ပုဂၢလိက ကိုးကြယ္မႈနဲ႔ ေျပာတာကေတာ့ ဆရာတို႔လည္း မတတ္ႏိုင္ဘူး။ ဆုေ႐ြးခ်ယ္တဲ့ စံခ်ိန္စံၫႊန္းနဲ႔မကိုက္ဘူးလို႔ ေထာက္လာရင္ေတာ့ ဆရာတို႔က အေလးျပဳရမွာပဲ”

၂၀၁၇ ခုႏွစ္အတြက္ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ထူးခၽြန္ဆုေပးပြဲမွာ အကယ္ဒမီဆုေ႐ြးခ်ယ္ေရး အကဲျဖတ္အဖြဲ႔ဝင္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ပါဝင္ေဆာင္႐ြက္ခဲ့တဲ့ ဒါ႐ိုက္တာ ၾကည္စိုးထြန္းနဲ႔ေတြ႔ဆံုၿပီး ဇာတ္ကားေတြရဲ႕ အရည္အေသြးပိုင္း၊ ၾကည့္႐ႈအကဲျဖတ္ရာမွာ ႀကံဳေတြ႔ရတဲ့ အေတြ႔အႀကံဳမ်ားအေၾကာင္း၊ ဆုေ႐ြးခ်ယ္တဲ့ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ားအေၾကာင္းကို The Voice က ေမးျမန္းေဖာ္ျပထားပါတယ္။ 

Voice : အကယ္ဒမီစာရင္းဝင္ဇာတ္ကားေတြကို ၾကည့္ရတဲ့အခါမွာ ဆရာတို႔ အကဲျဖတ္ေတြအေနနဲ႔ ဘယ္လိုအရာေတြ ေတြ႔ႀကံဳရလဲဆိုတာ ေျပာျပေပးပါဦး။
KST : ႐ုပ္ရွင္ကား ၅၃ ကားၾကည့္တဲ့အခါမွာ ဆရာ ဘာေက်နပ္လဲဆိုရင္ အ႐ုပ္ေတြ၊ အသံေတြကို သိပ္ေက်နပ္တာပဲ။ အ႐ုပ္ေတြကေတာ့ ဆရာတို႔ေခတ္တုန္းကလို မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဆရာတို႔ေခတ္တုန္းကဆိုရင္ ေတာ္ေတာ္ဂ႐ုစိုက္ရတယ္။ ဖလင္နဲ႔႐ိုက္ရတာဆိုေတာ့။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေတာ့ ေလာေလာဆယ္ ၾကည့္ေကာင္းတယ္။ အသံစနစ္ေတြကလည္း တအားေကာင္းလာတယ္။ အ႐ုပ္နဲ႔အသံကေတာ့ တကယ္ေကာင္းတယ္။ အဲဒါေလးတစ္ခု ေက်နပ္စရာေကာင္းတယ္။ မေက်နပ္စရာက ဘာလဲဆိုေတာ့ ကင္မရာကို႐ိုက္တဲ့အခါမွာ ႏွစ္လံုးသံုးလံုး႐ိုက္ၾကတယ္။ ဆရာတို႔ေခတ္တုန္းက တစ္လံုးတည္းကို ႐ိုက္ၾကတယ္။ ဂ႐ုစိုက္ၿပီး ႐ိုက္ရတယ္။ အခုေခတ္က ႏွစ္လံုးသံုးလံုးနဲ႔႐ိုက္ၾကေတာ့ သိပ္ဂ႐ုစိုက္စရာမလိုေတာ့ဘူးလို႔ ထင္ၾကတယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဆရာတို႔ဆီမွာ ၁၈၀ ဒီဂရီဆိုတာရွိတယ္။ အဲဒါကိုေက်ာ္သြားရင္ အ႐ုပ္ေတြက လည္ထြက္သြားတာမ်ိဳးေတြရွိတယ္။ ဒါေတြကို တည္းျဖတ္ဆရာေတြ၊ ကင္မရာမင္းေတြက ပိုနားလည္တယ္။ အဲေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ရဲ႕ သဒၵါနည္းကို ေဖာက္သြားတယ္။ အဲဒါမ်ိဳးေတြကို ေတြ႔ရတယ္။ ဒါကေတာ့ ကင္မရာမ်ားလို႔ ေတြ႔တဲ့အခ်က္ေပါ့။ ေနာက္တစ္ခုက ေပါ့သြားတာေပါ့။ စက္မႈက သိပ္ေကာင္းသြားေတာ့ ေပါ့သြားတယ္။ အ႐ုပ္ေတြကိုလည္း သိပ္ၿပီးေတာ့ မစစ္ေတာ့ဘူး။ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြကလည္း ျပန္႐ိုက္ရင္ရတာပဲဆိုတဲ့စိတ္ေတြ ျဖစ္သြားတယ္။ ခံစားမႈေလးေတြေလ်ာ့သြားတာကို သြားေတြ႔ရတယ္။ 

Voice : တစ္ႏွစ္တာအတြင္း ႐ံုတင္ျပသတဲ့ ဇာတ္ကားအေရအတြက္ မ်ားလာသလို၊ ဇာတ္ကားအရည္အေသြးပိုင္းကေရာ တိုးတက္မႈရွိလာရဲ႕လား။
KST : အဆိုး႐ြားဆံုးကေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ရယ္ရရင္ၿပီးေရာ ဟာသကားေတြ ပိုက္ဆံရတယ္ဆိုတဲ့ အေတြးေတြေပါက္ေတာ့ ဟာသကားကိုပဲ နက္နက္နဲနဲမ႐ိုက္ဘဲနဲ႔ ေပါ့ေပါ့တန္တန္ ျဖစ္လာတယ္။ အမူအရာေတြက ဟီရိဩတၱပၸတရား ကင္းလာတယ္။ အေျပာအဆိုေတြကလည္း ဟီရိဩတၱပၸ ကင္းတာပါပဲ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ေအာက္ပိုင္းေတြေရာ အထက္ပိုင္းေတြေရာ ေျပာတာပဲ။ ဒီထက္ဆိုးတာက ဘာလဲဆိုေတာ့ အေဖတို႔ အေမတို႔ မိဘကိုေပါ့ ျပန္ေျပာတဲ့ အခန္းတို႔၊ လူႀကီးကို မထီမဲ့ျမင္လုပ္တဲ့အခန္းတို႔ ပါတယ္။ အဲလိုပါလာေတာ့ စိတ္ထဲမွာ မေကာင္းဘူး။ ဒါေတြကေတာ့ ထိန္းသိမ္းသင့္တယ္လို႔ ထင္တယ္ေလ။ အဲဒါေတြျမင္တဲ့အခါက်ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကို သည္းခံၾကည့္ရပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ေပါေတာေတာေတြလုပ္တယ္။ ျဖစ္ကတတ္ဆန္းေတြ ႐ိုက္တယ္။ ဒါေတြက ပရိသတ္ကို မေလးစားတာပဲလို႔ သြားျမင္တယ္။ စိတ္ထဲလည္းမေကာင္းဘူး စိတ္လည္းညစ္တယ္။ သို႔ေသာ္လည္း စိတ္ညစ္ေနလို႔ မရဘူးေလ။ ကိုယ္က ညစ္ညစ္ မညစ္ညစ္ ေကာင္းေကာင္းမေကာင္းေကာင္း ၾကည့္ကိုၾကည့္ရမွာပဲ။ ၾကည့္ရမယ့္ တာဝန္ရွိေတာ့ ၅၃ ကားလံုး ဆရာတို႔ ၾကည့္ရပါတယ္။ အဲဒီအျပင္ တစ္ႀကိမ္ ႏွစ္ႀကိမ္ စသည္ျဖင့္ ငါးႀကိမ္ေလာက္ၾကည့္ရတယ္။

Voice : အဲဒီထဲကမွ အေကာင္းဆံုးေ႐ြးဖို႔ အက်ပ္အတည္းျဖစ္တဲ့ကားမ်ိဳးရယ္၊ လံုးဝကို မၾကည့္ခ်င္ေလာက္တဲ့ကားမ်ိဳးေတြေရာပါလား။
KST : တကယ္တမ္းမွာ ဆရာတို႔ လံုးဝမၾကည့္ခ်င္တဲ့ကားကေတာ့ ရွင္းတယ္။ ဆရာတို႔အုပ္စုက အဲကားကို ဇီး႐ိုး (ဝ) ေပးလိုက္တယ္။ တကယ္ၾကည့္ခ်င္တဲ့ကားဆိုရင္ (၁) တစ္ေပးလိုက္တယ္။ တစ္ေပးလိုက္တဲ့ကားေတြကေတာ့ တက္လာတယ္။ ဇီး႐ိုးေပးလိုက္တဲ့ေကာင္ေတြကေတာ့ တစ္ခါတည္းနဲ႔ ျပဳတ္က်သြားေရာ။ အဲဒီေနရာမွာေတာ့ ဆရာတို႔အုပ္စုက ေတာ္ေတာ္ညီပါတယ္။ ညီပါတယ္ဆိုတာက ဆရာတို႔ လူသံုးဆယ္ရွိရင္ ႏွစ္ဆယ္ေလာက္က တစ္ခါတည္း မၾကည့္ခ်င္ေတာ့ဘူးေပါ့။ ေနာက္က်ေတာ့ သံုးဆယ္လံုး မၾကည့္ခ်င္ေလာက္တဲ့ကားလည္း ရွိတာေပါ့။ ျပန္ၾကည့္ခ်င္တဲ့ကားက်ေတာ့ ျပန္ၾကည့္ျဖစ္တယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြက ေကာင္းတာေတြလည္းပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ဓာတ္ပံုေတြကေကာင္းတာေတြလည္း ပါတယ္။ အထပ္ထပ္ျပန္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ အျပစ္ရွာရတယ္။ မင္းသား ေမာင္ျဖဴ၊ ေမာင္နီ၊ ေမာင္မဲ သံုးေယာက္က ေကာင္းေနၿပီ။ အဲဒီသံုးေယာက္မွာမွ ေမာင္ျဖဴ ဘာအျပစ္ရွိလဲ၊ ေမာင္မဲ ဘာအျပစ္ရွိလဲ ဆရာတို႔က ရွာတာပဲေပါ့ေနာ္။ ေမာင္မဲအျပစ္ရွိတယ္လို႔ေတြ႔ရင္ ေမာင္မဲကို ထားခဲ့ေတာ့။ အျပစ္ရွာနည္းကလည္း အဝတ္အစားကအစ ခ်ဳပ္တာက သူ႔ေခတ္နဲ႔သူ ဝတ္တာဟုတ္လား ေျပာတာဟုတ္လား စသည္အားျဖင့္ေပါ့။ အျပစ္ေတြကိုရွာၿပီး အကဲျဖတ္ရတယ္။

Voice : အကယ္ဒမီစိစစ္ေ႐ြးခ်ယ္ေရး အဖြဲ႔ဝင္ေတြထဲမွာ ျပည္ပက အႏုပညာရွင္၊ အတတ္ပညာရွင္အခ်ိဳ႕ကို ပါဝင္ေစဖို႔ အႏုပညာေလာကသားတခ်ိဳ႕က အႀကံျပဳၾကတဲ့အေပၚ ဆရာ့သေဘာထားက ဘယ္လိုမ်ားရွိလဲ။
KST : အဲဒါက်ေတာ့ နည္းနည္းခက္သြားၿပီ။ ခက္တယ္ဆိုတာက ျမန္မာလိုတတ္ရင္ေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ေနာ္။ ျမန္မာစကားတတ္ရင္ေကာင္းတယ္။ ျမန္မာစကားလံုးကို နားမလည္ႏိုင္တာရွိတယ္။ အေဖာ့ အဖိ အျဖတ္အေတာက္ေတြက်ေတာ့ ျပည္ပက ပညာရွင္က မသိႏိုင္ဘူးထင္တယ္။ အက္တင္ေတာ့ သိရင္သိမွာေပါ့ေနာ္။ ဒါေပမဲ့လည္း အက္တင္ေတြကလည္း မတူဘူးေလေနာ္။ တစ္ခါတေလက်ရင္ ခါးေထာက္တာက မခန္႔ေလးစားလုပ္တာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာက ဆရာၾကားဖူးတာက လက္ပိုက္လို႔မရဘူး။ လက္ပိုက္ရင္ ဒါက Challenge လုပ္တာလို႔ ဆိုတယ္။ ဆရာတို႔ဆီမွာကေတာ့ လက္ပိုက္ေနလို႔ရတယ္ေလ။ ဆရာမကေခၚရင္ လက္ပိုက္သြားလို႔ရတယ္။ တကယ္လို႔ ဂ်ပန္ပညာရွင္ကလာရင္ လက္ပိုက္တာ ဘာလဲကြ Challenge လုပ္တာလားဆိုရင္ မခက္ေပဘူးလား။ ဒီလိုဟာေလးေတြလည္း ရွိတယ္။ ျပည္ပပညာရွင္ေတြကို အကဲျဖတ္ေစခ်င္တဲ့သူေတြလည္း ရွိမွာေပါ့။ ဆရာ့အေနနဲ႔ကေတာ့ ျပည္တြင္းက ပညာရွင္ေတြေလာက္ေတာ့ ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ အကဲျဖတ္ႏိုင္မယ္လို႔ေတာ့ မထင္ဘူးေလ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ျမန္မာအေၾကာင္းကို ျမန္မာက သိတာကိုး။

Voice : မတ္လ ၁၆ ရက္ေန႔မွာ အကယ္ဒမီဆုေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး စာအိတ္ပိတ္လိုက္ၿပီလို႔ သတင္းထြက္ေပၚလာၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ဆုရရွိသူေတြရဲ႕ အမည္စာရင္းဆိုၿပီး အြန္လိုင္းေပၚမွာ ေပါက္ၾကားလာခဲ့တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေျဖရွင္းေပးပါဦးဆရာ။
KST : အခု ဆရာတို႔ ေနာက္ဆံုးအဆင့္ ဖြင့္တဲ့အခါမွာ ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ပါပါတယ္။ အဲဒီဝန္ထမ္းကိုလည္း ေျပာထားတယ္။ ဒါက ငါတို႔ရဲ႕သမိုင္းပဲ။ ဒီသမိုင္းနာမည္ကိုဖ်က္ၾကမယ္ဆိုရင္ ပ်က္သြားမယ္။ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ ေျပာထားတာရွိပါတယ္။ အားလံုးကလည္း ကိုယ့္သမိုင္းကိုေတာ့ အပ်က္မခံဘူးေပါ့။ အစိုးရဌာနက လုပ္တုန္းကေတာ့ မပြင့္ဘူး။ ႐ုပ္ရွင္သမားေတြလုပ္ေတာ့မွ ပြင့္တယ္ဆိုတာကေတာ့ ရွက္စရာႀကီးေပါ့ေနာ္။ ဆရာကေတာ့ ေပါက္ၾကားတယ္ဆိုတာကေတာ့ ဒီႏွစ္က ကားမ်ားေတာ့ ပိုခက္တယ္။ ေကာင္းတဲ့သူေတြကလည္း အမ်ားႀကီးပဲ။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ သူတို႔ ရေစခ်င္တဲ့သူကိုေျပာမွာပဲ။ တခ်ိဳ႕ကလည္း မွန္းၿပီးေတာ့ ခ်ၾကမွာပဲ။ မွန္တဲ့သူလည္း ပါမွာပဲ။ မမွန္တဲ့သူလည္း ပါမွာပဲ။ အကုန္လံုးေတာ့ မွန္ဖို႔မလြယ္ဘူးထင္တာပဲ။ ၅၃ သံုးကားေတာင္ရွိတာဆိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေတာ့ ခက္တယ္။

Voice : ဒါဆိုရင္ ဇာတ္ကားအားလံုးေပါင္း ၅၃ ကားထဲက လက္ေ႐ြးစင္ ဘယ္ႏွကားထြက္လာလဲဆရာ။ 
KST : မ်ားေသာအားျဖင့္ အကဲျဖတ္အဖြဲ႔ဝင္ေတြ ႀကိဳက္ၾကတာက ဆယ္ကားေက်ာ္ေက်ာ္ရွိတယ္။ အဲဒီထဲကမွ သံုးေလးငါးကားကို ျပန္ၾကည့္တာရွိေသးတယ္။ အားလံုးေပါင္းလိုက္ရင္ ၁၃၊ ၁၄ ကားေလာက္ရွိတယ္။ က်န္တဲ့ အတတ္ပညာပိုင္းဆိုင္ရာအတြက္ ျပန္ၾကည့္တာေတြလည္း ရွိတယ္။ ဆယ္ကားေတာ့ ေ႐ြးလိုက္ၿပီ။ ဒီဆယ္ကားထဲက ပါတာမ်ိဳးေတာ့ မဟုတ္ဘူး။

Voice :  DVD  Debate မွာ ဆရာေျပာသြားတဲ့ စကားေလးေပါ့ေနာ္။ အကယ္ဒမီအတြက္ ဇာတ္ကားေတြၾကည့္ရတဲ့အခါမွာ ဆက္ၿပီး မၾကည့္ခ်င္ေလာက္တဲ့ကားမ်ိဳးေတြ ရွိတယ္။ ဂ်င္းထည့္ခံရတယ္ဆိုတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ဆရာဘာမ်ားေျပာခ်င္တာမ်ားရွိလဲ။
KST : အဲဒါကေတာ့ အျဖတ္အေတာက္ေလးေတြ တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနလို႔ပါ။ ဆရာေျပာတာက ပရိသတ္ကို အထင္ေသးၿပီးေတာ့ ပရိသတ္အႀကိဳက္ကို သိပ္လိုက္ၿပီးေတာ့ ႐ိုက္လြန္းတာကိုေပါ့။ ကိုယ္ဟန္အမူအရာေတြ ဟီရိဩတၱပၸတရားကင္းတာတို႔ ေနာက္တစ္ခါ ႏႈတ္ကထြက္တဲ့စကားေတြက ဟီရိဩတၱပၸတရားကင္းတဲ့စကားေတြ ျဖစ္တာတို႔၊ ႐ိုးေနတာတို႔ ႐ိုးအီေနတာေတြကို ထပ္ထပ္ၿပီးေတာ့ ျပတာတို႔ကိုေျပာခ်င္တာ။ ႐ိုးအီတာေတြကို ထပ္ထပ္ျပေတာ့ ပရိသတ္အထင္ေသးတာေပါ့။ ဆရာတို႔လည္း စိတ္ညစ္တယ္။ စိတ္ပ်က္သြားတာေပါ့။ မင္းတို႔႐ိုက္ရက္တယ္၊ မလုပ္သင့္ေတာ့ဘူးဆိုတဲ့ ဒီအေတြးေလး ေပၚလာတာပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ အဲဒီလို ေျပာပစ္လိုက္တာပါ။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ တတ္ႏိုင္သေလာက္ လုပ္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္မွာ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ နည္းပညာအရေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းလာၿပီ။ အ႐ုပ္ေတြ အသံေတြေရာ ေကာင္းလာတယ္။ အဲဒီအတြက္ ဆရာတို႔ ေတာ္ေတာ္ဝမ္းသာပါတယ္။ အမူအရာေတြကေတာ့ အညံ့ထဲကေတာ့ မဟုတ္ဘူး။

Voice : ေကာ္ပီကားဆိုရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ကိုပဲ ဆုေပးတယ္၊ ဒါ႐ိုက္တာနဲ႔ ဇာတ္ကားဆု မေပးဘူးလို႔ မူသတ္မွတ္ထားတဲ့အေပၚမွာေရာ ဆရာ့အျမင္က ဘယ္လိုရွိလဲ။ 
KST : ေကာ္ပီကားဆိုရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ဆုအတြက္ကိုပဲ စဥ္းစားပါတယ္။ ဇာတ္ကားဆုနဲ႔ ဒါ႐ိုက္တာဆုကိုေတာ့ မစဥ္းစားေတာ့ဘူး။ အရင္ကလည္း အဲဒီအတိုင္းပဲ။ ဆရာတို႔ သမီးနဲ႔အေမမ်ားဆိုရင္ အဲဒီအတိုင္းပဲ။ ဇာတ္ကားဆုေရာ ဒါ႐ိုက္တာဆုေရာ မစဥ္းစားဘူး။ ဒါေပမဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ဆုကိုေပးတယ္။ တစ္ခါတေလ အကဲျဖတ္အဖြဲ႔ကမသိလို႔ ဇာတ္ကားဆုကို ေပးလိုက္တာေတြလည္းရွိတယ္။ ေတြ႔ဖူးတယ္။ ဒီႏွစ္က တခ်ိဳ႕ ေကာ္ပီကူး႐ိုက္ထားတာဆိုရင္ အဲဒီကားမူရင္းကားကိုပါ လိုက္ၾကည့္ၾကတယ္။

Voice : အရင္ႏွစ္ေတြမွာ အကယ္ဒမီထူးခၽြန္ဆု တခ်ိဳ႕က်န္ခဲ့တာမ်ိဳး ရွိေပမယ့္ ဒီႏွစ္မွာ ဆုေတြအားလံုး ခ်ီးျမႇင့္ခဲ့တဲ့အျပင္ တစ္သက္တာထူးခၽြန္ဆုကိုပဲ ပထမဆံုးခ်ီးျမႇင့္တဲ့အေပၚေရာ ဘယ္လိုျမင္လဲဆရာ။ 
KST : ဒီႏွစ္က ဆု အကုန္လံုး ၁၁ ဆု အျပည့္အဝေပးတယ္ဆိုတာက အျပည့္အဝ သေဘာက်ၾကလို႔ပါ။ တကယ္လို႔ ဒီႏွစ္မွာ ခုနစ္ဆုပဲ သေဘာက်တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ခုနစ္ဆုပဲျဖစ္မယ္။ ဒီႏွစ္က အကဲျဖတ္တဲ့သူေတြက ၁၁ ဆုလံုးႀကိဳက္တယ္ဆိုေတာ့ ၁၁ ဆု ျဖစ္မွာေပါ့။ ဆိုလိုတာကေတာ့ ဘယ္ေလာက္ေပးမယ္လို႔ ႀကိဳေျပာထားတာမဟုတ္ဘူး။ ထိုက္တန္ရင္ေပးမယ္။ ၁၁ ဆုေပးမယ္ဆိုေတာ့ ၁၁ ဆု ထိုက္တန္လို႔သာ ေအာက္ေမ့ေပါ့။ တစ္သက္တာဆုကေတာ့ သတ္မွတ္ၿပီးသားရွိတယ္။ အကဲျဖတ္အဖြဲ႔အေနနဲ႔ကေတာ့ တစ္သက္တာအတြက္ စံခ်ိန္စံၫႊန္းကန္႔သတ္ေပးလို႔ မရဘူး။ ႐ုပ္ရွင္ေလာကသားေတြရဲ႕ဆႏၵက ပိုေကာင္းတယ္။ျမန္မာႏိုင္ငံ ႐ုပ္ရွင္အစည္းအ႐ံုး အမႈေဆာင္အဖြဲ႔က သတ္မွတ္တာေကာင္းပါတယ္။

Voice : အကယ္ဒမီဆုေ႐ြးခ်ယ္ေရး အကဲျဖတ္အဖြဲ႔က တာဝန္ရွိသူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ျဖည့္စြက္ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေျပာေပးပါဦးဆရာ။
KST : ဆရာတို႔ စံခ်ိန္စံၫႊန္းေတြကို ထုတ္ထားတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ကို ဘယ္လိုေပးရတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာဆို ဘယ္လိုေပးရတယ္။ အဲဒီစံခ်ိန္စံၫႊန္းေတြနဲ႔တိုက္ၿပီး ဒါကေတာ့ မကိုက္ဘဲ ေပးတယ္ဆိုရင္ ေဝဖန္ေပါ့။ မင္းသားေမာင္ျဖဴကို ႀကိဳက္ေနရာကေန ေမာင္ညိဳေပးလို႔ ေဝဖန္တယ္ ဆဲဆိုတယ္ဆိုရင္ေတာ့ မတတ္ႏိုင္ဘူး။ ဒါကေတာ့ ပုဂၢလိက ခံစားခ်က္၊ ပုဂၢလိက ကိုးကြယ္မႈနဲ႔ ေျပာတာကေတာ့ ဆရာတို႔လည္း မတတ္ႏိုင္ဘူး။ ဆုေ႐ြးခ်ယ္တဲ့ စံခ်ိန္စံၫႊန္းနဲ႔မကိုက္ဘူးလို႔ ေထာက္လာရင္ေတာ့ ဆရာတို႔က အေလးျပဳရမွာပဲ။ ဆရာတို႔က ဒီအလုပ္လုပ္တယ္ဆိုတာကလည္း ေငြေရးေၾကးေရးရတာလည္း မဟုတ္ဘူး။ သို႔ေသာ္ ကိုယ့္မွာ ဒီတာဝန္ႀကီးရွိလို႔ ဒီတာဝန္ႀကီးကို ဆက္လက္ၿပီး ဆရာတို႔အားလံုး လုပ္ေပးေနၾကတာပါ။