News

POST TYPE

ENTERTAINMENT

ေဇာ္ဝင္းထြဋ္နဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
12-Mar-2018

“သူမ်ားေတြလုပ္ထားတဲ့ သီခ်င္းကို ဆိုမယ္ဆိုရင္၊ ျပန္တီးမယ္ဆိုရင္ ေရွ႕ကလူေတြ ဖန္တီးခဲ့တဲ့ စံႏႈန္းက ေကာင္းခ်င္မွ ေကာင္းႏိုင္ေပမယ့္ သူတို႔က ေအာ္ရဂ်င္နယ္ ျဖစ္တယ္ဆိုတာေတာ့ မေမ့ဖို႔လိုတာေပါ့”

ေရာ့ခ္ဂီတ ခ်စ္ပရိသတ္ေတြရဲ႕ အခိုင္အမာအားေပးမႈကို ရရွိထားဆဲျဖစ္တဲ့ ေတးသံရွင္ ေဇာ္ဝင္းထြဋ္နဲ႔ ေတြ႔ဆံုၿပီး သီခ်င္းတစ္ပုဒ္သီဆိုတဲ့အခါမွာ အေရးပါတဲ့အခ်က္မ်ားအေၾကာင္း၊ သူႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ လူငယ္ေရာ့ခ္အဆိုေတာ္ေတြအေၾကာင္းနဲ႔ ျပန္ဆိုေတးဂယက္အေပၚ သူ႔အျမင္ေတြကို The Voice က ေမးျမန္းေဖာ္ျပထားပါတယ္။

Voice : ကိုယ္ဆိုလိုက္တဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္က နားေထာင္တဲ့ပရိသတ္ရင္ထဲကို ေရာက္သြားဖို႔က ခံစားမႈက အဓိကက်သလား၊ ဆိုတဲ့နည္းစနစ္ပိုင္းက ပိုၿပီးအေရးပါလား။
ZWH : အဲ့ဒါကေတာ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ဆိုလို႔ရတဲ့နည္းစနစ္ေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ဥပမာ - ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း ဆိုတာကိုပဲနားေထာင္ၾကည့္လိုက္ေပါ့ေနာ္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ႀကိဳက္သလိုဆိုလို႔ရတယ္။ ဒါေပမဲ့ မ်ားေသာအားျဖင့္ကေတာ့ အသံတစ္ခုတည္းနဲ႔ဆိုေနၾကတာ မ်ားတာေပါ့။ ႐ုတ္တရက္ နားေထာင္လိုက္လို႔ အသံေလးထူးျခားေနရင္ ႀကိဳက္လိုက္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေနာက္သီခ်င္းဆယ္ပုဒ္ဆိုလည္း ဒီအသံနဲ႔ပဲဆိုေတာ့ နားေထာင္ရတာ႐ိုးလာတာေပါ့။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ပ်င္းစရာမေကာင္းေအာင္၊ တကယ္ခံစားၿပီးဆိုရင္ေတာ့ ပရိသတ္လက္ခံအားေပးမႈ ရလာမွာပါပဲ။ သီခ်င္းကို ႏွလံုးသားနဲ႔ဆို႐ံုတင္ မရေသးပါဘူး။ ဆိုတဲ့နည္းစနစ္ပိုင္း ေကာင္းဖို႔လည္းလိုပါတယ္။ ဆိုတဲ့အခါမွာ နည္းစနစ္တစ္ခုတည္းနဲ႔ မဆိုဖို႔ေပါ့ေနာ္။ အဲ့ဒါအေရးႀကီးပါတယ္။

Voice : ဒီဘက္ေခတ္ ေရာ့ခ္ဆိုတဲ့ လူငယ္ေတြထဲမွာေရာ ဦးညီထြဋ္ သေဘာက်မိတဲ့သူေတြက ဘယ္သူေတြ ျဖစ္မလဲ။
ZWH : ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ Hard Rock လို ပံုစံမ်ိဳးေတြ ႀကိဳက္တာမ်ားတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာေတာ့ Hard Rock လို ပံုစံမ်ိဳးေတြဆိုတာ နည္းလိမ့္မယ္။ ႏိုင္ငံျခားမွာဆို Rolling Stone၊ ဘ႐ုစပရင္းတင္း၊ ေရာ့ခ္စတီးဝပ္တို႔ ဆိုခဲ့တဲ့ပံုစံမ်ိဳးေပါ့။ ဒီမွာေတာ့ အဲ့ဒီလိုပံုစံေတြဆိုတာ နည္းၾကတယ္။ အရင္တုန္းကေတာ့ ပေလးဘြိဳင္းကိုသန္းႏိုင္ဆို အဲ့ဒီလို သီခ်င္းမ်ိဳးေတြဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႀကိဳက္ခဲ့တာေပါ့ေနာ္။ ဒီဘက္ေခတ္မွာေတာ့ အဲ့ဒီလိုပံုစံမ်ိဳးေတြဆိုတဲ့ ေရာ့ခ္တီးဝိုင္းေတြက နည္းမယ္ထင္တယ္။ ဒီဘက္ေခတ္မွာေတာ့ ေရမြန္တို႔၊ ေဖာ္ကာတို႔ကိုေတာ့ ႀကိဳက္ပါတယ္။ သူတို႔ဆိုရင္ ဆိုတာေရာ၊ Performance ေရာ ဘာမွေျပာစရာမရွိပါဘူး။ က်ားေပါက္လည္း ႀကိဳက္ပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆိုေနတဲ့ Taste မ်ိဳးေတာ့ မဟုတ္ဘူးေပါ့ေနာ္။

Voice : မၾကာေသးခင္က ျပန္ဆိုေတး ဂယက္ျပန္ထလာတာလည္း ေတြ႔ရတယ္။ တခ်ိဳ႕ပရိသတ္ေတြက ျပန္ဆိုေတးထက္ မူရင္းအဆိုေတာ္အသံကိုပဲ လက္ခံၾကတယ္။ အဲ့ဒါကေရာ ဘာေၾကာင့္လို႔ထင္လဲဗ်။
ZWH : ျပန္ဆိုေတးေတြကေတာ့ ျပန္ေတာ့ဆိုေနၾကမွာပါပဲ။ ဒီလိုဆိုတဲ့သေဘာကလည္း သီခ်င္းေတြကို လက္ဆင့္ကမ္းသယ္ေဆာင္တဲ့သေဘာပါပဲ။ တစ္ခါတေလက်ေတာ့လည္း လက္ဆင့္ကမ္းတဲ့ပံုမေပါက္ ဘဲနဲ႔ အလုအယက္ဆိုၾကတဲ့ပံုစံမ်ိဳး မေပါက္ဖို႔လိုတာေပါ့ေနာ္။ ျပန္ဆိုတယ္ဆိုကတည္းက Tribute လုပ္တာပဲေလ။ ေရွ႕ကသီခ်င္းကို ေလးစားလို႔ဆိုတာ၊ ေရွ႕က ဖန္တီးခဲ့တဲ့သူေတြကို ေလးစားတဲ့စိတ္နဲ႔ဆိုတာပဲ ျဖစ္ရမွာေပါ့ေနာ္။ သီခ်င္းကိုလည္း ေလးေလးစားစားနဲ႔ ဆိုဖို႔လိုတယ္။ ကိုယ့္သီခ်င္းကိုေတာ့ ကိုယ့္ပါးစပ္ထဲမွာ ႀကိဳက္သလို ဆိုလို႔ရတယ္။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ ေအာ္ေနလည္း ဘာမွမျဖစ္ဘူး။ သူမ်ားေတြလုပ္ထားတဲ့သီခ်င္းကို ဆိုမယ္ဆိုရင္၊ ျပန္တီးမယ္ဆိုရင္ ေရွ႕ကလူေတြ ဖန္တီးခဲ့တဲ့စံႏႈန္းက ေကာင္းခ်င္မွ ေကာင္းႏိုင္ေပမယ့္ သူတို႔က ေအာ္ရဂ်င္နယ္ျဖစ္တယ္ဆိုတာေတာ့ မေမ့ဖို႔လိုတာေပါ့။ 

Voice : ကိုယ္တိုင္ေရာ သူမ်ားဆိုခဲ့တဲ့သီခ်င္း ျပန္ဆိုရရင္ ဘယ္လိုခံစားခ်က္နဲ႔ဆိုျဖစ္လဲ။
ZWH : ျပန္ဆိုေတးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ကိုသန္းႏိုင္သီခ်င္းေတြ တအားႀကိဳက္ေတာ့ သူ႔သီခ်င္းေတြ ျပန္ဆိုဖူးတယ္။ ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့ ကိုခင္ေမာင္တိုး အမွတ္တရတုန္းက ဆိုေပးဖူးတယ္။ ကိုေစာဘြဲ႔မွဴး အမွတ္တရတုန္းကလည္း ဆိုေပးဖူးတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္က တကယ့္ကို Tribute ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ ဝင္ဆိုေပးတာပါ။ အဲ့ဒီသီခ်င္းေတြကို ကၽြန္ေတာ့္႐ိႈးပြဲေတြမွာ ယူလည္းမဆိုဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕သီခ်င္းလို႔လည္း မသတ္မွတ္ဘူးေပါ့ေနာ္။ ကိုယ့္ပါးစပ္ထဲေရာက္တာနဲ႔ ကိုယ့္သီခ်င္းျဖစ္တယ္လို႔လည္း ေျပာလို႔မရဘူး။ မွားတဲ့ဘက္မွာတို႔ ဘာတို႔ဆို ပရိသတ္ႀကိဳက္ခဲ့တာပဲေလ။ ကၽြန္ေတာ္က သူမ်ားသီခ်င္း ျပန္ဆိုရင္ သူတို႔ကို လံုးဝဂုဏ္ျပဳတဲ့ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ပဲ ဆိုပါတယ္။

Voice : တခ်ိဳ႕အဆိုေတာ္ႀကီးေတြက သူတို႔နဲ႔လက္တြဲေနက် ေတးေရးဆရာေတြက သီခ်င္းေတြ အေရးက်ဲသြားရင္ သူတို႔ပါ သီခ်င္းသစ္ထြက္တာ က်ဲသြားတယ္။ ကိုယ္တိုင္ေရာ အဲ့ဒီလိုမ်ိဳး ႀကံဳဖူးလား။
ZWH : ကၽြန္ေတာ့္ကို သီခ်င္းေရးေပးတဲ့အထဲမွာ အသက္အငယ္ဆံုးကေတာ့ ေဆာင္းဦးလိႈင္ေပါ့ေနာ္။ ေဆာင္းဦးလိႈင္ထက္ငယ္တဲ့သူ ေရးတာေတာ့ မဆိုခဲ့ဖူးဘူး။ ဒါေပမဲ့ က်ားေပါက္ေရးေပးတဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ေတာ့ ဆိုဖူးတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့သီခ်င္းကို ေရးေပးတဲ့သူေတြက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔စိတ္တူ ကိုယ္တူရွိတဲ့သူေတြမ်ားပါတယ္။ ကိုဝင္းလိႈင္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔အတူသြား၊ အတူလာ၊ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္မွာ အတူအိပ္ၿပီး တစ္စိတ္တစ္ဝမ္းတည္းျဖစ္ၿပီးေတာ့မွ သီခ်င္းေတြ ေရးေပးတာပါ။ ကိုသုခမိန္လိႈင္၊ ကိုဝင္းမင္းေထြးတို႔ဆိုရင္ သူတို႔ႀကံဳခဲ့တဲ့ ေလာကဓံက ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ပိုမ်ားပါတယ္။ သူတို႔ေၾကာင့္ အ႐ြယ္နဲ႔မမွ်တဲ့ သီခ်င္းမ်ိဳးေတြ ကၽြန္ေတာ္ဆိုႏိုင္ခဲ့တာေပါ့။ ရာဇဝင္သီခ်င္းဆိုရင္ အဲ့ဒီတုန္းက အဲ့ဒီေလာက္ ျဖတ္သန္းမႈ အေတြ႔အႀကံဳမရွိေသးဘဲနဲ႔ ဆိုႏိုင္ခဲ့တာေပါ့ေနာ္။ အဲ့ဒီေနာက္ပိုင္း ပါးစပ္ကအက်င့္ပါသြားေတာ့ သိပ္ႏုတဲ့သီခ်င္းေတြ ဆိုလို႔မရေတာ့ဘူး။ ကိုယ္လည္း အ႐ြယ္တစ္ခုေရာက္လာၿပီဆိုေတာ့ အရင္လူေတြနဲ႔ေပါင္းၿပီး သီခ်င္းေတြကို ပံုစံေျပာင္းၿပီး ဖန္တီးဖို႔ရွိပါတယ္။

သန္႔ဇင္ဦး