News

POST TYPE

ENTERTAINMENT

ဒါ႐ိုက္တာ ခရစၥတီးနားခီ (Christina Kyi) နဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
18-Mar-2017 tagged as

မၾကာခင္ ႐ိုက္ကူးသြားမယ့္ ႐ုပ္သံဇာတ္လမ္းတြဲအေၾကာင္း၊ လူေရြးခ်ယ္မႈ ပံုစံေတြနဲ႔ ဥပၸါယ္တံမ်ဥ္ဇာတ္ကား ႐ံုတင္ျပသမႈ အေျခအေနနဲ႔ အကယ္ဒမီအေပၚ သေဘာထား အျမင္ေတြကို The Voice က အေမရိကန္ ျပည္ေထာင္စုကေန ႐ုပ္ရွင္အတတ္ပညာဘြဲ႔ရထားတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာ ခရစၥတီးနားခီ (Christina Kyi) နဲ႔ ေတြ႔ဆံုေမးျမန္း ထားပါတယ္။ 

Voice : ပထမဦးဆံုး ႐ိုက္ထားတဲ့ မုျဒာေခၚသံ ဘယ္ေတာ့ေလာက္ ႐ံုတင္ျဖစ္မလဲ။
Christina Kyi : အစ္မထင္တာေတာ့ ဒီႏွစ္ထဲ မတင္ျဖစ္ဖို႔ မ်ားတယ္။ သူတို႔က လိုင္းစီေနတယ္။ သူေဌးက A  Channel နဲ႔ သြားခ်င္တာလားဆိုေတာ့ သူက ခဏ ေစာင့္ၾကည့္ခ်င္တယ္လို႔ ေျပာေနေတာ့ အစ္မတို႔ေရွ႕မွာ ကားက ၆၃ ကား ျဖစ္သြားတယ္။ သူေဌးရဲ႕သေဘာေပၚ မူတည္တာေပါ့ေနာ္။ ဒုတိယကားျဖစ္တဲ့ ဥပၸါယ္ တံမ်ဥ္ကိုေတာ့ အစ္မတို႔က လိုင္းမစီဘူး။ B-Channel နဲ႔ သြားဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားတယ္။ 

Voice : ဒီႏွစ္ထဲတင္ ျဖစ္မွာလား။
Christina Kyi : ရႏိုင္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ အစ္မ ႐ံုရွင္နဲ႔ညႇိတဲ့အထဲမွာ အေျခအေန ေကာင္းတယ္။ 

Voice : သီတာ႐ုပ္ရွင္ လူေရြးခ်ယ္မႈေရာ ၿပီးသြားၿပီလား။
Christina Kyi : မၿပီးေသးဘူး။ ၾကားထဲမွာ နာေရးတစ္ခု ရွိတာနဲ႔ မလုပ္လိုက္ႏိုင္ေသးဘူး။ ဒီၾကားထဲမွာ သီတာ ဇာတ္ညႊန္းက သိပ္လည္း မႀကိဳက္ေသးတာနဲ႔ သီတာကို ျပင္ေနခ်ိန္မွာ အစ္မအခု P.I.T(Private Investigation Team) ဆိုတဲ့ တီဗီစီးရီး ႐ိုက္ဖို႔အတြက္ ဇာတ္ညႊန္းေရးဆရာ ေလးေယာက္ငွားၿပီးေတာ့ Team ဖြဲ႔ၿပီးေရးတယ္။ ၿပီးေတာ့ တီဗီစီးရီးကို လူေခၚရင္းနဲ႔ပဲ သီတာအတြက္ပါ ေခၚလိုက္မယ္။ P.I.T အတြက္ အသစ္ေတြ အမ်ားႀကီး သံုးမယ္လို႔ စိတ္ကူးထားေတာ့ တစ္ၿပိဳင္တည္း လုပ္လိုက္မယ္။

Voice : ႐ုပ္သံ ဇာတ္လမ္းတြဲက ဘယ္ေတာ့ေလာက္ စ႐ိုက္ျဖစ္မလဲ။ ဇာတ္လမ္းပံုစံက ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ။
Christina Kyi : P.I.T ကို အရင္ စ႐ိုက္မယ္။ သီတာကိုေတာ့ ေအာက္တိုဘာ၊ ႏိုဝင္ဘာေလာက္မွ ႐ိုက္ျဖစ္မယ္။ မႈခင္းဇာတ္လမ္းေပါ့။ ျမန္မာျပည္မွာ အခု လက္ရွိျဖစ္ေပၚေနတဲ့ မႈခင္းေတြ၊ Social  Issues ေတြနဲ႔ ျမန္မာျပည္နဲ႔ ျမန္မာ့ဓေလ့နဲ႔ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ မႈခင္းေတြကို အဓိကထားၿပီး ေရးသားထားတာပါ။ 

Voice : ဘယ္ႏွစ္ပိုင္းေလာက္ ပါမလဲ။
Christina Kyi : အပိုင္း ၅၀၊ ၆၀ ေလာက္ မျပဘူး။ တစ္ႏွစ္မွာ ၁၂ နာရီစာ ၁၂ ပိုင္းျပမယ္။ တစ္ပိုင္းကို တစ္နာရီစာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ နာရီဝက္နဲ႔ခြဲရင္ ၂၄ ပိုင္း ျပမယ္။ ႏွစ္တိုင္းေတာ့ ထပ္႐ိုက္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားမယ္။ ေအာင္ျမင္သြားၿပီဆိုရင္ေတာ့ ႏွစ္တိုင္း ႏွစ္တိုင္းကို ၁၂ ပိုင္းပဲ သြားမယ္။ ၁၂ ပိုင္းထက္ မပိုဘူး။

Voice : ဒီကားအတြက္ အသစ္ေတြနဲ႔ ႐ိုက္ကူးသြားမွာလား။
Christina Kyi : အသစ္ေတြရယ္ နာမည္ႀကီးေတြရယ္ ႏွစ္ခုေရာမယ္ေပါ့။ ေနာက္တစ္ခုက နာမည္ႀကီးအမ်ားစုက အခ်ိန္မရွိၾကဘူး။ သူတို႔မွာ တျခား ပေရာဂ်က္ေတြ အရမ္းမ်ားတယ္ဆိုေတာ့ အစ္မ မႈခင္းဇာတ္လမ္း ျဖစ္ေနေတာ့ မႈခင္းေတြက တစ္မ်ိဳးၿပီးတစ္မ်ိဳး ေျပာင္းသြားလို႔ ရတယ္။ အဲဒီမွာက်ေတာ့ နာမည္ႀကီးေတြနဲ႔  ႐ိုက္မယ္။ ဇာတ္လမ္းက ႏွစ္မ်ိဳးခြဲထားေတာ့ မႈခင္းကို လိုက္တဲ့သူေတြက်ေတာ့ အသစ္နဲ႔သြားမယ္။ 

Voice : ဘယ္လိုင္းက လႊင့္ဖို႔စီစဥ္ထားလဲ။
Christina Kyi : အစ္မအႏုပညာကို Control လုပ္သြားမွာေၾကာက္လို႔။ ေၾကာ္ျငာေတြ ထည့္႐ိုက္တာပါတယ္။ မင္းသား၊ မင္းသမီးေတြဆိုရင္လည္း ဟိုလူကထည့္ပါ ဒီလူကိုထည့္ပါဆိုတဲ့ အဲဒီလိုမ်ိဳး အႏုပညာကို ျခယ္လွယ္မွာ ေၾကာက္လို႔ ကိုယ့္ပိုက္ဆံနဲ႔ကိုယ္ အစ္မတို႔ ထုတ္လုပ္ေရးကေန ထုတ္႐ိုက္မယ္။ ၿပီးေတာ့မွ အစ္မတို႔ အႏုပညာကို ႀကိဳက္တယ္။ သူတို႔ Channel မွာ ျပခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ Channel ကို အဆင္ေျပရင္ ေရာင္းမယ္။ လံုးဝ အဆင္မေျပဘူးဆိုရင္ အစ္မကို Web Channel  က လာဆက္သြယ္ထားတာ ရွိတယ္။ သူတို႔ အခြဲအေနနဲ႔ေပါ့။ အစ္မျပခ်င္တယ္ဆိုရင္ အစ္မကိုယ္ပိုင္ Website ကေန လႊင့္မယ္။ အဓိကက အႏုပညာကို ထိခိုက္မွာ ေၾကာက္တယ္။ 

Voice : အကယ္ဒမီေပးပြဲ နီးလာတာနဲ႔ အကဲျဖတ္တာေတြကို ေဝဖန္မႈေတြက ထြက္လာတယ္။ ဒီႏွစ္က အရင္ႏွစ္ေတြနဲ႔ အကယ္ဒမီေပးတဲ့ ပံုစံမတူေတာ့ ဒီလိုေျပာင္းလဲမႈအေပၚ ဘယ္လိုျမင္မိလဲ။
Christina Kyi : ေဟာလိဝုဒ္မွာ ဆိုရင္ေတာ့ ေအာ္စကာေပးတဲ့ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္းနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ လူဦးေရနဲ႔ သူ႔ဟာနဲ႔သူ ရွိတယ္။ အစ္မအေနနဲ႔က အကဲျဖတ္တဲ့သူ ဆိုတာ အကဲျဖတ္ႏိုင္ေလာက္တဲ့ အရည္အခ်င္း ရွိရမယ္ေပါ့။ သူမ်ားႏိုင္ငံမွာ ေအာ္စကာကို ေပးတဲ့သူ အေတာ္မ်ားမ်ားက အႏုပညာေက်ာင္းထြက္ေတြ မ်ားတယ္။  အႏုပညာကို ေသခ်ာ နားလည္ၿပီးေတာ့မွ သင္တယ္။ စီးပြားကို ရွာစားတယ္ဆိုေပမယ့္ အႏုပညာကို ေက်ာင္းကို သြားတက္ၿပီးေတာ့မွ ပ႐ိုဂ်ဴဆာေတြ၊ ဒါ႐ိုက္တာေတြ မ်ားေသာအားျဖင့္ ျဖစ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေက်ာင္းတက္တိုင္း ပညာတတ္တာ မဟုတ္ဘူး။ ေမြးရာပါ Talent ရွိၾကတဲ့လူေတြ ရွိတယ္။ နည္းနည္းေလး ပညာကို လိုက္စား႐ံုနဲ႔ မ်ားမ်ားတတ္တဲ့လူေတြ ရွိပါတယ္။ အဲဒီလိုလူေတြက အမွတ္ေပး စည္းကမ္းနဲ႔အညီ ေပးၾကတယ္။ ဒီႏိုင္ငံရဲ႕ အႏုပညာကို  တိုးတက္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ အစ္မျမင္တာေတာ့ တတ္သိကၽြမ္းတဲ့လူေတြသာပဲ အကဲျဖတ္ဒိုင္ေတြ ျဖစ္သင့္တယ္။ 

Voice : ဒီႏွစ္မွာ ဇာတ္ကားေရြး ခ်ယ္စရာ အရင္ႏွစ္ထက္ မ်ားတယ္ဆိုေပမယ့္ ဟာသကားေတြ မ်ားလာေတာ့ ေနာက္ပိုင္းဆိုရင္ ဟာသကားေတြကပဲ  ဦးေဆာင္သြားမယ္လို႔ ျမင္မိလား။
Christina Kyi : အစ္မက အႏုပညာကို ဘယ္လိုျမင္လဲဆိုေတာ့ ဟာသပဲျဖစ္ေစ၊ ဒရမ္မာပဲျဖစ္ေစ၊ ဖိုက္တင္ပဲျဖစ္ေစ ဘယ္လိုအမ်ိဳးစားပဲျဖစ္ျဖစ္ အႏုပညာသည္ တကယ္စစ္ရင္ ခက္ခဲပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ကို ကလိထိုးရယ္စရာ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ အလိုလို ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ လုပ္ရတာဟာ အခက္ခဲဆံုးလို႔ အစ္မျမင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေအာက္လံုးေတြ၊ မဟုတ္တ႐ုတ္ေတြ၊ ဘာမွလည္း အက်ိဳးမရွိဘဲနဲ႔ ဘယ္လိုမွ ရယ္လို႔မရ၊ ဗ႐ုတ္သုတ္ခေတြ ႐ိုက္ျပေနတဲ့ဟာမ်ိဳးကေတာ့ ဟာသလို႔ မေခၚဘူး။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရရင္ အပ်င္းေျပျဖစ္ၿပီး လူေတြရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ အင္မတန္ စိတ္ဆင္းရဲေနတဲ့ ခဏတာေလးမွာ ေအာက္လံုးေလး ၾကားလိုက္ၿပီး ညစ္ပတ္တဲ့ အလံုးေတြနဲ႔ ဟိုေပ်ာ္ ဒီျပက္ေလးျဖစ္တာက ဟာသ႐ုပ္ရွင္လို႔ မျမင္ဘူး။ ဟာသကလည္း ဟာသအႏုပညာ ရွိတယ္။ ဒီအတြက္ေၾကာင့္ ထိုက္တန္တယ္ဆိုရင္ ဒီအႏုပညာကို ေပးကိုေပးရမယ္။ ေနာက္တစ္ခုက အစ္မတို႔ အေနနဲ႔သိတာက ဆန္ခါတင္ စာရင္းက ဘယ္ကား၊ ဘယ္ကား ထြက္လာၿပီဆိုရင္ ေလးကား၊ ငါးကားထက္ မပိုသင့္ဘူး။ ဆန္ခါတင္ျဖစ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေနတိုးက ေနတိုးကို ျပန္ၿပိဳင္လို႔ မရပါဘူး။ ေနတိုးသည္ ေနာက္ထပ္ေလးေယာက္နဲ႔ ၿပိဳင္ရမယ္။ ရွိရွိသမွ် မင္းသားေတြက အနည္းဆံုး ေလးေယာက္၊ ငါးေယာက္ ျဖစ္ေနရမယ္။ ဒါ႐ိုက္တာဆိုလည္း ေလးေယာက္၊ ငါးေယာက္ ျဖစ္ေနရမယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ပရိသတ္ကို ျမင္သာ၊ ထင္ရွားေစရမွာ။ ဘယ္ေနရာမွာ သူတို႔ ဘာအကြက္ကို ၾကည့္ၿပီး အကယ္ဒမီ ေပးလိုက္တာလဲ။ အကယ္ဒမီဇာတ္ဆိုတာ သူတို႔တစ္ေယာက္တည္း သိလို႔မရဘူး။ အကုန္လံုးကို သိသာ ထင္ရွားေအာင္ျပကို ျပရမယ္။ အစ္မတို႔ အႏုပညာကို ေလ့လာ လိုက္စားတဲ့သူေတြ၊ အႏုပညာသည္ေတြ အကုန္လံုးက ႐ုပ္ရွင္ခ်စ္သူေတြပါ။ ဒီအတြက္ေၾကာင့္ ႐ုပ္ရွင္ေတြကို အစ္မတို႔ၾကည့္တဲ့အခါ ဒါက အိုက္တင္ေကာင္းတာလား၊ ဒါ႐ိုက္တာ ေတာ္သလား ဆိုတာသိကို သိရမယ္။ အခုဟာက လံုးဝ မသိရဘူး။ ကိုယ္ေပးခ်င္တဲ့သူကို ေပးတယ္။ ေနာက္ဆံုးက်မွ ဘယ္အကြက္ကို ရပါတယ္ဆိုတာ ေျပာလိုက္တဲ့အခါက်ေတာ့ ပရိသတ္က သူ႔တစ္ေယာက္တည္း အကြက္ကိုျပေတာ့ ေနာက္လူအကြက္ကို မျမင္ရဘူး။ သူမ်ားႏိုင္ငံမွာ ဆုတစ္ဆု ရတယ္ဆိုရင္ ေနာက္လူေတြက ေလးစားသမႈ ျပဳတယ္။ ဒီလူသည္ ဒီအဆင့္ကို ေရာက္လာတဲ့အခါက်ေတာ့ ကိုယ္မရေပမယ့္ သူမ်ားကို ေျပာဆိုျခင္း၊ ပုတ္ခတ္ျခင္းေတြ အရမ္း မလုပ္ၾကဘူး။ အဲဒီလိုပဲ ရသြားတဲ့သူကလည္း ငါေတာ္လို႔၊ ငါတတ္လို႔ ဆိုတာထက္ ဆုနဲ႔ အတူတကြ ဆန္ခါတင္ စာရင္းဝင္ၾကတဲ့သူေတြကို Respect ေပးတဲ့ဟာေလး ေတြ႔ရတယ္။ အဲဒီလို မဟုတ္ဘဲနဲ႔ တစ္ဖက္သတ္ႀကီးေတြျပ၊ တစ္ဖက္သတ္ႀကီးေတြ လုပ္ရင္ေတာ့ အစ္မတို႔လည္း မသိရေတာ့ ေဝဖန္ဖို႔ အရမ္း ခက္ခဲတယ္။ ပရိသတ္ေတြလည္း ေနာက္ဆို အကယ္ဒမီဆိုတာ ေလးစားမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူးလို႔လည္း ထင္တယ္။ 

Voice : အခုေနာက္ပိုင္း ဗီဒီယို ႐ိုက္ကူးမႈ နည္းလာခ်ိန္မွာ ႐ုပ္ရွင္ေတြကို အခ်ိန္နည္းနည္းနဲ႔ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ႐ိုက္ကူးလာၾကေတာ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ ႐ုပ္ရွင္ အရည္အေသြးက ဘယ္ေလာက္အထိ က်ဆင္းသြားႏိုင္မလဲ။
Christina Kyi : အႏုပညာက အခ်ိန္မေပးဘဲနဲ႔ ႐ိုက္တဲ့ကား ဘယ္ကားမွ မေကာင္းဘူးဆိုတာ ၁၀ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း အာမခံႏိုင္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုတာ အႏုပညာဆိုတာ သူမ်ားႏိုင္ငံေတြမွာ ကမၻာေက်ာ္ေအာင္ ေကာင္းေနတယ္ဆိုတာ ဇာတ္ညႊန္းႀကီးကို သံုးႏွစ္ ေရးတာတို႔၊ ငါးႏွစ္ေရးတာတို႔၊ သံုးရက္နဲ႔ေရးလို႔ မရဘူး။ သံုးရက္နဲ႔ လက္တန္းေရးတာ မရဘူးေတာ့ မဟုတ္ဘူး ရတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေပါက္ကရေတြ ထြက္လာတာေပါ့။ ေခါင္းက Overloading ျဖစ္သြားၿပီဆိုရင္  ဒီထက္ ထပ္မထြက္ႏိုင္ဘူးဆိုေတာ့ ထင္တာေတြ လုပ္ပစ္လိုက္တာေပါ့။ ႐ိုက္ကူးေရးမွာလည္း ဒီအတိုင္းပဲ။ အခုေနာက္ပိုင္းဆို အဆိုးဆံုးက ဗီဒီယိုေဈးကြက္ကို ႐ုပ္ရွင္႐ံုေပၚကို တင္တဲ့ဟာကို လက္ခံ႐ိုက္ကူး ေပးေနေသာသူေတြနဲ႔ ႐ိုက္ကူးခြင့္ျပဳၿပီးေတာ့ ျပသခြင့္ေပးလိုက္တဲ့သူေတြကို အစ္မ လံုးဝ နားမလည္ဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔ အျဖစ္ခံတာလဲေပါ့။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔ဘက္က ေျပာလိမ့္မယ္။ ၾကည့္တဲ့သူေတြ ရွိေနတာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ပရိသတ္ဆိုတာက ဘာမွၾကည့္စရာ မရွိရင္ ၾကည့္ေနမယ္လို႔ အစ္မထင္တယ္။

ဆုအိေျႏၵဦး

  • TAGS