News

POST TYPE

ARTICLE

ဒီေဂ်ဝိုင္း
01-Jan-2017


ေနာင္တစ္ခ်ိန္တြင္ ဒီေဂ်ဝိုင္း ျဖစ္လာမည့္ ရန္ေနာင္စိုးကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ သဃၤန္းကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေမြးဖြားခဲ့သည္။

ကုန္သည္မ်ဳိး႐ိုး ျဖစ္သည့္အတြက္ မိဘ ႏွစ္ပါးမွာ ဂီတႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး မနီးစပ္ခဲ့ၾက။

သူ႔ကို ေမြးၿပီးေနာက္ မိဘႏွစ္ပါးက ေျမာက္ဥကၠလာသို႔ ေျပာင္းခဲ့ၾကသည္။ သူသည္ ဒဂုံ အ.ထ.က (၃) တြင္ ေက်ာင္းေနခဲ့သည္။

ေျမာက္ဥကၠလာမွ ဒဂုံ (၃) သည္ အေဝးႀကီး။ ေက်ာင္းကားႏွင့္ တက္ရသည္။ အိမ္အျပန္ မိုးခ်ဳပ္သည္။ အိမ္နားမွာ ေလ့လာစရာ ဘာမွမရွိ။

ဒီေတာ့ ၿမိဳ႕ထဲရွိ အစ္ကိုဝမ္းကြဲမ်ား၏ ေနအိမ္တြင္ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မ်ားတြင္ ေနၿပီး ေလ့လာရသည္။

ထိုစဥ္က ၁၉၉၅ ခုႏွစ္။ ၿဂဳိလ္တုစေလာင္း ဆိုသည္မွာ အိမ္တိုင္းတြင္း မရွိ။ အစ္ကိုဝမ္းကြဲအိမ္တြင္ ရွစ္ေပစေလာင္း တစ္ခုရွိ၏။

စေလာင္းက လႊင့္ေသာ MTV, Channel V စေသာ ဂီတလိုင္းေတြကို သူ အ႐ူးအမူး စြဲလမ္းသည္။

အထူးသျဖင့္ Underground အကကို စိတ္ဝင္စားသည္။ ယခု ဟစ္ေဟာ့ ေတးသံရွင္ ျဖစ္ေနသည့္ ရဲေလး၊ ဘိုေလးတို႔ႏွင့္က ေဘာ္ဒါေတြ။

၁၉၉၈ ခုႏွစ္တြင္ သူႏွင့္ သူ႔အစ္ကိုဝမ္းကြဲ ကိုစိုးျမင့္ထြန္းက တစ္တြဲ၊ ရဲေလးႏွင့္ ဘိုေလးက တစ္တြဲ သူတို႔ အကမ်ား ေလ့က်င့္ၾကသည္။ ႐ႈခင္းသာကဲ့သုိ႔ ပန္းၿခံမ်ားတြင္ ကက္ဆက္မ်ား ဖြင့္ၿပီး ကၾကသည္။

ၿပီးလွ်င္ ၿပိဳင္ကၾကသည္။

“အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက Acid တို႔ Underground ေခြေလး ထြက္ခါစဗ်။ ကလပ္ေတြမွာေတာ့ Rapper ေတြ အုပ္စုလိုက္ ရွိေနၿပီ။ အဲဒီေခတ္တုန္းက Rapper ေတြ အဝတ္အစားက ဒီဘက္ေခတ္နဲ႔ေတာ့ နည္းနည္း ျခားသြားၿပီ။ Old Skool စတိုင္လ္ေတြေလ”

သူတို႔အဖြဲ႔သည္ ကလပ္ထဲတြင္ အက်ႌပြပြ၊ ေဘာင္းဘီဂြက်၊ ေခါင္းစည္းပုဝါေတြႏွင့္ ဦးထုပ္ ေနာက္ျပန္ေစာင္းၾကသည္။

၁၉၉၉ တြင္ ဖခင္ျဖစ္သူ ကိုရီးယားႏုိင္ငံက ျပန္လာသည့္အခါ သီခ်င္းေခြမ်ား ပါလာသည္။ Electronic Music မ်ား ေပၚခါစ အခ်ိန္လြန္ၿပီး Disco မ်ား၊ House မ်ား၊ Eurodance မ်ား ေခတ္စားေနခ်ိန္။

ထိုျမဴးဇစ္ထဲမွာ အသံမ်ားကိုလည္း သူသတိထားမိၿပီး EDM ကို တျဖည္းျဖည္း နားယဥ္လာသည္။ အျခားအျပင္က ၾကားေနက် Music မ်ားကို သိပ္စိတ္ မဝင္စားေတာ့။

ထုိအခ်ိန္တုန္းက ထြက္ေသာ Club Dj မ်ား၏ ေခြမ်ား၊ DJ Joe, DJ Phyo, DJ Jay, DJ Ever တို႔ ထြက္လာေသာအခါ ထုိသီခ်င္းမ်ားကို သူ သေဘာက်၏။

သီခ်င္းမ်ားကို ကိုယ္တိုင္ ဖန္တီးခ်င္လာသည္။ ဒီေတာ့ သူ႔ဘာသာ သီခ်င္းမ်ားကို ေပါင္းစပ္ရန္ ကိုယ့္နည္း ကိုယ့္ဟန္ျဖင့္ အႀကံ ထုတ္ရသည္။

အိမ္တြင္ ကက္ဆက္ တစ္လုံးျဖင့္ တီးလုံး တစ္ခုကိုဖြင့္ကာ အျခား ကက္ဆက္ျဖင့္ အသံဖမ္း၏။

ထို႔ေနာက္ ေနာက္ထပ္ တီးလုံး တစ္ခုကိုဖြင့္ကာ ပထမ အသံဖမ္းထားေသာ တီးလုံးျဖင့္ ေပါင္းစပ္ၿပီး ဖမ္း၏။

ရွစ္တန္းေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္သည္ ကက္ဆက္ ႏွစ္လုံး၊ ဒီေဂ်တိတ္ေခြမ်ားျဖင့္ Non Stop တီးလုံးမ်ားကို ဖန္တီးျဖစ္သည္။

ရွစ္တန္းေက်ာင္းသား ဒီေဂ်ေပါက္စ၏ အေခြ ၿပီးေသာအခါ ေနာက္ထပ္ အေခြမ်ားစြာ ပြားကူးလိုက္သည္။

ထို႔ေနာက္ အေခြကာဗာတြင္ လိုင္စင္ဆိုဒ္ျဖင့္ ႐ိုက္ထားေသာ သူ႔ပုံမ်ား ကပ္ကာ ေက်ာင္းတြင္း နီးစပ္သူမ်ားအား လိုက္ျဖန္႔၏။

ဤသည္ကား ဒီေဂ်ဝိုင္းျဖစ္လာမည့္ ရန္ေနာင္စိုး၏ ပထမဆုံး ဒီေဂ်အေခြ ျဖစ္သည္။

ထိုစဥ္က PS 1 ဂိမ္းစက္မ်ား ေခတ္စားသည္။ အျခား ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြက ေဘာလုံးဂိမ္း၊ ေသနတ္ပစ္ဂိမ္းတို႔ ေဆာ့သည္။

သူကေတာ့ သီခ်င္းတီးသည့္ ဂိမ္းကိုသာ ႐ူး႐ူးမူးမူး ကစားသည္။ ရွစ္တန္းႏွစ္တြင္ သီခ်င္း တီးခ်င္လြန္းသျဖင့္ အိမ္ကို ကြန္ပ်ဴတာ ပူဆာသည္။

အေမက ဝယ္မေပး။ အဲဒီကတည္းက အေမ့ကို စိတ္ဆိုးၿပီး စကား မေျပာသည္မွာ သုံးႏွစ္ၾကာသြားသည္။

ဆယ္တန္းႏွစ္ေရာက္မွ အိမ္က ကြန္ပ်ဴတာ ဝယ္ေပး၏။

“ကိုးတန္း၊ ဆယ္တန္းမွာ ကိုယ့္နာမည္ကိုယ္ ဒီေဂ်ဝိုင္းလို႔ ေပးထားလိုက္တာ၊ ေက်ာင္းပြဲေတြက်ရင္ ကက္ဆက္ႀကီးကို ေက်ာင္းကို မလာၿပီး ကိုယ္ေပါင္းစပ္ထားတဲ့ တီးလုံးေတြ ဖြင့္ျပတယ္”ဟု ဒီေဂ်ဝိုင္းက ဆိုသည္။

ထုိအခ်ိန္တုန္းကေတာ့ အေပ်ာ္တမ္း။ သူ ဆယ္တန္းတြင္ စင္ကာပူမွ SAE (Audio Engineering) ကို RC3 တြင္ လာဖြင့္သည္။

ထုိကတည္းက သူ႔တြင္ ထိုေက်ာင္းကို တက္ဖို႔သာ ရည္ရြယ္ခဲ့ၿပီး အျခား ဘာကိုမွ မတက္ရန္ ဆုံးျဖတ္ခဲ့သည္။ ဆယ္တန္း ေအာင္ေတာ့ ထိုေက်ာင္းကို သူ တက္ျဖစ္သည္။

“အဲဒီမွာ ကြၽန္ေတာ့္ဆရာ ဒီေဂ် Jam နဲ႔ ေတြ႔တယ္။ အခု သီခ်င္းတီးတဲ့လူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အဲ့ဒီေက်ာင္းကို လာတက္ၾကတယ္ဗ်။ အခု အမတ္လုပ္ေနတဲ့ ကိုေဇယ်ာေသာ္ေတာင္ တစ္ဝက္ေလာက္ တက္လိုက္ေသးတယ္”

ထိုအခ်ိန္က အိမ္တြင္ စီးပြားေရး အဆင္မေျပ။ သူ႔ ကြန္ပ်ဴတာကလည္း ပ်က္သြားသည္။ ျပင္ဖို႔ရန္ ေငြမရွိ။ အသစ္လည္း မဝယ္ႏိုင္။

ကြန္ပ်ဴတာ မရွိလွ်င္ တီးစရာ မရွိ။ သူ႔အတြက္ အဆင္မေျပ။ ဒီေတာ့ ၿမိဳ႕ထဲက သူ႔သူငယ္ခ်င္း ဖြင့္ထားသည့္ ဂိမ္းဆိုင္ကို သြားသည္။

ဂိမ္းဆိုင္တြင္ ဂိမ္းစက္မ်ားကို ထိန္းခ်ဳပ္ထားသည့္ ထိပ္ဆုံးဆာဗာ အလုံးရွိသည္။ သူငယ္ခ်င္းကို ဆိုင္ေစာင့္ေပးရင္း သူက ဆာဗာအလုံးတြင္ သီခ်င္း တီး၏။

ဆိုင္တြင္ ဂိမ္းေဆာ့ေနသည့္သူမ်ားက နားညည္းသျဖင့္ သူ႔ကို ဝိုင္းေျပာၾကသည္။ သူ ဂ႐ုမစိုက္ႏိုင္။

သီခ်င္းတီးဖို႔သာ သူ႔အတြက္ အဓိက။

“စစခ်င္း Underground က ဟစ္ေဟာ့သမားေတြကို ကြၽန္ေတာ္က တစ္ပုဒ္ ငါးေထာင္နဲ႔ သီခ်င္း တီးေပးတယ္၊ အဲ့ဒီ ဂိမ္းဆိုင္မွာပဲ တီးေပးတာ၊ အဲ့ဒီတုန္းက Hip Hopမွာ နာမည္ႀကီး အတီးသမားေတြ ကိုေအးစိုးတို႔၊ ကိုျမင့္ေဇာ္တို႔ ဘာတို႔ေလာက္ပဲ ရွိေသးတယ္။ သူတို႔က မအားတာ မ်ားတယ္။ ကြၽန္ေတာ္က တီးတတ္တာ သိထားေတာ့ တစ္ဆင့္စကား တစ္ဆင့္နဲ႔လာၾကတယ္။ Blue Berry အဖြဲ႔က ေကာင္မေလးေတြဆို ကြၽန္ေတာ္ ပထမဆုံး တီးေပးလိုက္တာပဲ။ သူတို႔ ဖြင့္ထားတဲ့ စတူဒီယိုေလးမွာပဲ တီးေပးျဖစ္တာ Pop ေတြေပါ့။ ေနာက္ပိုင္း သူတို႔ကေနတစ္ဆင့္ အဆိုေတာ္ အေတာ္မ်ားမ်ားကို တီးေပးျဖစ္သြားတယ္”

ဂိမ္းမ်ားထဲတြင္ ဒီေဂ်တီးလုံးမ်ား ေပါင္းစပ္ ေဆာ့လာသည့္ သူ႔အတြက္ ဒီေဂ်စက္သည္လည္း အစိမ္းသက္သက္ မဟုတ္။

“ကြၽန္ေတာ့္ဆရာနဲ႔ သႀကၤန္ပြဲေတြ ဘာေတြ လိုက္သြားတဲ့အခါ ဒီေဂ်စက္ကို သူကိုင္တဲ့အခါ ကြၽန္ေတာ္ ဂ႐ုတစိုက္ ေလ့လာထားတယ္။ ကိုယ္တိုင္ ဝင္ကိုင္ၾကည့္တဲ့အခါ အိုေကပဲ။ ကြၽန္ေတာ့္မွာက ဒီေဂ်နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ပါရမီပါလာတယ္လို႔ ဆိုရမလားပဲ။ ကိုင္ၿပီး ေန႔ပိုင္းအတြင္းပဲ အဲဒီစက္ကို ကြၽမ္းကြၽမ္းက်င္က်င္ ကိုင္တတ္သြားတာ။ အဲဒီတုန္းက ကြၽန္ေတာ္က Note ေတြ သိပ္မသိေသးဘူး။ Earing နဲ႔ပဲ လိုက္တီး ၾကည့္ေသးတာ”

ေသြးေၾကာမွ်င္ တစ္ခုခ်င္းစီထဲတြင္ ႐ုန္းၾကြေနသည့္ ဗီဇသည္ အားေကာင္းေမာင္းသန္ အႏုပညာ တစ္ခု၏ ျမစ္ဖ်ားခံရာဟု ဆိုပါလွ်င္။

“အဲဒီတုန္းက ျမန္မာျပည္ရဲ႕ ပထမဆုံးဒီေဂ် သုံးေယာက္က ဒီေဂ်ၿဖဳိး၊ ဒီေဂ်ေသာ္ေသာ္၊ ဒီေဂ်ေရႊပုေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္က ဒီေဂ်ေပါက္စဘဝ။ အဲဒီတုန္းက Underground မွာ ဒီေဂ်ေက်ာ္ၿငိမ္း ဆိုတာရွိတယ္။ ဒီေဂ်စက္မွာက Player နဲ႔ Mixer တြဲလ်က္၊  အဲ့ဒီတုန္းက ေက်ာ္ၿငိမ္းဆီမွာက Mixer ပဲရွိတာ။ Player ကိုက ဘားလမ္းမွာရွိတဲ့ CD Desk ေတြကို ႏွစ္လုံးဆင့္ၿပီး တြဲဖြင့္ၾကတာ ... ဒီေဂ်စက္ အစစ္ေတာင္ မရွိၾကေသးဘူး”

ဒီေဂ်အခ်ဳိ႕က ႏိုင္ငံျခားမွ တီးၿပီးသား တီးလုံးမ်ားကို ေပါင္းစပ္ကာ တီးၾကေသာ္လည္း သူကေတာ့ ကိုယ္ပိုင္ တီထြင္ထားသည့္ တီးလုံးမ်ားကိုသာ တီးျဖစ္သည္က မ်ားသည္။

ထိုစဥ္က အိမ္က ျမဴးဇစ္ လုပ္မည္ဆိုလွ်င္ ေတးသံရွင္ ျဖစ္ေစခ်င္၏။ ေတးသံရွင္က ေငြရသည္ကိုး။

သူက အတီးသမားပဲ လုပ္ခ်င္သည္။ အထူးသျဖင့္ Producer လုပ္ခ်င္သည္။

“Producer ဆိုတာနဲ႔ လူေတြက သီခ်င္းေတြ ထုတ္ေပးတဲ့ ထုတ္လုပ္သူလို႔ ထင္ၾကတယ္။ အမွန္က Producer ဆိုတာက အခု ကိုဥကၠာဦးသာတို႔ စခဲ့တာေပါ့။ ကီးဘုတ္ေတြ၊ ကြန္ပ်ဴတာေတြနဲ႔ ျမဴးဇစ္ေတြကို ဖန္တီး ထုတ္လုပ္ေပးတာကို ေခၚတာ။ ဒီေဂ်မွာ ႏွစ္မ်ဳိး ရွိတယ္။ ကလပ္မွာ ဖြင့္တဲ့လူေတြနဲ႔ Producer ဆိုၿပီးရွိတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က Producer ေပါ့”

Underground တြင္ သူတီးထားသည့္ သီခ်င္းေခြ ဆယ့္ငါးေခြခန္႔ ကိုယ္ဘာသာ လုပ္ခဲ့သည္။ ကိုယ့္ဘာသာ စီဒီခုတ္၊ အေခြကာဗာ ပရင့္ထုတ္ကာ နီးစပ္ရာ လူေတြဆီ အလကား ျဖန္႔ရသည္။

ထုိစဥ္ကတည္းက သူ႔နာမည္က ဒီေဂ်ဝိုင္း။အခ်ဳိ႕ နာမည္ရၿပီးသား ဒီေဂ်အခ်ဳိ႕ထံ သူ႔အေခြမ်ား ေရာက္သြားသည္။

ထိုစဥ္က ကိုယ္ပိုင္ တီးလုံးျဖင့္ တီးေသာ ဒီေဂ် ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ မရွိေသး။

ဒီေတာ့ ဒီေဂ်မ်ားသည္ သူ႔သီခ်င္းေခြေလးကို ကလပ္မ်ားတြင္ ဖြင့္ေပးၾကသည္။

“အဲဒီတုန္းက ကလပ္မွာ လုပ္ခ်င္ရင္ ခ်ိတ္ေပးတဲ့ ပြဲစားေတြရွိတယ္။ ပြဲခ သုံးေသာင္း ေပးရတယ္။ ကြၽန္ေတာ္လည္း အဲ့ဒီတုန္းကသာ ကလပ္ဒီေဂ်ျဖစ္သြားရင္ ဒီလိုေတာင္ ျဖစ္ခ်င္မွ ျဖစ္လာမွာ”

၂၀၀၄ တြင္ IMP အဖြဲ႔၏ မ်က္ႏွာသီခ်င္း Remix ကို ဒီေဂ်ဝိုင္း ဖန္တီးျဖစ္သည္။

ထိုသီခ်င္း Remix က ေပါက္သြားခဲ့၏။ ကလပ္မ်ား၊ သႀကၤန္မ႑ပ္မ်ားတြင္ မ်က္ႏွာအသံမ်ား ႀကီးစိုးသြားသည္။

၂၀၀၅ တြင္ Underground မွ သူတက္လာခဲ့သည္။ ဒီေဂ်ေဂ်း၊ သားစိုးတို႔ႏွင့္အတူ သူ အေခြထြက္ႏိုင္ခဲ့၏။

သားစိုး၏ ေရာသမေမႊ၊ ဒီေဂ်ေဂ်း၏ ေအဘီ စီဒီတို႔ကို သူ တြဲဖက္ တီးေပးခဲ့သည္။

“ကြၽန္ေတာ္က ဆိုလိုအယ္ဘမ္ မထုတ္ခ်င္ဘူးဗ်။ တစ္ပုဒ္ခ်င္းစီပဲ ထုတ္ရတာကို သေဘာက်တယ္။ ဆိုလိုအယ္ဘမ္ေတြက သိပ္ထိေရာက္မႈ မရွိဘူးလို႔ ကြၽန္ေတာ္ ထင္တယ္။ ၁၅ ပုဒ္ေလာက္ တီးမွ ႏွစ္ပုဒ္ေလာက္ ေပါက္တာဆိုေတာ့ က်န္တဲ့အပုဒ္ေတြကို ႏွေျမာလို႔”

သႀကၤန္ မ႑ပ္မ်ားတြင္ ဒီေဂ်ဝိုင္း၏ သီခ်င္းမ်ား ေပါက္လာသည္။ ပိုက္ဆံရလာသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ အိမ္ေအာက္ထပ္ခန္းကို စတူဒီယို ပုံစံျပင္လိုက္သည္။ ကြန္ပ်ဴတာႏွင့္ ကီးဘုတ္အသစ္ ဝယ္လိုက္သည္။

တျဖည္းျဖည္းခ်င္း သီခ်င္းတီးမည့္ ပစၥည္းမ်ား တစ္ခုခ်င္းစီ စုဝယ္ရသည္။

၂၀၀၅ မွ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္အထိကို ခက္ခက္ခဲခဲျဖင့္ ရပ္တည္ စုေဆာင္းခဲ့ရ၏။

“အဲဒီတုန္းက ဝါသနာပဲ ရွိေသးတယ္၊ အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္းအထိ မရေသးဘူး။ အေတာ္မ်ားမ်ားကို အိမ္ရဲ႕ အကူအညီ ယူေနရေသးတယ္”

၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ေနာက္ပိုင္းတြင္ စတိတ္႐ိႈးမ်ား၊ ဒီေဂ်ပြဲမ်ားမွ ဝင္ေငြရလာၿပီး ရပ္တည္လာႏိုင္ခဲ့သည္။

ေနာက္ပိုင္း ႐ုပ္ရွင္ေနာက္ခံ တီးလုံးမ်ား တီးခတ္လာရသည္။ (၂၇) ႀကိမ္ေျမာက္ ဆီးဂိမ္းအတြက္ သီခ်င္းေရြးခ်ယ္ေရးအဖြဲ႔တြင္ အသက္အငယ္ဆုံး ဒိုင္အေနႏွင့္ ပါဝင္လာခဲ့သည္။ ဆီးဂိမ္းဖြင့္ပြဲပိတ္ပြဲ သီခ်င္းမ်ားကို အကယ္ဒမီ ဓီရာမိုရ္ႏွင့္ အတူတြဲဖက္၍ တီးခတ္ခဲ့ရသည္။ “႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြက် တစ္ေယာက္တည္း မတီးႏိုင္ၾကဘူး။ ဒီေတာ့ ဒီမွာရွိတဲ့ အတီးသမားေတြ အကုန္လုံး အပိုင္းလိုက္ ခြဲၿပီး တီးရတယ္ဗ်။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ တာဝန္ခြဲယူရတယ္။ အဲဒါက် ဒီေဂ်နဲ႔ မဆိုင္ေတာ့ဘူးဗ်။ ျမဴးဇစ္က ဆုံသြားၿပီ။ ၾသဂတ္စထရာ အသံေတြ ထည့္တီးရေတာ့တာ”ဟု ဒီေဂ်ဝိုင္းက ဆိုသည္။

“ႏိုင္ငံျခားမွာ ဒီေဂ်တစ္ေယာက္ ေဖ်ာ္ေျဖတာက တစ္ပြဲလုံးမွ တစ္နာရီေလာက္ပဲ ေဖ်ာ္ေျဖတာ။ ဒီမွာက သႀကၤန္ဆိုလည္း ေလးရက္လုံးလုံး ဒီေဂ်တစ္ေယာက္တည္းက ေဖ်ာ္ေျဖတာဆိုေတာ့ သီခ်င္းေတြက ထပ္လာတယ္။ အဲဒီမွာ လူေတြက မႀကိဳက္ၾကေတာ့ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အတတ္ႏိုင္ဆုံး သီခ်င္းေတြ မထပ္ေအာင္ ေရွာင္တယ္။ အခုကေတာ့ ဒီေဂ်နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အဲဒီလို အယူအဆ အလြဲေတြနဲ႔ပဲ သြားေနရတာေပါ့။ ဒီေနာက္ပိုင္းေတြမွာမွ DJ တစ္ေယာက္ကို တစ္နာရီ၊ ႏွစ္နာရီစီ Set နဲ႔ ဖြင့္တာေတြ ေခတ္စားလာေတာ့ ခုနကလိုမ်ဳိး သီခ်င္းထပ္တာေတြ ေလ်ာ့လာတယ္”

ျမန္မာဂီတေရစီးတြင္ အားေကာင္းေမာင္းသန္ စီးဆင္းလာသည့္ EDM ျမစ္တစ္စင္းထဲတြင္ ဒီေဂ်ဝိုင္းသည္ ပင္နယံတစ္ခုျဖစ္သည္။

“မႏွစ္က သႀကၤန္မွာေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္တို႔ကို Artist လို သေဘာထားၾကတာ ေတြ႔လာရတယ္။ အရင္ကဆို ဒီေဂ်ကို လူေတြက ဂ႐ုမစိုက္ၾကဘူး။ ဖြင့္ခ်င္ရာဖြင့္ ကိုယ့္ကိုလည္း သူတို႔က ဂ႐ုမစိုက္ဘူး။ မ႑ပ္နဲ႔ အဆိုေတာ္ကိုပဲ ၾကည့္ၿပီး လာၾကတာ မ်ားတယ္။ အခုေတာ့ ဒီေဂ်ကိုၾကည့္ၿပီး မ႑ပ္လာတဲ့လူေတြ မ်ားလာတာ ေတြ႔ရေတာ့ ေက်နပ္ပါတယ္”ဟု သူကဆိုသည္။

ဒီေဂ်သည္ သူ ဖန္တီးလိုက္ေသာ အႏုပညာအတြက္ သူ ေက်နပ္ေနသည္။

“ဝါသနာကို ဘယ္ေတာ့မွ လက္မေလွ်ာ့နဲ႔။ တစ္စိုက္မတ္မတ္သာလုပ္။ ကိုယ္ သြားေနတဲ့လမ္းရဲ႕ ေရွ႕နားမွာ ေအာင္ျမင္ျခင္းဆိုတာ ရွိကိုရွိတယ္”

ဒီေဂ်ဝိုင္းသည္ လူငယ္မ်ားကို ထိုသို႔ပင္ သတင္းစကား ပါးလိုက္သည္။

ခက္ေဇာ္(KZ)

  • VIA