News

POST TYPE

ENTERTAINMENT

ျပည္ဟိန္းသီဟနဲ႔ ေတြ႔ဆံုျခင္း
21-Feb-2018 tagged as အႏုပညာ



“ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ႏိုင္ငံတကာကို သြားခ်င္တယ္။ အဲ့ဒီလိုမ်ိဳး လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့လူမ်ိဳးေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔က ႀကိဳဆိုတယ္”

ဟာသကားေတြ အ႐ိုက္မ်ားတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာျပည္ဟိန္းသီဟနဲ႔ေတြ႔ဆံုၿပီး ေပါကားနဲ႔ ဟာသကားအၾကားက ကြာျခားမႈေတြအေၾကာင္း၊ အသက္ေလးဆယ္ေနာက္ပိုင္းမွာ ကား႐ိုက္ေလွ်ာ့သြားမယ့္ အေၾကာင္းနဲ႔အတူ Pre Production လုပ္ျခင္းရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳးမ်ားကို The Voice က ေမးျမန္းေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။ 

Voice : ပရိသတ္ေတြက ဟာသကားဆိုတာနဲ႔ ေပါကားဆိုၿပီး သတ္မွတ္ေနၾကတဲ့အေပၚ ဘာေျပာခ်င္လဲ။ 
PHTH : ေပါကားဆိုတာက ဟာသကားလို႔ေျပာၿပီးေတာ့ မရယ္ရတဲ့ ကားမ်ိဳးပါ။ ဥပမာ-သရဲကားဆိုရင္လည္း သရဲကားျဖစ္ၿပီးေတာ့ မေၾကာက္ရတဲ့ကား၊ အိမ္ေထာင္ေရးကားဆိုလည္း ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ရသမရွိတဲ့ ကားမ်ိဳးေပါ့ေနာ္။ ဒါေပမဲ့ ဟာသကားနဲ႔ေပါကားဆိုတာကို ပရိသတ္ကပဲ ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ဆံုးျဖတ္လို႔ရတာပါ။ သူ႔ဘက္ကၾကည့္ေတာ့ လက္ဖမိုး၊ ကိုယ့္ဘက္ကၾကည့္ေတာ့ လက္ဖဝါးဆိုတာမ်ိဳးပါပဲ၊ ကိုယ္က လက္တစ္ေခ်ာင္းေထာင္ျပၿပီးေတာ့ လက္ဖဝါးလို႔ေျပာေနေပမယ့္ ေနာက္ကၾကည့္တဲ့လူကေတာ့ လက္ဖမိုးလို႔ေျပာမွာပဲ။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ဒီအေပၚမွာ လိုက္ခံစားၿပီး ေျပာေနလို႔ေတာ့မရဘူး။

Voice : ဟာသကားအ႐ိုက္မ်ားတဲ့ ဒါ႐ိုက္တာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေပါကားမျဖစ္ေအာင္ ဇာတ္လမ္းဖန္တီးမႈပိုင္းမွာ ပိုၿပီးဂ႐ုစိုက္ရမွာပဲ။ 
PHTH : ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း အဓိက မေပါေအာင္ဆိုတာမ်ိဳး၊ ဟာသနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ရယ္ေစခ်င္တာမ်ိဳးေလးေတြကို ပိုၿပီးေတာ့ ဂ႐ုစိုက္လာရတာေပါ့။ ဘာပဲေျပာေျပာ ေကာင္းပါတယ္၊ ေဝဖန္မႈေတြ၊ တိုက္ခိုက္မႈေတြရွိလာေတာ့ ကိုယ့္အတြက္လည္း ပိုႀကိဳးစားဖို႔ အင္အားျဖစ္သြားတာေပါ့ေနာ္။ တခ်ိဳ႕ကားေတြဆိုလည္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ျပန္ၾကည့္တဲ့အခါမွာ ႐ိုက္ေနတုန္းကေတာ့ အဆင္ေျပတယ္၊ ဒါေပမဲ့ တည္းျဖတ္တဲ့အခ်ိန္က်မွ ဒါေလးက နည္းနည္းေပါတယ္လို႔မ်ား ခံစားရမလား၊ ပရိသတ္က ေဝဖန္မလားဆိုတဲ့ အေတြးဝင္လာၿပီး ျပန္ဖ်က္လိုက္တာမ်ိဳးေတြရွိတယ္။ ဒါကေတာ့ အဆိုးထဲကအေကာင္းပါ။ 

Voice : အရင္တုန္းကဆို ကိုယ္ပိုင္ဇာတ္လမ္းေတြကိုပဲ ႐ိုက္တယ္ေနာ္၊ ေနာက္ပိုင္းမွာ သူမ်ားဇာတ္လမ္းေတြကိုပါ ႐ိုက္ျဖစ္လာတာက ဘာေၾကာင့္လဲ။ 
PHTH : အရင္တုန္းကဆို ကၽြန္ေတာ္က သူမ်ားဇာတ္လမ္းေတြမ႐ိုက္ဘူး၊ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ပဲ ကိုယ္ပိုင္ဇာတ္လမ္းေတြေရးတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကားအေရအတြက္ အရမ္းမ်ားလာတဲ့အခါက်ေတာ့ ဇာတ္ေတြမထပ္ေအာင္ စဥ္းစားရတာမ်ိဳးေတြရွိတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ျပင္ပဇာတ္လမ္းေတြ ဝယ္ယူလာရတယ္။ စာေရးဆရာေတြဆီမွာ ဟာသဇာတ္လမ္းေလးရွိတယ္ဆိုရင္ အရင္ညႇိတယ္၊ ဖတ္ၾကည့္တယ္။ ဇာတ္လမ္းက ေကာင္းတယ္ဆိုရင္ ဒီဇာတ္လမ္းကို ႐ုပ္ရွင္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုအသက္သြင္းမလဲ၊ ဘယ္လိုေျပာင္းလဲမလဲ ဆိုတာမ်ိဳးေလးေတြလုပ္ၿပီး ႐ိုက္ျဖစ္ပါတယ္။

Voice : “ဥပါယ္တံမ်ဥ္” ႐ုပ္ရွင္ကားကိုၾကည့့္ျဖစ္လား၊ ပရိသတ္ေတြသာမကဘဲ ႐ုပ္ရွင္ေလာကသားေတြကပါ ခ်ီးက်ဴးၾကတဲ့ကားဆိုေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕အျမင္က ဘယ္လိုရွိလဲ။ 
PHTH : ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ႀကိဳဆိုပါတယ္။ အဲ့ဒီကားကို ဘားအံက ႐ုပ္ရွင္႐ံုမွာ ၾကည့္ခဲ့ေသးတယ္၊ ၾကည့္ၿပီးၿပီးခ်င္းမွာပဲ Review ေရးလိုက္ေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတာင္မွ ဒီလိုကားမ်ိဳးကို မ႐ိုက္ႏိုင္ေသးပါဘူးဆိုၿပီး အ႐ိုးသားဆံုးဝန္ခံထားတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႀကီးျပင္းခဲ့ရတဲ့ အသက္အ႐ြယ္အပိုင္းအျခားမွာ ဒီအခ်ိန္ေရာက္မွ သင္တန္းျပန္တက္မယ္၊ ျပန္ေလ့လာမယ္ဆို မလြယ္ေတာ့ဘူးေလ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း အရွင္းဆံုးေျပာရရင္ ကိုယ္သိသေလာက္၊ ကိုယ္တတ္တဲ့ပညာ၊ သင္ဆရာ၊ ျမင္ဆရာ၊ ၾကားဆရာေတြနဲ႔ ႀကီးျပင္းခဲ့ရတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ အတိုင္းအတာတစ္ခုထိေတာ့ ဒီလိုပံုစံပဲ သြားေနလို႔ရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ႏိုင္ငံတကာကို သြားခ်င္တယ္။ အဲ့ဒီလိုမ်ိဳးလုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ လူမ်ိဳးေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔က ႀကိဳဆိုတယ္၊ လက္ခံတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ့္သားေတြဆိုလည္း အသက္က ငယ္ေသးတယ္ဆိုေပမယ့္ သူတို႔ေတြ ဘယ္လိုလုပ္ၾကတယ္၊ ႀကိဳးစားၾကတယ္ဆိုတာကို ကိုယ္ကၾကည့္ၿပီးေတာ့ ဘာအေတြးဝင္လာလဲဆိုေတာ့ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေတာ့ လုပ္ခြင့္မရေတာ့တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ငါ့သား၊ ငါ့သမီးေတြ တစ္ခ်ိန္မွာ ဒါ႐ိုက္တာလုပ္မယ္ဆိုရင္ ႏိုင္ငံျခားမွာ ေက်ာင္းသြားထားမယ္၊ တကယ္ကိုသင္ေပးမယ္၊ တကယ္ကို ေလ့လာခိုင္းမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ စီနီယာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အနာဂတ္မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို ႀကိဳဆိုတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုလည္း လက္ရွိမွာ အသက္က သံုးဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ရွိၿပီ။ ေနာက္အလြန္ဆံုး ကၽြန္ေတာ္႐ိုက္ရင္ ေလးႏွစ္ေပါ့။ အသက္ေလးဆယ္က်ရင္ ဒီအလုပ္လည္း ကၽြန္ေတာ္လုပ္မွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ တျခားစီးပြားေရးဘက္ကို ဦးတည္ၿပီးသြားမွာဆိုေတာ့ အနာဂတ္ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို လက္ကမ္းႀကိဳဆိုပါတယ္။

Voice : ဒါ႐ိုက္တာအလုပ္က အသက္ႀကီးတဲ့အထိ လုပ္သြားလို႔ရတဲ့အလုပ္ပါ၊ ဘာေၾကာင့္ မလုပ္ေတာ့မွာလဲ။ 
PHTH : အဓိကကေတာ့ မလုပ္ေတာ့ဘူးဆိုတာထက္ ေလွ်ာ့မယ္ေပါ့ေနာ္။ လုပ္ျဖစ္ခ်င္လည္း လုပ္ျဖစ္မယ္၊ မလုပ္ျဖစ္ခ်င္လည္း မလုပ္ျဖစ္ဘူးေပါ့၊ အရမ္းစိတ္ကူးေပါက္လို႔ ထ႐ိုက္ခ်င္တယ္ဆို ႐ိုက္လိုက္မယ္။ လက္ရွိမွာက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဆို တစ္လကို ႏွစ္ကား၊ သံုးကားေလာက္က ပံုမွန္႐ိုက္ေနရတယ္၊ ၂၀၁၈ ခုႏွစ္တစ္ႏွစ္လံုးကိုလည္း ႐ိုက္ရဦးမယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ မိသားစုအတြက္ကို အခ်ိန္မေပးႏိုင္ဘူး၊ အရွင္းဆံုးေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ့္သားအငယ္ဆိုရင္ အေဖ့ကိုေတြ႔တာနဲ႔ ေျပးၿပီးေတာ့ ဖက္ငိုရတဲ့ အေနအထားမ်ိဳးေတာင္ရွိတယ္။ အေဖက သူ႔အနားမွာ မေနႏိုင္ဘူးေလ။ အဲ့ဒီလိုမ်ိဳးျဖစ္ေတာ့ မိသားစုနဲ႔ နည္းနည္းကင္းကြာသလို ခံစားရတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ေလးႏွစ္ကို ဆက္ႀကိဳးစားမယ္၊ ပရိသတ္ကိုေပးဆပ္မယ္။ ၿပီးသြားရင္ေတာ့ ကားအေရအတြက္ကိုေလွ်ာ့ၿပီး မိသားစုအတြက္လည္း အခ်ိန္ေပးမယ္၊ ကိုယ္ပိုင္ထုတ္လုပ္ေရးေထာင္ၿပီး တစ္ႏွစ္ကို ႏွစ္ကားပဲျဖစ္ျဖစ္၊ သံုးကားပဲျဖစ္ျဖစ္ ႐ိုက္သြားမယ္လို႔ စိတ္ကူးထားတယ္။

Voice : ေနာက္ပိုင္းမွာ Pre Production ပိုင္းကိုလည္း အားစိုက္လုပ္လာၾကတာ ေတြ႔ရတယ္၊ သူ႔ရဲ႕ေကာင္းက်ိဳးေတြက ဘာျဖစ္မလဲ။ 
PHTH : အရင္ကတည္းကလည္း Pre Production ပိုင္းကိုလုပ္ၾကဖို႔ အႀကံေပးၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ခက္တာက ဒီမွာမလုပ္ၾကဘူး။ ဒါကလည္း သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြရဲ႕အခက္အခဲေပါ့ေနာ္၊ အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္းေျပာပါတယ္။ မၾကာေသးမီက ကၽြန္ေတာ္႐ိုက္ခဲ့တဲ့ “ေဟာက္စား” ႐ုပ္ရွင္ကားဆိုရင္လည္း မ႐ိုက္ခင္မွာ ကိုျမင့္ျမတ္ေရာ၊ ကိုေက်ာ္ေက်ာ္ဗိုေရာ၊ ကၽြန္ေတာ္ေရာ၊ ထုတ္႐ိုက္တဲ့ ကိုဘိုစန္းပါ တစ္ပတ္၊ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ကိုဆံုၿပီးေတာ့ ဒီကားကို ဘယ္လို႐ိုက္ၾကမလဲ၊ ဆက္တင္ကို ဘယ္လိုေဆာက္ၾကမလဲ၊ လက္ရွိမွာ ႐ြာကားေတြက အရမ္းမ်ားလာေတာ့ အျမင္ဆန္းေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ ဆိုတာကအစ တိုင္ပင္ၾကတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ အဲ့ဒီကား႐ံုတင္ရင္ေတာ့ ပရိသတ္ႀကီးေတြ႔ရမွာပါ။ အဓိက Pre Production လုပ္ရာကေန အေတြးရလာတာေပါ့ေနာ္။ 

ဝင္းထြန္းႏိုင္

  • VIA