News

POST TYPE

ARTICLE

႐ိုးမေတာင္ေျခက မီးေမွ်ာပြဲ
04-Oct-2017 tagged as သီတင္းကၽြတ္

လမ္းပန္းဆက္သြယ္မႈမ်ား ပိုမိုေကာင္းမြန္လာျခင္းက ပဲခူး႐ိုးမေတာင္ေျခမွ ႏွစ္ေပါင္း ရာေက်ာ္သက္တမ္း ေရာက္ရွိလာၿပီျဖစ္သည့္ နာမည္ေက်ာ္ မီးေမွ်ာပြဲကို လာေရာက္သူမ်ားပို၍ တိုးလာေစသည္။ ႐ိုးရာ မီးေမွ်ာပြဲျဖစ္သည့္ ေရႊက်င္မီးေမွ်ာပြဲက လာေရာက္ၾကည့္႐ႈ လည္ပတ္သူမ်ားကို ေဖ်ာ္ေျဖဧည့္ခံရန္အတြက္ ျမစ္အတြင္း မီးအလွဆင္ေလွမ်ား၊ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ေလွမ်ားက ေစာင့္ႀကိဳေနၿပီျဖစ္သည္။

အယ္ဒီတာ


ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး အေရွ႕ဘက္ ႐ိုးမေတာင္ေျခအနီး ေရွာက္သီးယိုစံုလုပ္ငန္းႏွင့္ ေရႊတူးေဖာ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားေၾကာင့္ နာမည္ေက်ာ္ၾကားသည့္ ေရႊက်င္ၿမိဳ႕သည္ ႏွစ္စဥ္ သီတင္းကၽြတ္ လဆန္းေက်ာ္ပါက ပံုမွန္ထက္ပို၍ သက္ဝင္ လႈပ္ရွားေနသည္။

အဆိုပါ ၿမိဳ႕မွာ  ေညာင္ေလးပင္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ ၁၃ မိုင္ကြာေဝးၿပီး စစ္ေတာင္းျမစ္ႏွင့္ ေရႊက်င္ေခ်ာင္း ဆံုရာတြင္တည္ရွိေသာ ေရႊက်င္ၿမိဳ႕ပင္ျဖစ္ၿပီး သီတင္းကၽြတ္ လဆန္းေက်ာ္ခ်ိန္တြင္ သာမန္ထက္ ပိုစည္ကားသည္က ေရႊက်င္မီးေမွ်ာပြဲေတာ္ေၾကာင့္ပင္ျဖစ္သည္။

ေရႊက်င္ၿမိဳ႕သည္ အဂၤလိပ္ေခတ္က ေညာင္ေလးပင္၊ ဒိုက္ဦးၿမိဳ႕မ်ား သာမက ေတာင္ငူၿမိဳ႕မ်ားကို အုပ္ခ်ဳပ္ခဲ့သည့္ ခ႐ိုင္ၿမိဳ႕ႀကီးတစ္ၿမိဳ႕ ျဖစ္ခဲ့ေသာ္လည္း လက္ရွိတြင္ ေရွာက္ယို၊ ဒူးရင္းသီးႏွင့္ ေရႊမုဆိုးမ်ား က်င္လည္ရာ ၿမိဳ႕ငယ္တစ္ခုသာ။

ေရႊက်င္ၿမိဳ႕နယ္တြင္ ရပ္ကြက္ ၈ ခုႏွင့္ ေက်း႐ြာေပါင္း ၃၁ ႐ြာရွိၿပီး ဗမာ၊ ကရင္၊ ရွမ္းတိုင္းရင္းသားမ်ား အပါအဝင္ လူဦးေရ ရွစ္ေသာင္းကိုးေထာင္ေက်ာ္ ေနထိုင္ၾကသည္။ ေဒသခံမ်ားက ဥယ်ာဥ္ၿခံႏွင့္ ေရႊတူးေဖာ္ေရးလုပ္ငန္း၊ သစ္သီးယိုစံု လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ၾကသည့္အျပင္ မိ႐ိုးဖလာ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္း လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္သူမ်ားလည္း ရွိသည္။

ေရႊက်င္တြင္ သီတင္းကၽြတ္ကာလေရာက္တိုင္း ရွင္ဥပဂုတၱမေထရ္ ပူေဇာ္ပြဲႏွင့္ သီတင္းကၽြတ္ မီးေမွ်ာပြဲကို က်င္းပသည္။ အဆိုပါ ပြဲေတာ္တို႔ကို အဂၤလိပ္ေခတ္ႏွင့္ ေတာ္လွန္ေရးေကာင္စီေခတ္ႏွင့္ တိုင္းေရးျပည္ေရး မၿငိမ္မသက္ျဖစ္ေသာ အခိုက္အတန္႔သာ မက်င္းပႏိုင္ခဲ့ေသာ္လည္း က်န္ကာလမ်ားတြင္ က်င္းပခဲ့ရာ ႏွစ္ေပါင္း ၁၆၆ ႏွစ္ ျပည့္ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။

လူေသာင္းႏွင့္ခ်ီ လာေရာက္ေသာ ပြဲေတာ္

ယခုႏွစ္က်င္းပေသာ  ရွင္ဥပဂုတၱမေထရ္ ပူေဇာ္ပြဲႏွင့္ သီတင္းကၽြတ္ မီးေမွ်ာပြဲေတာ္ကို ေအာက္တိုဘာလ ၃ ရက္မွ ေအာက္တိုဘာလ ၆ ရက္အထိ က်င္းပသည္။ 

အေဝးေရာက္ ေရႊက်င္ဇာတိဖြားမ်ားက ဇာတိေျမသို႔ ျပန္လာ၍ သီတင္းကၽြတ္လျပည့္ေန႔တြင္ ေရႊက်င္ၿမိဳ႕ရွိ ဘိုးဘြားမိဘမ်ားကို ကန္ေတာ့ၿပီး ေဆြမ်ိဳးမိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ဆံုႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ 
ယင္းေနာက္ သီတင္းကၽြတ္ လျပည့္ေက်ာ္တြင္ က်င္းပသည့္ မီးေမွ်ာပြဲကို ဆင္ႏႊဲၾကသည္။

ထို႔အျပင္ ပဲခူးတိုင္း ေဒသခံမ်ားကလည္း တိုင္းအတြင္း ထူးျခားေသာ ေရႊက်င္ မီးေမွ်ာပြဲေတာ္ကို လာေရာက္ ဆင္ႏႊဲမႈမ်ား ရွိၿပီး ဘုရားဖူး ပို႔ေဆာင္ေရး အဖြဲ႔မ်ားက ေရႊက်င္ မီးေမွ်ာပြဲေတာ္ကို  ခရီးစဥ္ဆြဲကာ အနယ္နယ္ အရပ္ရပ္ ေနသူမ်ားကလည္း ပြဲေတာ္ကို လာေရာက္ ဆင္ႏႊဲၾကသည္။ 

ထိုပြဲေတာ္ကာလတြင္ ပရိသတ္ေသာင္းခ်ီ လာေရာက္ေၾကာင္း ေဒသအာဏာပိုင္မ်ားထံမွ သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ မိုင္ေပါင္း ၁၄၀ ေက်ာ္ကြာေဝးသည့္ ေညာင္ေလးပင္ၿမိဳ႕နယ္၏ အေရွ႕ဘက္ ဘုရားႀကီး လမ္းဆံုတြင္ဆင္းၿပီး ဆိုင္ကယ္ကယ္ရီ သို႔မဟုတ္ ေညာင္ေလးပင္-ေရႊက်င္ လိုင္းကားမ်ားကို စီးၿပီးလာမည္ဆိုပါက တစ္နာရီခန္႔ အၾကာတြင္ နန္းေတာ္ၿမိဳ႕႐ိုးေဟာင္းသဖြယ္ ျပင္ဆင္ထားေသာ “ေရႊက်င္ၿမိဳ႕မွ လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏”ဆိုေသာ ၿမိဳ႕ဝင္မုခ္ဦးကို ေတြ႔ရမည္။   
                
မုခ္ဦးကို ေက်ာ္လြန္ပါက ဆိုး႐ြားလွေသာ လမ္းမႀကီးမ်ားႏွင့္ ေရႊက်င္ၿမိဳ႕ သမိုင္းဝင္ ဘုရားႀကီးအနီးသို႔ ေျပာင္းေ႐ႊ႕ထားေသာ ေဈးဆိုင္ခန္းမ်ားကို ျမင္ေတြ႔ရမည္။ အဆိုပါ လမ္းမႀကီးမ်ားႏွင့္ ဘုရားႀကီးအနီးတြင္ ပြဲေတာ္ရက္ကာလအတြင္း ဘုရားဖူးကားမ်ားႏွင့္ ပြဲေတာ္လာ ပရိသတ္မ်ားကို အစုလိုက္ ေတြ႔ျမင္ရမည္။

ေရႊက်င္ေခ်ာင္းေရသည္ ေရႊက်င္ေရအား လွ်ပ္စစ္ဆည္ တည္ေဆာက္ၿပီးကတည္းက ေခ်ာင္းေရ နည္းပါးသြားေသာ္လည္း ပြဲေတာ္ရက္အတြင္း ေဖာင္ေတာ္ႏွင့္ စက္ေလွမ်ား၊ ေလွကင္း ေလွေတာ္မ်ား သြားႏိုင္ေစရန္ က်င္းပေရး ေကာ္မတီႏွင့္ ဆည္တာဝန္ရွိသူတို႔ ညႇိႏိႈင္းက ပြဲေတာ္ရက္တြင္သာ ေခ်ာင္းေရကို ေဖာေဖာသီသီ ျမင္ေတြ႔ရေၾကာင္း ေဒသခံတစ္ဦးက ေျပာဆိုသည္။

ဆည္တည္ေဆာက္ၿပီးေနာက္ ေရကိုလိုသလို ထိန္းခ်ဳပ္ထားျခင္း၊ ေခ်ာင္းအထက္ ေနရာမ်ားတြင္ တရားမဝင္ ေရႊတူးေဖာ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား၏ စြန္႔ပစ္ပစၥည္းမ်ားေၾကာင့္ ယခင္က ငါးကိုပင္ ျမင္ေတြ႔ရေသာ ေရမွာ ယခုအခါတြင္ ေနာက္က်ိေနေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားက ဆိုၾကသည္။

ပြဲေတာ္တြင္ ၿမိဳ႕နယ္လံုးဆိုင္ရာ ဆြမ္းႀကီး ေလာင္းလွဴပြဲကို လုပ္ေဆာင္ၿပီး ၿမိဳ႕နယ္တစ္ခုလံုးရွိ သံဃာမ်ားကို ဆြမ္းေလာင္းလွဴသည္။ ယင္းေနာက္ ရွင္ဥပဂုတၱမေထရ္ ပူေဇာ္ပြဲႏွင့္ သီတင္းကၽြတ္ မီးေမွ်ာပြဲမွာ အဓိကအားျဖင့္ စံေက်ာင္းေတာ္၌ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး စံျမန္းသည့္ ရွင္ဥပဂုတၱမေထရ္ျမတ္ကို ပြဲေတာ္ရက္ မတိုင္မီကတည္းက ေရႊက်င္ျမစ္အနီးရွိ ပ်ဥ္းမပင္ရပ္ကြက္ ယာယီ စံေက်ာင္းေတာ္ေပၚ ေ႐ႊ႕ေျပာင္းစံျမန္းထားၿပီး သီတင္းကၽြတ္ လျပည့္ေက်ာ္ ၁ ရက္ေန႔တြင္ ကရဝိက္ေဖာင္ေတာ္ေပၚ ပင့္ေဆာင္ၿပီး ေရႊက်င္ျမစ္အတြင္း ဆီမီးမ်ား ထြန္းညႇိပူေဇာ္ကာ စစ္ေတာင္းျမစ္အထိ ေမွ်ာခ်ပူေဇာ္သည္။ ပြဲေတာ္ကာလတြင္ ယိမ္း အက အလွၿပိဳင္ပြဲမ်ား၊ ဇာတ္ပြဲမ်ားျဖင့္ စည္ကားစြာ က်င္းပသည္။

ပြဲေတာ္အတြက္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္

ပြဲေတာ္တြင္ ဝင္ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္မည့္ တက္ခုတ္၊ တက္ပ်ံယိမ္းၿပိဳင္ပြဲဝင္မ်ားမွာ ရက္ေပါင္း ၄၀ နီးပါး ေလ့က်င့္ထားၿပီး တစ္ဖြဲ႔လွ်င္ အေယာက္ ၁၆ ေယာက္ မွ ၂၂ ေယာက္အထိ ပါဝင္သည္။
တက္ခုတ္ယိမ္းမွာ ေလွာ္တက္ကို ေရျပင္ႏွင့္ ထိသည့္ပံုစံျဖင့္ ေအာက္ကို ခုတ္ကာ ေလွာ္တက္ကို ကစားျပျခင္းျဖစ္ၿပီး တက္ပ်ံယိမ္းမွာ ေလွာ္တက္ကို ေလေပၚတြင္ ပ်ံဝဲၿပီး ကစားျပသည့္ပံုစံျဖင့္ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ျခင္းျဖစ္သည္။

ပြဲေတာ္လာ ပရိသတ္မ်ား၏ ေဘးကင္းလံုၿခံဳေရးမွာလည္း အေရးႀကီးသျဖင့္ ပြဲေတာ္ကာလအတြက္ လံုၿခံဳေရး အစီအမံမ်ား ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ၾကရသည္။ ယခုႏွစ္ ပြဲေတာ္ရက္မ်ားတြင္ ခ႐ိုင္ႏွင့္ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ရဲတပ္ဖြဲ႔ဝင္မ်ား သာမက၊ မီးသတ္တပ္ဖြဲ႔၊ ရပ္ေက်း အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးမ်ားပါ လံုၿခံဳေရးကို ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေရႊက်င္ၿမိဳ႕မ စခန္းမွဴး ဒုရဲမွဴး သန္းထြန္းက ေျပာၾကားသည္။

ပြဲေတာ္ကာလ အေျပာင္းအလဲအခ်ိဳ႕

ေရႊက်င္မီးေမွ်ာ ပြဲေတာ္တြင္ ပြဲေတာ္လာ ပရိသတ္မ်ားကို ေကၽြးေမြးမႈပံုစံႏွင့္ မီးေမွ်ာပြဲတြင္ အသံုးျပဳေသာ မီးၾကာခြက္ပံုစံမ်ား ေျပာင္းလဲလာသည္ဟု ေဒသခံမ်ားက ေျပာသည္။ 

လြန္ခဲ့ေသာ ၁၅ ႏွစ္ေက်ာ္က ပြဲေတာ္ေန႔မ်ားတြင္ အလွဴဒါန လုပ္ေသာ ထမင္းထုပ္၊ ဟင္းထုပ္မ်ားမွာ အင္ဖက္၊ ငွက္ေပ်ာဖက္မ်ားျဖင့္ ထုပ္ပိုးျပင္ဆင္ေသာ္လည္း ယခုေခတ္တြင္ ေဖာ့ဘူးမ်ား ေျပာင္းလဲ အသံုးျပဳလာသည္။

ယင္းအျပင္ မီးေမွ်ာပြဲမ်ားတြင္ ေရွးယခင္က မီးၾကာခြက္ပံုစံျဖင့္ ႐ိုးရွင္းေသာ ဆီးမီးခြက္မ်ား ျဖစ္ေသာ္လည္း ယခုအခါတြင္ မီးၾကာခြက္ပံုသဏၭာန္ အမ်ိဳးမ်ိဳးသာမက LED မီးသီးျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားေသာ ဆီမီးခြက္တို႔ကို ျမစ္အတြင္း ေမွ်ာလာၾကေၾကာင္း ေရႊက်င္ၿမိဳ႕ခံ ရပ္မိရပ္ဖတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ေရွးယခင္ႏွစ္မ်ားထက္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ေကာင္းမြန္မႈေၾကာင့္ ပြဲေတာ္တြင္ ပရိသတ္ ပိုမ်ားလာျခင္း၊ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ ယိမ္းအဖြဲ႔ မ်ားျပားလာျခင္း၊ ပြဲလာပရိသတ္ကို ထမင္းေကၽြးေမြးမည့္သူ အဆမတန္ ေပါမ်ားလာျခင္းတို႔မွာ ေကာင္းမြန္ေသာ ေျပာင္းလဲမႈျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။ 

ထို႔အျပင္ ပြဲေတာ္ကာလအတြင္း အရက္ဆိုင္ ေပါလာေၾကာင္း ၿမိဳ႕ခံမ်ားထံမွ သိရသည္။

ပြဲေတာ္ရက္မ်ားတြင္ ပရိသတ္ႏွင့္ ၿမိဳ႕ခံလူထု ေျခာက္ေသာင္းေက်ာ္ခန္႔ ရွိေသာ္လည္း ပြဲေတာ္လာသူ အခ်င္းခ်င္း ႀကီးမားေသာ ရန္ပြဲမ်ိဳး မေပၚေပါက္သည္ကို ၿမိဳ႕ခံမ်ားက ဂုဏ္ယူၾကသည္။

က်င္းပလာေသာ ႏွစ္ ၁၆၀ေက်ာ္အတြင္း လူသတ္မႈ ဆိုသည္မွာ မၾကားဖူးေၾကာင္း ေရႊက်င္ၿမိဳ႕ မက်ည္းတန္းရပ္ကြက္ ရပ္မိရပ္ဖ တစ္ဦးက ဂုဏ္ယူ စြာေျပာဆိုသည္။

ပြဲေတာ္က်င္းပသည့္ ပံုစံမွာ ေရွးမူအတိုင္း လုပ္ေဆာင္ၿပီး ၿပိဳင္ပြဲဝင္မ်ား လႏွင့္ခ်ီ ေလ့က်င့္မႈမ်ားမွာ ေျပာင္းလဲမႈမရွိဟု ၎တို႔က ဆိုသည္။

ယိမ္းၿပိဳင္ပြဲႏွင့္ မီးေမွ်ာပြဲေတာ္ေန႔

သီတင္းကၽြတ္လျပည့္ေက်ာ္ တစ္ရက္ေန႔ နံနက္ပိုင္းတြင္ ေရႊက်င္ေခ်ာင္းထဲ၌ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ တက္ပ်ံယိမ္း၊ တက္ခုတ္ယိမ္းမ်ား သာမက ေျဖေဖ်ာ္ေရး ေဖာင္မ်ားကို လာေရာက္ ၾကည့္႐ႈသည့္ ပရိသတ္မ်ားမွာ ေခ်ာင္းထဲမွ စက္ေလွမ်ားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ကမ္းနံေဘးတြင္ ပြဲေတာ္လာ ပရိသတ္ ေသာင္းႏွင့္ခ်ီသည္။ ၿပိဳင္ပြဲဝင္မ်ားကို အကဲျဖတ္ အမွတ္ေပးေသာ မ႑ပ္ႏွင့္ တာဝန္ရွိသူမ်ား ၾကည့္႐ႈေနၾကသည့္ ဗဟိုမ႑ပ္ႏွင့္ ကမ္းနားလမ္း တစ္ေလွ်ာက္တြင္ ပရိသတ္မွာလည္း ေသာင္းခ်ီရွိကာ တိုးေဝွ႔ရင္း ႏွစ္စဥ္ ေခ်ာင္းထဲ ျပဳတ္က်သူမ်ားလည္း ရွိသည္။ သို႔ေသာ္ အားလံုးနီးပါး က ေရကူးကၽြမ္းက်င္ၾကသည္။

ၿပိဳင္ပြဲဝင္ တက္ပ်ံယိမ္း၊ တက္ ခုတ္ယိမ္း ၿပိဳင္ပြဲ ဝင္ေလွမ်ား ေခ်ာင္းအတြင္း သတ္မွတ္ထားသည့္ ေရလမ္းေၾကာင္းအတိုင္း ေခ်ာင္းအတြင္း ဝင္ကာ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ၾကသည္။

ယခုႏွစ္တြင္ ေရႊက်င္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ ရပ္ကြက္ေက်း ႐ြာ ၃၉ ခုမွ ၿပိဳင္ပြဲဝင္အသင္း ၁၇ သင္းႏွင့္ ေဖ်ာ္ေျဖေရးအဖြဲ႔ ၂၈ ဖြဲ႔ကို အမွတ္ေပးစနစ္ျဖင့္ ပထမ၊ ဒုတိယ၊ တတိယ ဆုခ်ီးျမႇင့္မည္ျဖစ္သည္။ ဆုေပးရာတြင္ ထည့္သြင္း ခ်ီးျမႇင့္ေသာ ေငြေၾကး ပမာဏထက္ ဆုကိုသာ ပိုအေလးထားေၾကာင္း၊ ဝိုင္ပ်ဥ္ေရ ေက်း႐ြာေန ေဒၚေအးေအးက ဆိုသည္။

ယိမ္းၿပိဳင္ပြဲမ်ားမွာ မြန္းလြဲပိုင္းတြင္ ၿပိဳင္ပြဲၿပီးဆံုးကာ ေခတၱရပ္နားထားစဥ္ ပြဲေတာ္လာ ပရိသတ္က ညေနပိုင္းတြင္ က်င္းပမည့္ မီးေမွ်ာပြဲႏွင့္ ရွင္ဥပဂုတၱမေထရ္ပူေဇာ္ပြဲကို ဆက္လက္ အားေပးရန္ တည္းခိုရာအိမ္ႏွင့္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းတို႔ကို ျပန္ကာ ေန႔လယ္စာ စားရင္း အနားယူၾကသည္။

“ပြဲေတာ္ရက္မွာ မိုး႐ြာတာ၊ ေလတိုက္တာေတြ ရွိေပမယ့္ ပြဲေတာ္ခ်ိန္ သီတင္းကၽြတ္လျပည့္ေက်ာ္ တစ္ရက္ ည ၆ နာရီေလာက္ဆို မိုးက အလိုလို တိတ္သြားတယ္။ ရဟႏၲာ ရွင္ဥပဂုတၱမေထရ္တန္ခိုးလို႔ ေျပာရမွာေပါ့”ဟု ေရႊက်င္ၿမိဳ႕ခံ အသက္ ၇၄ ႏွစ္အ႐ြယ္ အမ်ိဳးသားႀကီးတစ္ဦးက သူ၏ယံုၾကည္ခ်က္ကို လွစ္ဟေျပာၾကားသည္။

ေခတၱ အနားယူၾကေသာ ပရိသတ္မ်ားကလည္း ညေနပိုင္းတြင္ ျပန္လည္ လႈပ္ရွားလာၿပီး ၿပိဳင္ပြဲဝင္ ယိမ္းအဖြဲ႔မ်ားကို ဆုေပးမည့္မ႑ပ္တြင္ စုေဝးကာ မိမိအားေပးသည့္အသင္း ဘယ္ဆုရမလဲ ဆိုသည္ကို လာေရာက္ ၾကည့္႐ႈၾကသည္။

ၿပိဳင္ပြဲက်င္းပေရး တာဝန္ရွိသူမ်ားက ညေန ၅ နာရီတြင္ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ ယိမ္းအဖြဲ႔မ်ားအနက္ ပထမ၊ ဒုတိယ၊ တတိယႏွင့္ ႏွစ္သိမ့္ဆု ရရွိသူမ်ားကို ဆုမ်ား ခ်ီးျမႇင့္သည္။ ဆုရရွိသည့္ ရပ္ကြက္ ေက်း႐ြာမ်ားမွ ယိမ္းအဖြဲ႔ ဆုယူၿပီးခ်ိန္တြင္ ပရိသတ္ကို ၁၀ မိနစ္ခန္႔ ေဖ်ာ္ေျဖသည္ကို ေဖ်ာ္သည္ကို လက္ခုပ္တီးၿပီး အားေပးေနၾကေသာ္လည္း ဆုႏွင့္ပတ္သက္၍ ႏွစ္စဥ္ ေဝဖန္သံမ်ား မၾကားရေပ။

ဆုေပးပြဲ က်င္းပၿပီးေနာက္ ည ၆ နာရီခန္႔တြင္ ေရႊက်င္ေခ်ာင္းထဲရွိ ကရဝိက္ေဖာင္ေပၚ ေျပာင္းေ႐ႊ႕ စံပယ္ေနသည့္ ရွင္ဥပဂုတၱမေထရ္ ေဖာင္ေတာ္သည္ ေလွာ္ကားေလွေတာ္ ဦးေဆာင္မႈ ေနာက္မွေဂါပက အဖြဲ႔ဝင္မ်ားျဖင့္ ေရႊက်င္ေခ်ာင္းအတိုင္း စုန္ဆင္းသည္။

ကရဝိက္ ေဖာင္ေတာ္ေနာက္တြင္ ရပ္ကြက္၊ ေက်း႐ြာမ်ားမွ ဝတ္႐ြတ္အဖြဲ႔ ၁၀ ဖြဲ႔ႏွင့္ပြဲေတာ္ကို လာေရာက္သည့္ ပရိသတ္မ်ား၏ စက္ေလွ ၅၀ နီးပါးက လိုက္ပါလာသည္။

သတ္မွတ္ေရလမ္းေၾကာင္းေပၚတြင္ ဗဟိုမ႑ပ္ေရွ႕မွ ျဖတ္သန္းကာ လက္ယာရစ္ သံုးႀကိမ္ လွည့္လည္ အပူေဇာ္ခံစဥ္ ကမ္းပါးရွိ ပရိသတ္မ်ားက ေခ်ာင္းထဲတြင္ မီးၾကာခြက္မ်ားကို ေမွ်ာခ်ၾကသည္။

ကရဝိက္ေဖာင္ေတာ္က ေရႊက်င္ေခ်ာင္း႐ိုးတစ္ေလွ်ာက္မွ လက္ယာရစ္ လွည့္လည္ေနစဥ္ ကမ္းနံေဘးမွ ပရိသတ္မ်ား ေမွ်ာခ်လိုက္သည့္ မီးၾကာခြက္ကေလးမ်ားက စီရရီ လိုက္ပါလာၿပီး ေခ်ာင္း အေနာက္ဘက္ တစ္မိုင္အကြာ စစ္ေတာင္းျမစ္ဝသို႔ ေရာက္ရွိသြားသည္။

ပြဲေတာ္ရက္အၿပီး ညပိုင္းတြင္ ေရႊက်င္ေခ်ာင္းထဲရွိ ပြဲေတာ္ျပန္ စက္ေလွမ်ား၊ ေရႊက်င္-မေဒါက္- ေညာင္ေလးပင္ ကားလမ္းေပၚတြင္ ေမာ္ေတာ္ကားႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္တန္းႀကီးမွာလည္း မ်က္ေစ့ တစ္ဆံုးပင္ ရွိလွသည္။

ေရႊက်င္ၿမိဳ႕သူၿမိဳသားမ်ား၏ စိတ္တြင္ ရွင္ဥပဂုတၱမေထရ္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး ေစာင့္ေရွာက္မႈေၾကာင့္ ဆတက္ထမ္းပိုး ႀကီးပြားတိုးတက္မည္ဟု ယံုၾကည္ေနၿပီး လာမည့္ႏွစ္တြင္လည္း ဒီထက္မက လွဴႏိုင္တန္းႏိုင္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ၾကသည္။

ေဇယ်ာကို